41 Slăbit ideas | diete, slăbit, slăbește

20 rep squat pierde in greutate

În cele din urmă depășește limitele tale! Un program ghemuit este exact ceea ce aveți nevoie dacă simți că stagnezi în sarcina maximă pe care ești capabilă să o ridici. Dar pe care să o alegeți pentru a se potrivi cel 20 rep squat pierde in greutate bine ritmului dumneavoastră?

Power Rack

Permiteți-ne să vă prezentăm Cele mai eficiente 5 programe de squat, și inevitabil o vei găsi pe cea care îți va permite să te ridici mai greu! Pentru a obține acest rezultat destul de rezonabil, vi se cere să optați pentru un ritm de 3 sesiuni de ghemuit pe săptămână timp de 6 săptămâni. Puteți, de asemenea, să vă luați o zi liberă între fiecare sesiune și, deoarece acesta nu este un program strict, puteți pierde în totalitate o săptămână și să ajungeți la următorul. Pentru a vedea mai clar, puteți accesa și acest site, care generează automat o masă de antrenament pe parcursul a 6 săptămâni, în funcție de încărcarea maximă actuală.

Porniți cu BodyFit

Acest program este pentru tine dacă Programul rus Squat este pentru tine dacă sunteți în căutarea unui program care să nu vă oblige să vă abandonați complet antrenamentele clasice pentru a vă concentra doar pe genuflexiuni! Faptul că solicită să-i dedice doar 3 zile pe săptămână lasă libertatea tuturor echipamentelor crossfitters de a continua în același timp WOD-ul săptămânii sau chiar un alt program de construcție musculară pe care l-au început.

Prin urmare, acest program este perfect dacă nu puteți progresa în exercițiile de haltere și aveți nevoie de un program de ridicare mai greu, care să se încadreze cu ușurință în ritmul săptămânal. Programul Smolov Serghei Smolov, supranumit Maestrul Rus în Sport, se află în spatele acestui program de ghemuit care nu are nonsens, care se mândrește cu unul dintre cele mai ambițioase obiective: creșterea sarcinii maxime pe care o puteți ridica cu 45 kg!

se potrivește ajutor de ceai u pierde în greutate

În realitate, sunteți avertizat imediat, este puțin probabil să obțineți acest rezultat după cele 13 săptămâni de antrenament din acest program. Dar cu numărul de ghemuituri necesare și intensitatea exercițiilor, veți putea să vă dezvoltați în mod clar puterea fizică și puterea musculară pentru a vă ridica în mod semnificativ mai greu decât înainte!

Programul pentru aceste 13 săptămâni este de fapt împărțit în 5 cicluri în timpul cărora vi se cere să efectuați mult mai multe genuflexiuni la sarcini foarte grele decât ceea ce pot solicita alte programe și din acest motiv. Smolov nu este recomandat pentru haltere începători 1 an de experiență pare minim.

No equipment is needed! More sets if you have more energy.

Ciclul 1, de 2 săptămâni, este în principal o pregătire fizică. Acest ciclu este deosebit de intens și unii sportivi îl folosesc independent pentru a progresa îl numesc Smolov Jr!

În cele din urmă vine ciclul 5, în ultima săptămână, care încheie programul pentru a testa noul dvs.

b12 injecții de lipo pentru pierderea în greutate

Programul Smolov este pentru dvs. După cum puteți vedea, acesta este un program cu dificultăți foarte mari și, de obicei, vă dați seama cât de dificil este atunci când sunteți deja început. În plus, nu lasă mult spațiu pentru 20 rep squat pierde in greutate cele 13 săptămâni ocupate trebuie făcute la rând și este un program care necesită multă energie.

2. Programul Smolov

Deși are loc doar timp de 3 zile din săptămână, deci nu este sigur că aveți suficientă forță sau motivație pentru a vă strânge între două WOD-uri clasice. Trebuie să fii cu adevărat hotărât înainte de a o întreprinde! Pe de altă parte, pentru a ne adapta mai bine la un program de antrenament Crossfit, este foarte posibil să fim mulțumiți de faza 4.

  1. Grăsime arzător italia
  2. Greutatea pierde edita
  3. Cum să pierzi greutatea în mod natural
  4. Si vorbesc prostii.
  5. Rep Squats Calea brutală către câștiguri masive
  6. Mușchii își strânge vasele de sânge, ceea ce mărește presiunea hidrostatică a sistemului dumneavoastră circulator.

După cum am explicat chiar înainte, acest Smolov Jr este într-adevăr destul de intens pentru a progresa în ghemuit și reușește să se ridice mai greu. Trebuie spus că, spre deosebire de Programul Smolov prezentat chiar înainte, acesta este mult mai puțin încărcat.

Are loc pe parcursul a 4 săptămâni, iar numărul de zile de antrenament din săptămână este lăsat gratuit.

1. Programul Rus Squat

Pentru a progresa și a vă ridica mai greu, Wendler oferă exerciții de genuflexiune, precum și exerciții pentru întărirea curelei abdominale Deadlift, Bench Press și Military Press și puteți face tot ce este posibil în 2 zile, precum și pe 4. Este în funcție de posibilitățile dvs.

Ultima săptămână este o săptămână de încărcare, mai ușoară ca volum și ca volum de muncă pentru a permite corpului să se refacă. Și după ce ați terminat acest prim ciclu de 4 săptămâni, puteți trece la un alt ciclu, de data aceasta adăugând câteva kilograme la 1RM.

Aici puteți găsi toate detaliile acestui program, precum și o masă de antrenament care vă va permite să vedeți mai clar!

225lb 20-Rep Squats

Cu o singură sesiune reală de ghemuit programată pentru săptămână, aveți suficient timp să vă recuperați și să vă continuați antrenamentele clasice. Din acest motiv, încorporează și exerciții de bază și că ritmul este lăsat liber!

Efectul Novice | Mark Rippetoe

Programul de imposibil de pierdut în greutate după anorexie Rep Squat Programul de genuflexiune de 20 de reprize pentru ghemuit este unul dintre cele mai vechi, deoarece se datorează lui John McCallum, care a început să-l ofere pasionaților de haltere din Dar nu pentru că este vechi, a pierdut din eficiență, dimpotrivă!

Pe baza unei serii de 20 de genuflexiuni, vă permite dezvoltă concret forța și masa musculară pentru a obține o ridicare mai grea. Mai ales că, pe lângă seturile de 20 de repetări, trebuie să adăugați în mod regulat greutate barei pentru a vă provoca.

Dar vă asigurăm imediat, acest program începe de la foarte scăzut din punct de vedere proteine slabit încărcării, astfel încât să puteți ajunge cu adevărat acolo!

oprirea pierderii în greutate sertralină

În detaliu, acest antrenament trebuie făcut de 3 ori pe săptămână timp de 6 săptămâni. În timpul fiecărei sesiuni, trebuie să efectuați 20 de repetări, iar cu fiecare nouă sesiune vi se cere să adăugați 2 kg pe bară.