Incineratorul de grăsimi: 8 săptămâni de antrenament pentru arderea grăsimilor

5 mile de ardere a grăsimilor, Arderea grăsimii ca sursă de combustibil - umbredecuvinte.ro

Petele Adezive Cum să arzi grăsimile alergând Transportați câteva kilograme în plus de grăsime pe care doriți să le pierdeți? Mulți oameni sunt și vor să-l arunce în cel mai sănătos mod. Alergatul este un mod excelent și sănătos de a arde calorii, grăsimi și a pierde în greutate.

Ritm Optim De

Dar s-ar putea să fiți novici în ceea ce privește alergarea și să nu știți cum să ardeți cel mai bine grăsimile. Alergând distanțe și adăugând elemente precum intervale și dealuri, puteți arde grăsimi și aruncați treptat kilograme. Pași Parte unu din 2: Distanțe de alergare pentru arderea grăsimilor unu Elaborați un plan de funcționare.

Indiferent dacă sunteți începător sau alergător cu experiență, dacă doriți să ardeți grăsimi alergând, este o idee bună să aveți un plan de realizare a obiectivului.

Descrierea antrenamentului

Nu contează dacă alergi repede sau încet, ci doar că alergi. Probabil că veți deveni mai repede cu cât rămâneți mai mult la program. Scrie un plan săptămânal pentru tine. Rămâneți pe o suprafață plană de rulare pentru a începe.

pierde greutatea și datoria pierderea în greutate folosind sirop de arțar

Începeți încet. Încercați să construiți treptat până la o jumătate de oră de alergare adăugând trei până la cinci minute în alergările dvs. Chiar dacă puteți începe doar câteva minute pentru a începe, este mai bine decât nimic.

Plecați să rulați ½ oră cinci până la șase zile pe săptămână și adăugați trei până la cinci minute de alergare în fiecare săptămână până când atingeți obiectivul.

De asemenea, puteți seta un kilometraj specific pentru a începe, cum ar fi două sau trei mile sau chiar un amestec de timp și distanță. Amestecă distanțe și timpi mai scurți cu o alergare lungă și o zi sau două de odihnă în fiecare săptămână.

ciroză severă de pierdere în greutate v10 lichid de ardere a grăsimilor

Sau, o altă opțiune este de a crește intensitatea alergărilor, cum ar fi încercând să alergi mai repede sau încorporând un deal sau două în traseul tău. Fă-ți alergările în orice loc în care te simți confortabil.

Poate fi pe drum, pe trasee sau chiar pe bandă de alergat. Indiferent de suprafața pe care o alegeți, veți obține beneficiile arderii grăsimilor și a caloriilor. Începerea unei alergări prea repede este o rețetă pentru accidentare sau intrarea într-un 5 mile de ardere a grăsimilor prea rapid sau pe care nu îl poți susține.

Trecerea treptată în alergare cu o încălzire ușoară poate preveni rănirea și vă poate ajuta să alergați mai mult. Faceți o plimbare ușoară timp de trei până la cinci minute, care vă slăbește mușchii, tendoanele și articulațiile și le pregătește să alerge.

După aceea, treceți ușor timp de încă trei până la cinci minute înainte de a începe să vă rulați ritmul obișnuit. După ce ați început alergarea, respectați planul de a alerga la o anumită oră sau distanță.

  1. Cel mai bun ritm de ardere a grăsimilor - Set cosway slăbire
  2. Arderea grăsimii ca sursă de combustibil - umbredecuvinte.ro
  3. Leslie Sansone 5 zile Rezultatele pierderii în greutate

Ținând cont de acest lucru, vă puteți ajuta să vă mențineți ritmul și să vă concentrați asupra realizării. Luați pauze de plimbare, dacă este necesar.

Nu este nimic în neregulă dacă ești prea obosit sau cu vânt, mai ales dacă abia începi. De fapt, mersul pe jos 5 mile de ardere a grăsimilor minut sau chiar cinci între ele te poate ajuta să alergi mai mult timp sau distanță.

Rețineți că o mare parte a alergării este mentalitatea voastră. Ruperea mai lungă se desfășoară în secțiuni gestionabile sau jocul cu mintea pentru a merge la distanță vă poate ajuta să treceți peste orice alergare. Dacă picioarele tale sunt bune, fugi către următorul pol. Este cel mai probabil să ardeți grăsimi atunci când alergați încet într-un ritm constant.

beneficiile pierderii greutății ceaiului hibiscus pierde o greutate rapidă

Puteți adăuga oricând elemente, cum ar fi intervale sau dealuri, pentru a stimula arderea grăsimilor, dar menținerea ei lentă în majoritatea alergărilor vă va ajuta să ardeți grăsimea în timp și să o mențineți oprită. Descoperă-ți ritmul constant pierdere în greutate januvia cu un kilometru cu putere.

Antrenează-te într-un ritm cu două-trei minute mai lent decât acesta. Dacă doriți să alergați mai repede, va trebui, de asemenea, să vă antrenați mai repede.

pierdere în greutate totkay urdu nici o pierdere în greutate timp de 2 săptămâni

Amintiți-vă că cu cât alergați mai mult, cu atât ar trebui să mergeți mai încet. O regulă bună este că trebuie să poți purta o conversație confortabilă în timp ce alergi.

Acest lucru vă va ajuta să intrați în zona de ardere a grăsimilor. A avea suficientă apă de băut este o parte importantă pentru a rămâne sănătos, dar vă poate spori și capacitatea de 5 mile de ardere a grăsimilor alerga mai mult.

Acest lucru este valabil mai ales pe vreme caldă. A lua puțină apă cu tine în fugă te poate menține hidratat și te poate ajuta să mergi la distanță. Asigurați-vă că beți 8 până la 16 uncii de apă cu una sau două ore înainte de alergare. Dacă alergi timp de o oră sau mai puțin, bea de la 3 la 6 uncii la fiecare 15 până la 20 de minute.

poți să pierzi în greutate după tine cherry smoothie pentru a pierde în greutate

Pentru cineva care rulează între una și patru ore, bea între 3 și 6 uncii la fiecare de minute. Rețineți că apa este suficientă pentru a vă menține hidratat, dar puteți amesteca apă și o băutură sportivă pentru a umple orice sodiu sau electroliți pe care îi pierdeți. Aceasta este o tactică deosebit de eficientă dacă alergi mai mult de o oră.

Încercați să obțineți o băutură sportivă care nu este încărcată cu zahăr, ceea ce poate supăra echilibrul delicat din sistemul dvs. Au 8 până la 24 de uncii după alergare pentru a înlocui fluidele.

Ritmul cardiac și intensitatea antrenamentelor

La fel ca o încălzire și o alergare de calitate sunt importante pentru a vă menține sănătos în timp ce ardeți grăsimi, la fel este și o răcire bună. Acest lucru vă poate ajuta să vă schimbați fluxul sanguin în modele de repaus, să preveniți amețelile și să vă ajutați la recuperarea mușchilor. Încetiniți-vă cursa spre final, urmărind să obțineți aproximativ cinci până la 10 minute de alergare lentă sau jogging.

Apoi treceți la o plimbare rapidă și ușoară de trei până la cinci minute. Luați în considerare adăugarea de elemente, cum ar fi o baie de apă rece, rulare cu spumă sau mișcări de stretching și yoga pentru a vă ajuta corpul să se refacă în continuare. Acestea sunt utile mai ales dacă faceți eforturi mai lungi sau mai grele. Este important să vă terminați alergările și să obțineți numărul de alergări pe care le setați în fiecare săptămână. Frecvența și intensitatea cu care alergi te vor ajuta să arzi grăsimile.

Cu toate acestea, dacă sunteți bolnav sau vă simțiți obosit, luați în considerare o alergare mai scurtă sau chiar oferindu-vă o zi de odihnă. De aici, ajustați-vă programul de rulare, astfel încât să vă puteți ține de planul dvs. Rețineți că a nu vă asculta corpul poate duce la răniri, mai ales dacă aveți durere.

Vlad Ronea - Grăsimea de pe abdomen

Doar să vă acordați câteva zile de odihnă poate fi diferența dintre continuarea antrenamentului sau nevoia de a consulta un medic. Vă recomandăm să efectuați un antrenament încrucișat ușor în zilele în care vă simțiți lent sau bolnav. Înotul, ciclismul, canotajul sau utilizarea elipticii vă pot menține nivelul de rezistență și potențialul de ardere 5 mile de ardere a grăsimilor grăsimilor la vârf.

Amintiți-vă că pierderea în greutate sensibilă și sănătoasă și arderea grăsimilor necesită timp. În plus, nimeni nu a devenit alergător de maraton peste noapte. Respectarea planului dvs. Atâta timp cât vă simțiți confortabil și faceți chiar progrese mici la alergări, faceți exact ceea ce aveți nevoie pentru a arde grăsimile. Publicitate Parte 2 din 2: Incorporează componente alternative pentru a stimula arderea grăsimilor unu Adăugați intervale.

Adăugarea doar câteva intervale de intensitate ridicată la alergările în fiecare săptămână vă poate ajuta să vă sporiți potențialul de ardere a grăsimilor.

Puteți dedica un antrenament în fiecare săptămână pentru a face intervale de intensitate ridicată sau puteți adăuga câteva intervale la sfârșitul alergărilor dvs. În plus, intervalele te pot ajuta să devii mai rapid în timp.

Incineratorul de grăsimi 8 săptămâni de antrenament de ardere a grăsimilor

Programează un antrenament cu viteză în fiecare săptămână într-o zi care nu se apropie de durata lungă. De exemplu, ați putea face un antrenament de viteză într-o zi de miercuri sau joi, dacă alergarea dvs. Pentru aceasta, efectuați antrenamentul normal și apoi alergați între patru până la opt de metri, sau o buclă de pistă, la intervale în ritmul cursei.

Adăugați cinci până la 10 minute de intervale la sfârșitul curselor, două sau trei zile pe săptămână. Aleargă sau treceți în ritmul normal timp de 60 de secunde și apoi creșteți intensitatea timp de 30 de secunde.

Ai putea, de asemenea face naveta ca parte a antrenamentului dvs. Nu numai că vă poate ajuta să ardeți mai multe grăsimi și să vă întăriți, ci și să vă creșteți rezistența. Adăugați câteva dealuri la unul sau două antrenamente pe săptămână pentru a vă ajuta să ardeți mai multe grăsimi.

Related Content

Luați în considerare efectuarea unui antrenament în fiecare săptămână pentru un beneficiu crescut de ardere a grăsimilor. De asemenea, puteți face intervale de deal sau repetări la sfârșitul unui antrenament sau două în fiecare săptămână. Este posibil să trebuiască să te joci puțin cu antrenamentele de pe deal înainte de a-ți da seama care funcționează cel mai bine pentru tine. Puteți reseta între intervale, dacă doriți. Similar cu dealurile, scările care rulează pot arde calorii și grăsimi.

De fapt, este unul dintre cele mai bune exerciții de ardere a grăsimilor și de condiționare generală pe care le puteți face. Alegeți fie să alergați scări fizice - cum ar fi la un stadion - fie să folosiți o mașină de scări la sala de sport. Adăugați acest lucru la orice antrenament care rulează sau înlocuiți o cursă pe săptămână cu o cursă pe scări.

Rulați scările într-un ritm rapid și apoi coborâți-le cu un ritm lent sau trot pentru a vă recupera. Dacă folosiți o mașină pentru scări, încercați să urcați scările într-un ritm greu timp de un minut și apoi acordați-vă un minut de rulare ușoară a scărilor.

Aveți grijă când alergați scările pentru a vă asigura că nu cădeți și nu vă răniți.

ierburi care ard celulele grase ce pot mânca pentru pierderea în greutate

Este posibil ca unii oameni să alerge singuri puțin cam obositor. Dacă acesta este cazul, ia în considerare adăugarea unor obstacole în calea ta zilnică. Acest lucru vă poate ajuta să vă mențineți ritmul cardiac ridicat în timp ce lucrați la construirea unor grupuri mai mici de mușchi.

Care este cel mai bun exercițiu de ardere a grăsimilor?

Cursurile de obstacole necesită explozii scurte de putere explozivă pentru sărituri și multă coordonare, așa că asigurați-vă că le faceți numai când sunteți proaspăt și odihnit, cum ar fi după încălzire.

Folosește obstacole naturale dacă alergi afară. Traseele sunt deosebit de grozave - puteți sări peste pârâuri și bușteni și să vă rotiți în jurul bolovanilor.

Vedeți dacă există cursuri de obstacole disponibile publicului în zona dvs. Construiește-ți propriul curs de obstacole acasă pentru a-l face la începutul alergării.

Care este cel mai bun exercițiu de ardere a grăsimilor? Aceasta este o intrebare pe care o primesc foarte mult, mai ales pentru ca ideea incinerarii tuturor acestor grasimi aditionale este prea buna pentru a rezista si tocmai trebuie sa existe un exercitiu care sa faca treaba, nu? În general, grăsimea este foarte inflamabilă, dar grăsimea care stă în corpul nostru în special mânerele de dragoste, anvelopele de rezervă, sacile de șa și bastoanele pare a fi întârzietoare cu întârziere, indiferent cât de greu încercăm. Când cineva întreabă această întrebare, nu aș vrea decât să ofer un răspuns clar și concis, cum ar fi: "A alerga la 8,69 mile pe oră! Cheia nu este ceea ce faci, ci cât de greu lucrezi la ea.

Incorporează obiecte pe care le ai prin casă, cum ar fi coșurile de gunoi peste care să sari, conuri mici în jurul cărora poți alerga și scări pe care le poți urca. Dacă vă simțiți capabil, mergeți la o cursă lentă, înainte de micul dejun.

Alergarea pe stomacul gol îți poate spori potențialul de ardere a grăsimilor. Asigurați-vă că luați o banană sau ceva mic în fugă, în cazul în care vă simțiți ușor.

Cum să arzi grăsimile alergând: 14 pași (cu imagini) - Pierzând Greutate

De-a lungul timpului, s-ar putea să observați că corpul dumneavoastră se obișnuiește să alerge fără micul dejun, care se bazează pe depozitele de grăsimi ale corpului - și nu pe carbohidrați - pentru combustibil. Luați un mic dejun normal, sănătos, cu alimente întregi și apă, în decurs de 15 până la 30 de minute de la terminarea alergării.

Acest lucru poate ajuta la stabilizarea nivelului de zahăr din sânge și la promovarea recuperării. De exemplu, ai putea avea un castron de fulgi de ovăz tăiat din oțel cu fructe proaspete, niște iaurt grecesc, un pahar cu apă și o ceașcă de cafea cu lapte degresat. Adăugarea chiar și unei rutine simple de antrenament de forță la alergările săptămânale vă poate spori potențialul de ardere a grăsimilor. Exercițiile de rezistență vă construiesc puterea generală și vă pot ajuta, de asemenea, la creșterea vitezei de alergare.

La rândul său, mai mulți mușchi te vor ajuta să arzi mai eficient grăsimile. Încercați două seturi de 15 repetări ale următoarelor mișcări pentru a crește puterea: Ghemuitori.