Verdictul carbohidrații noaptea ucigașul sau imaginarul pentru pierderea grăsimilor

Brosciența pierde în greutate.

pierderea de grăsimi sushi rolls

Carbohidrati pe timp de noapte: ucigaș de pierdere a grăsimii sau imaginar? Există destul de multe lucruri pe care le știe toată lumea din industria fitnessului.

Nu mă înțelegeți greșit, culturismul și fitness-ul au fost la vârful multor intervenții dietetice și de antrenament pe care știința de masă abia acum le recuperează.

Deci, întreaga poveste este doar o credință populară, nu-i așa? ?

Din păcate, procesul de verificare pentru multe dintre aceste protocoale nu este tocmai strict. Dezbaterea dacă este sau nu în regulă să ai carbohidrați noaptea s-a instalat în industria fitnessului. Pur și simplu nu puteți consuma o bucată de carbohidrați noaptea sau veți stoca grăsimea mai repede decât crește vampirul după apusul soarelui!

De asemenea, afirmă adesea că sensibilitatea la insulină este redusă noaptea, schimbând direcția de păstrare a carbohidraților către grăsime și departe de mușchi.

1. Deci, de unde a apărut acest lucru „fără carbohidrați noaptea”?

Să abordăm mai întâi problema ratei metabolice care încetinește noaptea. Logica din spatele acestei teorii pare suficient de brosciența pierde în greutate cum pot să mi scot grăsimea de burtă culcați într-un pat și nu vă mișcați cu adevărat, doar dormiți, așa că, evident, ardeți mai puține calorii decât dacă sunteți treaz făcând lucruri, chiar dacă doar stați pe un scaun sau canapea odihnind, trebuie să arzi mai multe calorii decât doar să dormi nu?

La prima vedere, acest lucru pare să crească cu lucrările lui Katoyose și colab. Cu toate acestea, acești cercetători au arătat că, în ultima jumătate a somnului, consumul de energie a crescut semnificativ asociat cu somnul REM. Deci, există creșteri și scăderi ale ratei metabolice a somnului SMRdar care este efectul general?

Interesant este că cel puțin nu pare că cheltuielile medii generale de energie în timpul somnului diferă de rata metabolică de repaus RMR în timpul zilei 2, 3. În plus, se pare că exercițiile fizice măresc rata metabolică a somnului, ducând semnificativ la o oxidare mai mare a grăsimilor în timpul somnului 4.

Acest lucru pare să fie în conformitate cu datele de la Zhang și colab. Deci, cu excepția cazului în care sunteți obezi, nu numai că metabolismul NU încetinește în timpul somnului, ci crește de fapt! Ideea că ar trebui să evitați carbohidrații noaptea, deoarece metabolismul dvs.

Mananca carbohidrati noaptea distrugand rezultatele sau teroare imaginara?

Până în prezent, frica de carbohidrați pe timp de noapte miroase cu siguranță a știință, dar înainte de a emite un verdict, să examinăm lucrurile în continuare.

De asemenea, trebuie abordată problema sensibilității la insulină și a toleranței la glucoză. Aici lucrurile devin interesante.

Comparativ cu mesele de dimineață, nivelurile de glucoză din sânge și insulină din sânge rămân cu siguranță crescute mai mult cu mesele de seară 5, 6.

Ah ha! Iată, dovadă, că nu ar trebui să consumi carbohidrați brosciența pierde în greutate nu? Nu asa de repede. Deși sensibilitatea la insulină și toleranța la glucoză par să fie mai grave pe timp de noapte comparativ cu o masă de dimineață, este important să rețineți că o masă de dimineață este după un post peste noapte, iar postul poate îmbunătăți sensibilitatea la insulină.

Poate că o comparație mai corectă este o masă la jumătatea zilei față de o masă pe timp de noapte. În acest caz, nu există de fapt nicio diferență în sensibilitatea la insulină sau toleranța la glucoză 5.

  1. Cum să pierdeți greutatea chiar acum
  2. Verdictul carbohidrații noaptea ucigașul sau imaginarul pentru pierderea grăsimilor
  3. Cum să pierdeți greutatea pe dexametazonă
  4. Dieta și Nutriția Anumite lucruri despre culturism, toată lumea este deja obosită să știe.
  5. Cât timp să piardă în greutate pe fluoxetină
  6. Arderea grăsimilor cu magazine de glicogen complet

Prin urmare, se pare că sensibilitatea la insulină și toleranța la glucoză nu sunt neapărat afectate și nocturne, ci mai degrabă sunt doar îmbunătățite printr-un post peste noapte. Are vreuna din această știință mumbo jumbo de fapt face o diferență?

pierderea în greutate hfpef

Deși este minunat să vorbim despre mecanisme și să scot fiecare detaliu complicat despre metabolism, la sfârșitul zilei, trebuie să examinăm dacă oricare dintre aceste lucruri face sau nu vreo diferență. Din fericire pentru noi, un studiu recent publicat în Journal of Obesity a examinat chiar această întrebare 7.

Acești cercetători din Israel au pus oamenii pe o dietă restricționată caloric-aliată timp de 6 luni și i-au împărțit în două grupuri, un grup de control și un grup experimental. Fiecare grup a consumat aceeași cantitate de calorii, proteine, carbohidrați și grăsimi, dar și-a distribuit aportul de carbohidrați foarte diferit. Ceea ce au găsit după 6 luni vă poate șoca. Nu numai că grupul experimental care a consumat majoritatea carbohidraților noaptea a pierdut în mod semnificativ mai multă greutate și grăsime corporală decât grupul de control, dar și saturație mai bună și mai puțină foame!

Cine stai Nu-l cumpăr. M-ai auzit bine, le era mai puțin foame. Permiteți-mi să vă explic: atunci când mâncați frecvent o cantitate mică de carbohidrați, în principal, titrați în glucoză sistemul dumneavoastră.

De unde a apărut această vorbă de la faptul că consumul de carbohidrați noaptea devine gras ?

Pentru a elimina această glucoză, corpul dumneavoastră eliberează insulină pentru a conduce glucoza din sânge în celule. Cu toate acestea, excesul de secreție de insulină poate determina creșterea foametei de obicei la aproximativ ore după masă, durata aproximativă a răspunsului la insulinădar nici o problemă, oricum mănânci la fiecare ore, nu?

Doar titrează mai multă glucoză. Din păcate, acest lucru te face să tânjești și să consumi glucoză ca un mecanism de ceas și păcălește mulți oameni să creadă că au nevoie de carbohidrați la fiecare ore sau le-ar fi foame când, de fapt, este adevărat opusul. Dacă ați consuma carbohidrați mai puțin frecvent cu un timp suplimentar între administrarea carbohidraților, ați fi mai brosciența pierde în greutate înfometați, deoarece propriul corp ar crește sistemele care se ocupă de producția endogenă de glucoză și vă vor menține glicemia constantă.

Când consumați carbohidrați la fiecare ore, totuși, acest sistem de producere a glucozei gluconeogeneză devine regulat cronic și brosciența pierde în greutate să vă bazați pe aportul exogen de carbohidrați pentru a vă menține nivelul glicemiei.

Acum, dacă treceți de la consumul de carbohidrați la fiecare ore la o distanță mai îndepărtată în primele câteva zile, este posibil să vă fie foame până când corpul dvs. Aducând cercul complet, exact asta au descoperit cercetătorii!

institutul de pierdere în greutate smithtown

Acești subiecți erau mai înfometați în prima săptămână a dietei, comparativ cu 90 și de zile în care au fost mult mai saturați. Cercetătorii au postulat că schimbările mai favorabile ale hormonilor pot fi diferența.

Pierdere în greutate - Frecvența de ardere a grasimilor - Pierdeți în greutate în timp ce dormi

Valorile inițiale ale insulinei în grupul experimental care consumă majoritatea carbohidraților noaptea au fost semnificativ mai mici decât cele care consumă carbohidrați în timpul zilei 7.

Atât de mult pentru carbohidrații nocturni scăderea sensibilității la insulină nu? În plus, grupul experimental a avut niveluri mult mai ridicate de adiponectină, un hormon asociat cu sensibilitatea crescută la insulină și arderea grăsimilor.

Brosciența pierde în greutate au avut, de asemenea, o tendință pentru niveluri de leptină ușor mai ridicate. Mai mult, munchers-urile nocturne au avut niveluri mai scăzute de colesterol LDL rău și niveluri mai ridicate de colesterol HDL bun. În general, persoanele care consumă gem squash pentru pierderea în greutate carbohidraților noaptea au pierdut mai multe grăsimi corporale și au avut markeri de sănătate mai buni până la sfârșitul studiului decât cei care au consumat mai multe carbohidrați în timpul zilei.

Deci, care este verdictul? Nu sunt gata să spun că ar trebui să mâncăm majoritatea carbohidraților noaptea. Aș dori să văd acest studiu repetat, dar cu o cantitate în bolus de carbohidrați mâncați la o masă dimineața pentru a-l compara în mod corespunzător cu masa cu un conținut ridicat de carbohidrați pe timp de noapte, în timp ce studiul anterior a comparat o masă de carbohidrați bolus pe timp de noapte față de mai multe hrăniri de carbohidrati pe brosciența pierde în greutate parcursul zilei.

Este posibil ca efectele benefice ale dietei din acest studiu să fie mai mult asociate cu limitarea dozării carbohidraților și a secreției de insulină la un singur bolus, mai degrabă decât răspândirea lor pe parcursul zilei. Cu toate acestea, cred că ceea ce se poate spune cu relativitate este cu siguranță noțiunea că consumul de carbohidrați pe timp de noapte va duce la creșterea mai multor grăsimi sau va afecta pierderea de grăsime în comparație cu consumul lor în alte momente ale zilei.

Rata metabolică și utilizarea combustibilului în timpul somnului evaluate prin calorimetrie indirectă a întregului corp. Relația dintre cheltuielile de energie peste noapte și BMR măsurată într-un calorimetru de cameră.

Eur J Clin Nutr. Rata metabolică a somnului în raport cu indicele de masă corporală și brosciența pierde în greutate corpului. Poate J Appl Physiol. Variații diurne ale funcției cardiovasculare și reglarea glucozei la omul normotensiv. Modularea circadiană a răspunsurilor glucozei și insulinei la mese: Relația cu ritmul cortizol.

Carbohidrati pe timp de noapte: ucigaș de pierdere a grăsimii sau imaginar?

Sunt J Physiol. Scădere mai mare în greutate și modificări hormonale după o dietă de 6 luni cu carbohidrați consumați în cea mai mare parte la cina.

Obezitatea izvorul de argint.