Cele mai bune metode de a reduce grăsimea abdominală

Cât de mult timp în zona de ardere a grăsimilor

cât de mult timp în zona de ardere a grăsimilor slimming injecții în centurion

Avertizare Zona de ardere a grăsimilor este definită ca procesul prin care corpul tău transformă grăsimea în energie. Dacă obiectivul dvs. Dar poate fi util atunci când căutați modalități de a regla intensitatea antrenamentului pe baza ritmului cardiac.

Frecvența cardiacă pentru arderea grăsimilor: calculul ritmului cardiac pentru femei și bărbați

Pași Partea 1 din 2: Determinarea zonei de ardere a grăsimilor Calculați-vă zona de ardere a grăsimilor folosind formula. Există o formulă relativ simplă pentru a vă ajuta să determinați unde vă este zona de ardere a grăsimilor.

Mai întâi, determinați ritmul cardiac maxim MHR. Pentru a face acest lucru, scadeți vârsta de la dacă sunteți bărbat; Dacă ești femeie, scade-ți vârsta de la Cumpărați sau utilizați un monitor de ritm cardiac.

Muzica Terapeutică - Pierderea in greutate - Frecvența 295.8 Hz asociată cu celulele grase

Există multe tipuri de aparate de monitorizare a ritmului cardiac - ceasuri sau brățări, curele pentru piept și chiar montate pe barele portabile ale unor aparate de exerciții cu ritm cardiac.

Monitorul ritmului cardiac vă poate ajuta să știți exact care este ritmul cardiac și, în funcție de vârstă, înălțime și greutate, vă poate determina și zona de ardere a grăsimilor. Folosind un monitor de ritm cardiac, veți ști mai exact despre zona de ardere a grăsimilor.

Related Content

Deoarece monitorul ritmului cardiac vă calculează ritmul cardiac în timp ce faceți mișcare și folosește informații reale despre ritmul cardiac pentru a vă calcula zona de ardere a grăsimilor. Mulți oameni care folosesc un monitor de ritm cardiac pentru prima dată constată că nu au exercitat atât de mult cât cred. Acordați o atenție deosebită și provocați-vă în siguranță. Un monitor de ritm cardiac pentru brățară este mai precis decât un ceas sau o curea pentru piept.

Dar sunt și mai scumpe.

  • Dieta eficienta
  • Google Търсене на книги
  • Cele 5 modalități cheie de a arde grăsimea rapid - Myprotein Blog

Verificați cantitatea maximă de oxigen. Testul de oxigen maxim volumul pe timp, cantitatea de oxigen și maxim va înregistra cu exactitate cât de bine se poate evapora corpul dumneavoastră și îl cât de mult timp în zona de ardere a grăsimilor folosi în timpul exercițiului. Acest test necesită participanților să meargă pe o bandă de alergat sau să folosească o bicicletă și să respire într-o mască pentru a măsura cantitatea de oxigen și carbon pe măsură ce ritmul cardiac crește.

Aceste informații pot fi folosite pentru a determina cât de aproape este ritmul cardiac atunci când ardeți cele mai multe grăsimi și calorii din zona de ardere a grăsimilor. Testul oxigenului maxim este, fără îndoială, una dintre cele mai fiabile și precise metode de testare pentru exerciții cardio.

Calculator de frecvență cardiacă pentru arderea grăsimilor

Puteți testa nivelurile maxime de oxigen la săli de sport, unele laboratoare și clinici private. Folosiți testul de vorbire. Aceasta este una dintre cele mai puțin tehnice dintre multele modalități de a determina zona de ardere a grăsimilor.

Testul de vorbire necesită să vorbiți pe tot parcursul exercițiului și pe baza respirației în care vă aflați, puteți determina dacă creșteți sau micșorați intensitatea exercițiului. De exemplu, dacă vă simțiți respirația scurtă atunci când vorbiți, poate fi necesar să reduceți din nou intensitatea exercițiului. Dacă poți vorbi confortabil, atunci nu vei exersa suficient.

Don't treat your body as a black-box. Take control of your health and start now!

Puteți spune o frază scurtă fără nicio problemă. Alegeți exerciții care cresc ritmul cardiac cu o combinație de intensitate ridicată, dar cu moderare pentru cele mai bune rezultate. Acest lucru este adevărat numai dacă obiectivul dvs. Combinați activități moderat intense și cădeați în zona de ardere a grăsimilor timp de aproximativ o jumătate de oră. Activitățile pot include: mers pe jos lent, ciclism sau înot.

Cu toate acestea, acest lucru va diferi de la persoană la persoană. În plus, alegeți câteva activități care cresc ritmul cardiac la intensitate mare.

Căi de a pierde grăsime corporală

Deși acest lucru nu se află în zona de ardere a grăsimilor, puteți arde mai multe calorii și puteți crește nivelul de exercițiu care vă crește ritmul cardiac. Cu toate acestea, cantitatea totală de calorii arse depinde și de durata exercițiului și, dacă te antrenezi la intensitate redusă, atunci trebuie să te antrenezi pentru perioade mai lungi de timp.

În plus, trebuie să realizați cel puțin de minute de exerciții de intensitate moderată pe săptămână. Incorporați exerciții de antrenament pentru sănătate. Este important să includeți antrenamentul de forță sau antrenamentul de rezistență în programul săptămânal de antrenament.

cât de mult timp în zona de ardere a grăsimilor face viermele de fire cauzează pierderea în greutate

Acest lucru ajută la construirea dieta zilnica diabet tip 2 construirea mușchilor puternici, pe lângă creșterea metabolismului dvs.

Controlul greutății este esențial pentru reducerea excesului de grăsime. Acest lucru este destul de important pentru menținerea și câștigarea mușchilor, reducând în același timp excesul de grăsime.

cât de mult timp în zona de ardere a grăsimilor 260 de lire sterline pierde in greutate

Incorporați exerciții fizice timp de cel puțin 2 zile pe săptămână timp de cel puțin 20 de minute. Activitățile de fitness includ: haltere, gimnastică terapeutică flotări sau bar-pulls și exerciții combinate.

cât de mult timp în zona de ardere a grăsimilor fumul pierde în greutate

Intalneste-te cu un antrenor personal sau antrenor. Dacă îți pasă de zona de ardere a grăsimilor și de modul în care poți profita la maximum de informații, atunci întâlnirea cu un antrenor personal poate fi o opțiune bună. Acestea vă pot ajuta să vă găsiți pragul de ardere a grăsimilor și să proiectați exercițiul potrivit din aceste informații.