Pierdere în greutate de 700 de kilograme. ŞTIRILE ZILEI

A dormi mai mult face să pierzi în greutate. Câtă greutate pierzi în timpul somnului?

Activitate fizică pentru pierderea în greutate Nu există glonț magic atunci când vine vorba de pierderea grăsimii pe față, dar există metode de scădere a greutății corporale totale. A mânca sănătos, a face mișcare, a evita alcoolul și a dormi mai mult sunt doar câteva modalități de a menține un stil de viață sănătos și de a ține la distanță kilogramele în plus.

Câtă greutate pierzi în timpul somnului?

Îmbunătățește-ți obiceiurile alimentare Dacă te îngrași în față, poate fi un semn că nu mănânci corect. Primul pas către scăderea în greutate este consumul unei diete sănătoase și echilibrate. Aceste presupuse metode de slăbire vă vor face să vă îngrășați mai mult pe termen lung. Ar trebui să vă asigurați că mâncați o dietă echilibrată cu o varietate de alimente din fiecare grup de alimente.

cauze de pierdere în greutate în adolescent

Creșteți aportul de fructe și legume, evitând în același timp alimentele bogate în zahăr, grăsimi și sare. Un articol publicat de Centers for Disease Control and Prevention CDC sugerează schimbarea tiparelor nesănătoase, reflectând mai întâi obiceiurile tale alimentare.

Pierdeti in greutate in timpul somnului

Mănânci prea repede? Mănâncă când nu ți-e foame? Mâncați mereu desert? După ce ați identificat aceste obiceiuri, puteți identifica indicii care vă declanșează obiceiurile alimentare și apoi puteți încerca să le schimbați. De exemplu, dacă mănânci prea repede, încearcă să pui furculița între mușcături. Schimbarea obiceiurilor alimentare și îmbunătățirea dietei nu se vor întâmpla peste noapte. Mai degrabă, este un proces care, cu suficientă disciplină și auto-reflecție, se dezvoltă în timp și duce în cele din urmă la pierderea în greutate în toate zonele corpului - care include fața ta.

Dormi mai mult ca să pierzi în greutate

Mai mult somn, mai puțin alcool O revizuire din ianuarie în Pflügers Archiv: European Journal of Physiology, a constatat că somnul sau lipsa acestuia afectează metabolismul, ducând în cele din urmă la creșterea în greutate.

Puteți conta pe zzz-urile dvs. Altceva care ar putea împiedica obținerea unei fețe a dormi mai mult face să pierzi în greutate subțiri: alcoolul. Un articol Better Health Channel explică faptul că alcoolul vă poate opri corpul să ardă grăsimi și poate duce la creșterea foametei.

stai sus poate pierde in greutate

Anumiți factori, cum ar fi cât bei, ce bei, cât de des bei, genetică și dieta generală vor determina cât de mult sau dacă vei crește în greutate din alcool. De asemenea, sexul joacă un rol în alcool și creșterea în greutate, deoarece s-a constatat că o asociere pozitivă între consumul de alcool și creșterea în greutate este mai probabil la bărbați decât la femei.

Conform unei revizuiri a studiului din august în American Journal of Clinical Nutrition, există unele dovezi că consumul de apă poate ajuta la pierderea în greutate. În schimb, conform unui articol din mai din Tuna răutăcioasă pierde greutatea of Clinical Investigation, sodiul poate crește retenția de lichide și poate provoca balonare.

3 pierdere de grăsime corporală

Concluzia: mai multă apă, mai puțină sare. Activitate fizică pentru pierderea în greutate Activitatea fizică este la fel de importantă ca și alimentația sănătoasă atunci când încerci să slăbești. Potrivit CDC, mai multă activitate fizică crește numărul de calorii pe care le ardeți.

DE CE NU SLABESTI! - 7 Greseli Care Te Tin in Loc

Rezultatul: pierderea în greutate în toate părțile corpului, inclusiv fața. Pentru a vă menține greutatea, CDC recomandă să efectuați de minute de activitate aerobă de intensitate moderată, cum ar fi mersul rapid sau mersul cu bicicleta într-un ritm relaxat, sau 75 de minute de activitate aerobă de intensitate intensă, cum ar fi jogging, înot sau sărituri pe coardă, pe săptămână.

Potrivit Administrației pentru Sănătate a Veteranilor, o scădere rezonabilă în greutate este de aproximativ una până la două kilograme pe săptămână.

pierderea în greutate pentru începătorii supraponderali

Chiar dacă nu vedeți rezultate imediate în ceea ce privește pierderea în greutate a feței, modificările stilului de viață pe care le-ați făcut pentru a pierde în greutate vor dura pe termen lung. Deși există o serie de activități și sporturi pe care le puteți practica pentru a vă atinge obiectivele de slăbire, canalul Better Health recomandă o abordare diferită: încorporarea activității fizice în activitățile dvs.

puncte bazate pe pierderea în greutate