Rutina zilnică pentru pierderea în greutate

12 săptămâni de reducere în greutate rutină

Placă orizontală Reducere pelviană întinsă pe podea Acest plan se concentrează pe o ușoară reducere calorică pentru a stimula pierderea de grăsime și îmbunătățirea antrenamentului intens la greutate, precum și pentru o activitate cardiovasculară moderată pentru a menține pierderea de grăsime 24 de ore pe zi.

Care sunt primele 12 beneficii ale înotului?

Dieta Prima parte a planului nostru de 12 săptămâni necesită o reducere a caloriilor ingerate, ceea ce, după cum știți deja, este cel mai bun mod de a slăbi. Cu toate acestea, în zelul nostru de a elimina grăsimile la viteză maximă, avem tendința de a reduce caloriile atât de mult încât putem ajunge să producem un efect de revenire: organismul observând că mâncați câteva calorii economisește tot ce poate.

Când reduceți masa musculară, metabolismul dvs. Acest lucru explică de ce uneori persoanele care urmează dietă văd 12 săptămâni de reducere în greutate rutină la început și încep să piardă toate progresele în câteva săptămâni.

grăsime în 7 zile

Pur și simplu, reducerea excesivă a caloriilor duce la stagnare. Formula ideală pentru a pierde grăsime fără a reduce rata pierdere în greutate pe perioada dvs este reducerea lentă a caloriilor. Acest lucru forțează corpul să utilizeze grăsimea pentru combustibil fără a o elimina din masa musculară. În cea mai mare parte, această creștere nu trebuie să fie radical mai mare decât proteina totală consumată zilnic atunci când obiectivul nostru a fost dezvoltarea musculară.

Majoritatea celor care se antrenează în mod regulat necesită aproximativ un gram și jumătate zilnic pentru fiecare kilogram de greutatecorp combinat cu un aport caloric abundent pentru a induce un mediu anabolic.

ceai de patrunjel uscat pentru slabit

Ai dreptate: cu cât aportul de calorii este mai redus, cu atât este mai mare riscul utilizării proteinelor pentru combustibil. Ai nevoie de mai mult!

reteta slabire amalia nastase

Acest lucru lasă picătura pentru carbohidrați și grăsimi. Glucidele sunt principala sursă de combustibil pentru antrenamentul cu greutăți și, dacă le reducem mai mult decât grăsimile din dietă, este posibil să ne scurtcircuităm capacitatea de a ne antrena cât mai tare și să împiedicăm reținerea musculară.

Mai mult, carbohidrații, spre deosebire de grăsimile din dietă, promovează eliberarea de insulină, un hormon care poate economisi masa musculară prin prevenirea descompunerii proteinelor în situații cu conținut scăzut de calorii.

Skinny Complex

Când ținem dieta, carbohidrații au un efect mai mare asupra echilibrului azotului decât grăsimile din dietă. Programul nostru de instruire Exercițiul este jumătate din bătălia oricărui program de succes.

thermo fat burner max vartojimas

S-ar putea să o faceți deja și credeți că nu aveți nicio problemă. Chiar și așa, ar trebui să vă gândiți să faceți unele ajustări la rutina dvs.

  1. 12 BENEFICII ALE îNOTULUI: PIERDEREA îN GREUTATE, SĂNĂTATE ȘI MULTE ALTELE - SĂNĂTATE -
  2. Cele mai bune 8 exerciții pentru pierderea în greutate, Rutina zilnică pentru pierderea în greutate

Atunci când alegeți exerciții, tendința naturală este de a crește exercițiile aerobice și unele greutăți pentru a construi și tonifica mușchiul ascuns sub grăsime nedorită, totuși cred că antrenamentul cu greutăți mari arde mai puține calorii decât aerobicul de intensitate mare, dar are beneficii superioare: mai bine decât aerobicul pentru menținerea masei musculare și a metabolismului mai ridicat în timpul stărilor de dietă.

Asta înseamnă că putem consuma mai multe calorii zilnic decât cu exerciții cardiovasculare. Recurgerea la diete de înfometare și eliminarea antrenamentelor cu greutăți stabilește scena pentru eșecul muscular și scăderea metabolismului, ceea ce face ca pierderea de grăsime să fie și mai dificilă.

Și aici apare întrebarea transcendentală: Este posibil să pierzi grăsime și să adaugi în același timp masă musculară?

Rutina completă a corpului avansat

Sistemul de antrenament cu greutăți pe care îl folosim pentru menținerea mușchilor ar trebui să-l imite pe cel care îl dezvoltă. Cu alte cuvinte: muncă grea, stil strict, 6 până la 12 repetări pe set și 4 până la 12 seturi pe grup de mușchi, în funcție de mărimea mușchiului. Dacă facem acest lucru, trebuie să continuăm să facem acest lucru.

În funcție de nivelul nostru, va trebui să adaptăm această rutină, deoarece este concepută pentru începători. Nu reduceți kilogramele și creșteți repetările încercând să pierdeți grăsime. Lucrul cu repetare ridicată scade stresul responsabil pentru creșterea musculară, ceea ce duce la scăderea metabolismului.

Cu toate acestea, aerobicul este o modalitate bună de a arde caloriile suplimentare pentru a vă distribui echilibrul energetic în direcția pierderii de grăsime. Cât este necesar și cât este excesiv?

Vitaminele de care ai nevoie

Încercați această regulă simplă: efectuați 30 de minute de exerciții aerobice de ori pe săptămână în zona corespunzătoare a ritmului cardiac pentru a arde aproximativ până la 1. Lucrul în zona înaltă a ritmului cardiac va arde semnificativ mai multe calorii decât lucrul în zona joasă.

Dacă bicicleta staționară, antrenorul transversal eliptic sau banda de alergare te plictisesc sau picioarele tale obosesc înainte de a fi în măsură să îți muți inima în zona potrivită pentru nivelul tău 12 săptămâni de reducere în greutate rutină antrenament, încearcă să lucrezi la intervale.

pierdere în greutate la înălțime

Aceasta înseamnă să lucrați cât mai mult timp de 2 sau 3 minute, urmată de o perioadă de recuperare de 1 până la 2 minute, în care reduceți intens intensitatea și o repetați pentru un total de 30 de minute.

Dacă descoperiți că kilogramele de antrenament scad, este probabil din cauza excesului de aerobic.

Cuvinte cheie de căutare

Nu trebuie să interferați niciodată cu abilitatea de a vă antrena cu greutăți la cap. Dezvoltare în cifre Cele mai frecvente două plângeri în rândul persoanelor care fac dietă sunt că fie nu slăbesc, fie că se blochează rapid în procesul de slăbire și sunt incapabile să continue să piardă în greutate. Pentru a evita aceste capcane, avem nevoie de cifre exacte.

posologia eco slim

Folosind acest tabel ca ghid, nu vom avea probleme să găsim numerele exacte necesare pentru a restructura fizicul. Obiective nutriționale Aceste probe sunt destinate unui bărbat de 85 de kilograme care consumă 2.

Ne putem determina obiectivele urmând pașii de mai jos.