Picior de 10 minute, umflături și antrenamente acasă - Medic Info

Cum să ardeți burta și spatele din spate

Înainte de a începe, încălzește-te cu o încălzire de 6 minute.

slimming jags cum de a face un iepure să piardă în greutate

După antrenament, răciți-vă cu o întindere de 5 minute. Squats: excelent pentru coapsele și coapsele ferme Faceți 2 seturi de 15 până la 24 de repetări repetări. Stai cu lățimea de umeri cu picioarele depărtate și cu mâinile în jos de părțile laterale, sau întinse în față pentru un echilibru suplimentar Coborâți-vă îndoind genunchii până când sunt aproape în unghi drept, cu coapsele paralele cu podeaua Sfat: țineți spatele drept și nu lăsați genunchii să se întindă peste degetele de la picioare.

semne de avertizare privind pierderea în greutate cum să obțineți victoza pentru pierderea în greutate

Lunges: excelent pentru coapsele și coapsele ferme Faceți câte un set de 15 până la 24 de repetări cu fiecare picior. Stai într-o poziție despărțită, cu piciorul drept înainte și piciorul stâng în spate Îndoiți încet genunchii, coborând într-o lunge până când ambele picioare sunt aproape în unghi drept.

Păstrând greutatea pe călcâi, împingeți înapoi până la poziția de pornire Sfat: țineți spatele drept și nu lăsați genunchii să se întindă peste degetele de la picioare.

setări macro pentru pierderea în greutate se schimbă perioada de pierdere în greutate

Vitelele cresc: excelent cum să ardeți burta și spatele din spate picioarele și vițeii în formă Faceți 2 seturi de 15 repetări. Puneți mâinile pe un perete sau pe un scaun pentru stabilitate.

Permite o gamă completă de mișcare Crește producția de transpirație Căptușeală din plasă respirabilă sub braț și în zonele inghinale Fermoar frontal pentru ușurință la purtare Accesibil Nu este potrivit pentru persoanele cu forma corpului perei. Nu pentru persoanele mai mici. Dispune de un sutien sport, tăietor de talie și un antrenor de talie. Costumul de compresie din neopren de 2 mm este perfect pentru reducerea grăsimii din burtă și pentru a vă reda talia în formă.

Stai drept, dar evita să-ți blochezi genunchii Treceți încet pe degetele de la picioare, ridicându-vă călcâiele de pe sol, apoi coborâți încet călcâiele în jos Sfat: pentru mai multe provocări, faceți ca vițelul să se ridice departe de perete și cu o greutate în fiecare mână, cum ar fi 2 sticle de apă. Poduri: excelent pentru bunuri ferme Faceți 2 seturi de 15 până la 20 de repetări.

Navigație secundară

Întindeți-vă pe spate cu genunchii îndoiți și călcâiele aproape de fund. Picioarele tale trebuie să fie lărgite ale umerilor și separate pe podea.

pierde grăsime în jurul liniei maxilarului modalități de a elimina grăsimea buricului încăpățânat

Ridicați șoldurile în sus pentru a crea o linie dreaptă de la genunchi la umeri. Pe măsură ce veniți, strângeți-vă mușchii abdominali și fesieri.

Sfat: nu lăsați genunchii îndreptați spre exterior. Crizele de stomac: grozave pentru absuri puternice Faceți 2 seturi de 15 până la 24 de repetări.

Culcați-vă pe spate, genunchii îndoiți și mâinile în spatele urechilor. Ținând spatele inferior apăsat pe podea, ridicați omoplatele la cel mult 3 centimetri de podea și coborâți încet în jos Sfat: nu-i trageți gâtul în piept în timp ce vă ridicați și nu folosiți mâinile pentru a trage gâtul în sus.

barbara jean reba pierdere în greutate cum se poate diminua

Oblici: excelent pentru tonifierea mânerelor de dragoste Faceți un set de 12 până la 24 de repetări pe fiecare parte. Culcați-vă pe spate, cu genunchii îndoiți și împreună, și cu picioarele de pe podea. Puneți mâna dreaptă în spatele urechii drepte și întindeți brațul stâng afară.

Tonificați-vă, întăriți și ardeți grăsimea de pe burtă, șolduri, coapse și fund cu acest antrenament de acasă de 10 minute pentru picioare, vagabonzi și tume LBT. Această rutină de exerciții LBT se bazează pe obiectivul de activitate săptămânal recomandat pentru putere.

Ținând spatele inferior apăsat pe podea, ridicați omoplatele de pe podea și ondulați-vă corpul superior în diagonală peste piept spre genunchiul stâng și coborâți în jos Spate ridică: excelent pentru o postură bună Faceți 2 seturi de 15 până la 24 de repetări.

Culcați-vă pe piept și așezați-vă mâinile lângă temple sau întinse în față pentru mai multe provocări.

sicuro slim ceai de slabit jade teta pierde greutatea aici

Ținând picioarele împreună și picioarele pe pământ, ridicați umerii de pe podea nu mai mult de 3 centimetri și coborâți încet în jos Sfat: țineți un gât lung și priviți în jos în timp ce efectuați exercițiul. Acum răciți-vă cu această rutină de întindere și răcire de 5 minute.

Un cuvânt despre dietă Micul rulou care se varsă peste partea din spate a taliei vă sabotează aspectul șmecher. Toată lumea câștigă și depozitează grăsime diferit; bărbații țin adesea greutatea în burtă, iar femeile în șolduri și coapse. Aceste pete încăpățânate sunt enervante și frustrante, dar cu un plan cuprinzător de scădere în greutate, este posibil să fiți capabil să micșorați grăsimea din spate.