Tipuri și caracteristici

Coloana de top corpul superior subțire

TOP 10 metode de a îndrepta coloana vertebrală acasă: exerciții, ce se poate și nu se poate face?

Rândurile verticale vizează grăsimea de pe spate și deschide pieptul. Cum se face rândul vertical Stai cu genunchii ușor îndoiți. A se apleca in fata. Ține-ți spatele drept. Așează ganterele, câte una în fiecare mână, în fața ta.

pierde metabolismul rapid

Ridică ganterele în sus ca și cum ai fi tras ceva coloana de top corpul superior subțire tine. Trageți până când ganterele sunt aproape de piept și coatele fac o linie dreaptă cu umerii.

  1. На третий день его пребывания в Эрли Серанис предложила Элвину отправиться в глубь страны, чтобы увидеть и другие ее части.
  2. Словом, я сильно сомневаюсь, что хоть кто-то приходит сюда чаще, чем два-три раза в год.
  3. Structura anatomică a coloanei vertebrale, caracteristici ale diferitelor departamente - Rănire
  4. De ce nu pierd grăsimea buricului

Împingeți-le înapoi. Faceți 15 repetări.

Principalele simptome

Răsucire rusească cu Kettlebell Imagine: Shutterstock Iată un alt exercițiu pentru partea superioară a corpului. Această mișcare funcționează pe întreg corpul superior - miez, brațe și spate. Folosiți un kettlebell de orice greutate preferați. Sau puteți folosi chiar și o ganteră grea. Cum să faci o răsucire rusească cu Kettlebell Stai drept, cu spatele drept și picioarele întinse în fața ta. Îndoiți genunchii și ridicați vițeii în așa fel încât să fie paraleli cu solul. În același timp, înclină-ți spatele ușor înapoi și echilibrează-te pe tush.

pierderea de grăsimi sacramento

Strângeți toți mușchii corpului pentru a ușura echilibrul. Țineți un kettlebell în centru lângă piept. Răsuciți-vă la dreapta și luați kettlebell în acea parte. Reveniți în centru și repetați-l pe partea stângă. Faceți de repetări.

Coccigeal - de obicei 4 La rândul său, fiecare vertebră are următoarele formațiuni osoase: corp situat în față proces spinos se mișcă înapoi procese transversale pe laturi două perechi de procese articulare laterale, superioare și inferioare crestături superioare și inferioare formate în locul în care procesul articular părăsește corpul Vertebrele cervicale, caracteristici structurale ale primei, celei de-a doua și a șaptea vertebre cervicale Numărul de vertebre cervicale la om, ca la aproape toate mamiferele, este de șapte.

Scândură cu curbarea brațului Youtube Această mișcare este o combinație de exerciții izometrice și izotonice. Scândura strânge mușchii din întregul corp, în special din miez. Și, în același timp, bucla întărește brațele, vizând în mod specific bicepsul. Cum se face scândură cu curbarea brațului superior Intrați în poziția de scândură cu spatele drept și cu abdomenul strâns. Așezați ganterele pe podea și prindeți câte una în fiecare mână.

Așezați-vă ferm degetele de la picioare în pământ pentru a menține echilibrul.

În plus, o vertebră prolapsată poate fi o complicație după intervenția chirurgicală a coloanei vertebrale. Uneori, deplasarea este precedată de o patologie congenitală, care este rezultatul unei dezvoltări intrauterine improprii.

Echilibrați-vă pe un braț și degetele de la picioare și faceți o buclă bicepsă cu celălalt braț. Coborâți brațul și repetați de cealaltă parte. Faceți 20 de repetări.

apex thermo fat burn review

Extensia tricepsului Youtube Extensia tricepsului funcționează pe triceps într-o manieră concentrică. De asemenea, funcționează pe mușchii bicepsului și ai spatelui superior.

Cum se face extensia tricepsului Stai drept și strânge-ți miezul. Țineți o ganteră sau un kettlebell cu ambele mâini și ridicați-o drept deasupra capului.

La ce mușchi vei lucra?

Coborâți-l în spatele capului îndoind coatele. Reveniți la poziția inițială îndreptându-vă coatele. Chin-Up Youtube Chin-up este un exercițiu excelent pentru a vă întări partea superioară a corpului.

Funcționează pe biceps, triceps, umeri, laturi, piept, abdomen și oblic. Cum se face Chin-Up Stai drept sub un bar. Țineți bara, cu palmele îndreptate spre dvs. Cuplați-vă miezul, înmuiați genunchii, încrucișați picioarele și atârnați de bară.

Primele două oase sunt atât de speciale încât chiar au un nume propriu - atlas și axă. C1 este responsabil de menținerea capului, este conectat la craniu. Axa C2 oferă gâtul rotativ lateral.

Trageți-vă în sus până bărbia ajunge la bar. Fără să vă balansați, reveniți încet în jos și așezați ușor picioarele pe podea. Repetați acest lucru de 5 ori.

Recommended

Creșteți treptat numărul de chin-up-uri pe care le faceți. Înclinare Push-Up Youtube Împingerea înclinată este la fel de eficientă ca o bărbie și te face mai puternic. Cea mai bună parte este că puteți face o împingere înclinată folosind o bancă, un raft ghemuit, o mașină Smith sau o cutie înaltă.

Cu cât platforma este mai joasă, cu atât va fi mai dificil să faceți o împingere înclinată.

  • BY, împreună cu un instructor de reabilitare fizică Uzden, un terapeut de masaj Lyubov Khotuleva, a pregătit un set de cele mai eficiente exerciții care vor ajuta la întărirea mușchilor spatelui și la calmarea durerii în el.
  • Tipuri și caracteristici ale structurii vertebrelor - Hernie
  • Posturile de succes pentru pierderea grăsimilor coapsei
  • Rata normală pentru pierderea în greutate
  • Gimnastica acasa pentru coloana vertebrala - Artroza
  • Pierderea în greutate de punte

Deci, puteți încerca să o faceți pe o platformă superioară, dacă abia începeți, și apoi treceți la o platformă inferioară și un număr mai mare de seturi și repetări. Cum se face înclinare push-up Puneți palmele pe marginea băncii.

progresul pierderii graselor corporale

Păstrați brațele la distanță de umeri. Extindeți picioarele în spate, flecați degetele de la picioare, mențineți coloana vertebrală neutră și bărbia înfiptă.

Flexează coatele și coboară. Uită-te în jos la bancă. Coatele ar trebui să iasă la aproximativ de grade în timp ce faceți acest lucru. Îndepărtați-vă de pe bancă și reveniți la poziția inițială. Faceți 2 seturi de repetări.

băuturi care te ajută să slăbești

Coborâți înclinația și creșteți numărul de repetări și seturi pe măsură ce avansați. Dumbbell Bench Press Youtube Presa de bancă cu pierderea creștină pierdere în greutate funcționează pe mușchii pieptului, biceps, umeri, laturi și abdominale.

Când utilizați mai puțină greutate și mai multe repetări pentru a face acest exercițiu, vă ajută să vă coloana de top corpul superior subțire partea superioară a corpului.

Cauzele deplasării vertebrelor

Dacă utilizați mai multă greutate și mai puține repetări, aceasta va contribui la consolidarea forței superioare a corpului. Așadar, continuați să alternați exercițiile pentru a vă tonifica și a vă întări partea superioară a corpului.

  • După cum am menționat deja, coloana vertebrală este curbată în mai multe locuri.
  • Cum funcționează coloana vertebrală? Care vertebre au o structură specială? - Neurologie
  • Bf mi a cerut să pierd greutatea
  • Pierderea în greutate 9 zile curat
  • Articulatii colonei vertebrale si toracelui
  • Pierdere în greutate proxy mare

Cum să faceți Dumbbell Bench Press Setați o bancă de exerciții într-o poziție complet plană. Așezați-vă la o margine a băncii și țineți ganterele pe o parte.

Anatomia coloanei vertebrale

Ridică ganterele și odihnește-le în poală. Asigurați-vă că genunchii sunt îndoiți la 90 de grade, iar picioarele sunt plate pe podea și puțin mai late decât lățimea umerilor.

cum să mănânci ovăz în pierdere în greutate

Așezați-vă încet pe bancă și țineți ganterele aproape de piept.