Lunges pierderea de grăsime

Burpees arde grăsime

Exerciții pentru burpees arde grăsime slăbi acasă: 7 tipuri de burpee pentru a arde grăsimi și mușchi pe tot corpul burpees sunt Exerciții pentru a slăbi acasă mai efectiv. Învăța cum să le faci corect, modalități și includeți-le în Instruire. Dintre toate exerciții de slăbit acasă, burpees Ei sunt probabil regii, pentru eficiența lor, pentru cererea lor și pentru capacitatea lor de a vă antrena întregul corp. Nu este surprinzător că burpees arde grăsime sunt o mișcare indispensabilă în orice antrenament HIIT sau CrossFit și una dintre cele mai temute de cei care practică aceste discipline.

Exerciții pentru a slăbi acasă: beneficiile burpeelor Burpeele au trei beneficii fundamentale: arde fundul de grăsime, crește-ți rezistența și activează diferite grupuri musculare corpului tău, deci sunt perfecte pentru integrează-i într-o rutină de antrenament sau măsoară-ți starea fizică în numeroasele provocări care există.

burpees arde grăsime schimbul de îmbrăcăminte pentru pierderea în greutate

Oh, eu nu necesita echipament de sala, deci sunt perfecte de făcut în sufragerie sau oriunde altundeva. Burpeele sunt exerciții eficiente pentru a slăbi deoarece creșteți ritmul cardiac și, la nivelul potrivit, arde grăsime la viteza maximă fără a vă reduce masa musculară. De exemplu, dacă aveți 35 de ani, ritmul burpees arde grăsime maxim va fi deiar punctul maxim de ardere a grăsimilor va fi de și de bătăi pe minut.

Cele mai bune 3 exercitii care te ajuta sa topesti grasimea de pe abdomen

Prin creșterea rapidă a ritmului cardiac, burpeele îți cresc și rezistența, ceea ce te va face să suporti antrenamente mai lungi și mai exigente în timp.

În cele din urmă, când faci burpees activezi mușchii brațelor, pieptului, cvadricepsului, gluteilor, ischișorilor și abdominale, din acest motiv este un exercițiu care constituie în sine un antrenament complet. Exerciții de slăbit acasă: tipuri de burpee și cum să le faci corect După cum v-am arătat, cu toate acestea, burpeele sunt un exercițiu excelent necesită un anumit nivel de tehnică pentru a evita rănirea, în principal pe spate și pe umeri.

burpees arde grăsime sfaturi ușoare de greutate pierde

Apoi, și cu ajutorul Ritual Gym, vom explica 7 tipuri de burpee, de la cel mai de bază nivel la cel al unui adevărat profesionist și cum să le faci corect. Tipuri de burpees 1: Schimbarea nivelului de bază Începi să stai în picioare și apleci trunchiul înainte cu brațele întinse până când abdomenul tău atinge coapsele si tu poti pune mâinile pe pământ.

Întindeți un picior înapoi și apoi burpees arde grăsime până la atingerea poziției de scândură. Ca urmare a, îndoiți un picior până când genunchiul atinge pieptul și apoi celălalt.

A te alatura, asigurându-vă că greutatea este pe tocuri. Alternează comanda în care executați mișcările picioarelor și mărește viteza. Tipuri de burpee 2: burpee simple Stai cu picioarele puțin mai late decât lățimea umerilor, înclină trunchiul înainte și îndoiți ușor genunchii până când atingi cu mâinile pe pământ. Aduceți ambele picioare înapoi simultan într-un salt până când se atinge poziția de scândură.

  • CUM SE FACE UN BURPEE: GHID PAS CU PAS, BENEFICII, VARIAȚII - SĂNĂTATE -
  • Poți să arzi grăsime în 2 săptămâni
  • 10 exercitii care ard mai multa grasime ca alergatul
  • Totusi, alergatul are un mare dezavantaj, acela ca pune mare presiune pe picioare, coapse si genunchi.
  • Cele mai bune 3 exercitii care te ajuta sa topesti grasimea de pe abdomen - Andreea Raicu
  • Linia de jos În ciuda numelui amuzant, și poate că nu este la fel de cunoscut ca flotările sau genuflexiunile, burpeele sunt un exercițiu provocator care lucrează multe dintre principalele grupe musculare din corpul dumneavoastră.
  • Pinterest Când faci un burpee pentru prima dată, s-ar putea să te întrebi ce înseamnă agitația și agitația.

Asigurați-vă că vă aflați pe un plan perfect înclinat nimic de la capăt în sus într-un triunghi și că aveți abdomenul și fesele foarte greu pentru a nu pedepsi lombarul. Cu o singură săritură, apropiați ambele picioare de mâinile voastre și stați în picioare împingând în sus cu brațele. Tipuri de burpee 3: burpee duble Începeți la fel ca burpele simple.

Când sunteți cu trunchiul îndoit, genunchii ușor îndoiți și mâinile pe podea, săriți înapoi cu ambele picioare în poziția de scândură.

Faceți un alt salt înainte pentru a vă aduce picioarele înapoi aproape de mâini și repetați saltul înainte și saltul înapoi. Apoi alătură-te.

  • Cum se face un burpee și beneficiile Burpees pentru pierderea de grăsime
  • Plan alimentar personalizat
  • Cum să arzi grăsimile în 48 de ore
  • Cele mai bune 3 exercitii care te ajuta sa topesti grasimea de pe abdomen 1 De Teodora Tirca 3 mart.
  • Câte Burpees trebuie să fac pe zi pentru a pierde foarte multă grasime?
  • În primul rând, aș vrea să vă spun: Trebuie să vă schimbați mai întâi atitudinea față de exercițiu.
  • Boli infecțioase Cum să arzi grăsimile în 48 de ore Antrenamentul de 7 minute este excelent pentru arderea grăsimilor și pierderea burții, fiind o opțiune excelentă pentru pierderea în greutate sănătoasă, deoarece este un tip de activitate de intensitate ridicată, care îmbunătățește încă funcționarea cardiacă.

Nu uitați să vă păstrați glutele și abdomenul puternic, deoarece cu acest tip de burpee veți crește munca în acele grupe musculare și în picioare.

Tipuri de burpees 4: burpees cu un singur braț Dacă ați stăpânit deja burpeele simple și duble, puteți încerca această variantă cu un singur braț asta te va ajuta lucrați mai temeinic abs oblic. Mergeți alternându-le în fiecare repetare. Observați că, în execuție, antrenorul Ritual Gym nu se răsucește cu trunchiul când este călcat, dacă nu încercați să îl mențineți în linie cu diagonala.

burpees arde grăsime st george pierdere în greutate camp

Tipuri de burpee 5: burpee sărituri Categoric, cele mai populare burpee și cele care ar stabili standardul. Când veți ajunge la această tipologie, veți fi într-un nivel mediu de executare.

Cheia în acest caz este aterizarea, care burpees arde grăsime să fie cel mai mult netedă și controlată posibil, susținând mai întâi bilele picioarelor, apoi tocurile și amortizând căderea cu cvadricepsul.

Veți observa cum vă mușchii picioarelor ard după câteva repetări iar vecinul de mai jos vă va aprecia că nu cădeți ca nicovală pe pământ.

Exerciții pentru a slăbi acasă: beneficiile burpeelor

Tipuri de burpees 6: burpees cu flotări și salt Burse-urile push-up și jump sunt foarte frecvent în antrenamentele CrossFit și HIIT, deoarece combină perfect antrenamentul aerob și forța. Executarea exercițiului este aceeași cu saltul burpees, dar, atunci când sunteți într-o poziție de scândură, introduceți un flex. Mai multe lucruri importante aici: Mișcarea trebuie să fie fluidă, deci practicați-l până când observați că pe măsură ce ajungeți în poziția de scândură, faceți coborârea push-up-ului într-un mod controlat.

Depinde de deschiderea brațelor, veți lucra mai mulți mușchi diferiți ai brațului. Dacă nu sunteți obișnuiți cu acest tip de burpee, Vă recomandăm să faceți împingerea cu brațele aproape de corp. Cu aceasta veți concentra efortul asupra tricepsului, dar, mai presus de toate, veți reduce riscul de rănire la umăr și la spate. Dacă te uiți atent la videoclip, vei vedea că antrenorul Ritual Gym nu sprijină pieptul pe podea atunci când faceți împingerea.

  1. Femeile cu coapse și talie Pierdere în greutate Bowflex® How-To - Lunges for Beginners Banda de alergare intensă - 30 de minute - 20 de minute; Stepper - 10 minute.
  2. Sfaturi pentru a arde burta grasă în mod natural
  3. Я сомневаюсь, знаете ли, чтобы мои догадки оказались хоть в какой-то степени лучше ваших.

Această variație are mai multe avantaje, cum ar fi cele mai bune tricouri de compresie de slăbire pentru bărbați efortului, dar și creșterea masei musculare; Va evita tentația de a cădea pe pământ și nu va atinge acea fluiditate necesară exercițiului; și din nou, și foarte important, reduce riscul de rănire.

În cele din urmă, în acest exercițiu este esențial să aveți mușchi activi tot timpul. Serios, nimeni nu vă monitorizează mișcările. Tipuri de burpee 7: burpees salt și ridicarea genunchiului Acest lucru este deja pentru profesioniști. Dinamica exercițiului este ca săriturile burpee, dar În loc să faci un salt vertical, ar trebui să o faci ridicând genunchii la piept.

Și foarte important acest lucru: genunchii până la piept, nu pieptul până la genunchi, sau vă veți da foc la aterizare. Aterizarea aici este de asemenea dificilă, deoarece veți fi luat mult mai mult impuls pentru a ridica genunchii burpees arde grăsime coborârea va fi mult mai amețitoare.

De aceea este esențial să amortizați bine căderea și să o integrați ușor în următoarea mișcare.

Cum se face antrenamentul de 7 minute

Exerciții pentru a slăbi acasă: antrenamente și provocări cu burpeele Exerciții de slăbit: antrenamente cu burpee. După cum am spus, burpeele sunt exerciții perfecte pentru încorporează în rutina de antrenament de acasă sau la măsoară-ți capacitatea fizică în diferite provocări. Antrenamentul de de burpee Un bun Antrenament HIIT a face acasă este cea a burpees arde grăsime că v-am spus deja cu altă ocazie.

Odihnă 35 de secunde Salt Burpees 30 de secunde Săritură de ° 30 de secunde Odihnă 35 de secunde Salt Burpees 30 de secunde Flotări 30 de secunde Salt Burpees 30 de secunde Ridicare alternativă a mâinii 30 de secunde Odihnă 35 de secunde Completează 3 seturi. Provocarea morții de către burpees Această provocare este letală A arde calorii, dar este foarte dificil de realizat.

Este vorba de a face un salt burpee într-un minut, două în două minute, trei în trei minute Trucul este că atunci când finalizați burpeele în fiecare pierderea în greutate evreiască burpees arde grăsime poți petrece restul timpului odihnindu-te, În schimb, trebuie să începeți cu runda următoare.

Și până când corpul rezistă. Recordul mondial este de 23 de minute, dar dacă reușești să atingi 12 ani poți spune că ești într-o formă bună. Provocarea celor de burpee Această provocare este o cursă contra cronometru. Pentru a afla cât de potrivit sunteți, experții marchează aceste niveluri: 12 minute sau mai mult: intră într-o formă bună.

Continuați să lucrați și nu lăsați să decadă! Între 10 și 12 minute: formularul dvs. Acum te poți prezenta ca sportiv prietenilor tăi. Între 8 și 10 minute: felicitari, prietene, pentru ca esti intr-o forma foarte buna. Între 6 și 8 minute: ești un excepțional și o mașinărie care face burpees. Între 4 și 6 minute: ești stăpânul burpeelor.