Exerciții la domiciliu

Cum să eliminați permanent grăsimea buric

Cum să eliminați grăsimea din abdomen acasă

Stratul de grăsime de pe abdomen sau de pe coapse are o mulțime de receptori hormonali pentru estrogen, pentru că aici se află rezerva femeilor. Este cel mai greu lucru de scăpat, deoarece este stresant, depozitat în face u pierde in greutate cu zumba de foame, de frig, de neîncredere.

cum să eliminați permanent grăsimea buric

De aceea, trebuie să-ți convingi propriul creier în trei lucruri principale: hrana vine în mod regulat, nu va exista foame; nu există nici un motiv să vă faceți griji, totul este în ordine, nu sari și fugi; uita-te la dependențele lor în ochi: da, mănânc bomboane, și numai eu sunt responsabil pentru grăsime. Numai conștientizarea completă a procesului de armonie ajută la eliminarea faldurilor inutile.

Acest procent corespunde unei pliuri de piele în intervalul mm într-o zonă care poate fi măsurată prin ciupirea pielii peste iliu cu două degete, cu un centimetru mai aproape de buric. O poți face cu un conducător. Caliperometrul vă permite să măsurați stratul gras atât pe abdomen cât și pe alte părți ale corpului. Dar este o pungă de grăsime pe abdomen, care este factorul decisiv recomandat pentru a măsura consultanții wellness în timpul testării.

Cum să o reduci? Nu, nu este vorba de carbohidrați obișnuiți, combinați cu o pregătire intensivă.

Scapă permanent de grăsimea abdominală cu yoga

Această uscare asigură reducerea lichidului din dietă înainte de a intra în stadiul atletului performant, luând medicamente care elimină excesul de lichid din grăsimile subcutanate pentru desenul de relief. Oamenii normali ar trebui să uite acest lucru, deoarece este stabil și sigur să reducă stratul de grăsime prin metode temporare.

Activați dieta de reglare a grăsimii Stratul de grăsime pe stomac poate fi ars, ca și în alte părți, numai cu o cum să eliminați permanent grăsimea buric de antrenament și nutriție adecvată.

Și este necesar să se ia în considerare nu numai calorii, cantitatea de proteine, grăsimi și carbohidrați.

cum să eliminați permanent grăsimea buric

Carbohidrații sunt considerați cantitativ și calitativ. Mai simplu și cum să mănânce în mod corespunzător și pentru a reduce stratul de grăsime de pe stomac: mananca doua portii de cereale pe zi, de două ori mai multe legume si carbohidrati simpli - în jumătate din volumul de cereale sau glucide lente.

Cât de mult ar trebui să consumați carbohidrați pentru a elimina stratul gras din stomac?

Arde grasimile cu antrenamentele Pentru a lupta pentru eliberarea presei vin oameni care nu s-au antrenat mai devreme sau instruiți, dar nu au obținut rezultatul dorit. Există trei moduri de antrenament, capabile să înlăture stratul de grăsime: trei antrenamente de forta pe saptamana si 2 lungi cardio moderate jogging, step, dancing ; Combinația a trei ședințe de forță și două sesiuni de formare cardio-săptămânală; patru sedinte de antrenament cardio-rezistenta si un cardio moderat pe ora.

Programele se bazează pe creșterea experienței de formare și a rezistenței. Prima opțiune este potrivită pentru începători, deoarece va mări masa musculară și va arde treptat grăsime în întreg corpul, inclusiv abdomenul cum să eliminați permanent grăsimea buric. A doua opțiune este pentru cei care sunt deja angajate într-o putere de încărcare de șase luni sau un an, vrea să accelereze procesul de a pierde în greutate, a scăpa de masa de grasime are suficienta rezistenta cardio-respirator pentru regim de antrenament intensiv.

A treia opțiune este creată pentru arderea rapidă a grăsimilor în decurs de o lună sau două. Inclus în programul de sarcini periodizare în cazul în care, atunci când antrenament cu greutati mari merge pe puterea cardio pentru relaxare si creste rezistenta in timp ce lupta pentru a îndepărta grăsimea acumulată în perioada de recrutare în masă.

Un abdomen plat este însoțită de aproape toate exercițiile cu pãtrat de greutate, fandari, devin morți și trage, banc de presă împingătoare în picioare - toate aceste mișcări activează mușchii abdominali pentru a ridica greutatea. Dar există sarcini speciale care vizează rezolvarea zonei problematice.

3 sfaturi pentru arderea grăsimii în abdomenul inferior

Exerciții extinse pentru presă Pot să scap de grăsime făcând doar exerciții de presă. Este posibil, dacă întregul corp participă la el, trageți în sus mușchiul transversal al presei, ardeți calorii și întăriți musculatura. Începem de la poziția pe toate patru, având palmele sub umeri și genunchii sub articulațiile șoldului. Ne odihnim șosetele pe podea și ne ridicăm genunchii, transformând coccisul în buric.

Cum să eliminați grăsimea din abdomen prin antrenament?

Nivel mai complex - prelungirea piciorului, chiar mai dificilă - coborârea la coate sau la bară pe antebrațele. Menținem timpul maxim posibil. Împingeți-vă cu genunchiul. Capacitatea combinată a întregului corp - cu cât mai mulți mușchi sunt implicați, cu atât mai multe calorii au fost arse.

Combinând aceste produse între ele, puteți găti mâncăruri delicioase care vă vor ajuta să îndepărtați grăsimea din abdomen și veți pierde greutatea acasă.

Strângeți, îndoiți piciorul în genunchi, aduceți la cot. Întoarceți-vă la poziția de plecare, răsturnați-o și aduceți-i cotului celălalt genunchi.

Cum să eliminați în mod corespunzător lupta pentru buric pentru o presă și o talie subțire

Stați la punctul de culcare, tweeze coccyx la buric, tulpina fese. Răspândiți picioarele într-un salt în părțile laterale cu o revenire cu cm, reveniți la salt până la poziția de pornire - picioarele împreună. Începătorii, în loc să sărind, fac pași cu piciorul drept și stâng. Alpinist în leagănul invers. Stați pe podea, îndoiți genunchii, vă odihniți mâinile în spatele dvs.

Ridicați pelvisul de deasupra podelei, aducând lamelele umărului împreună. Un picior pentru a îndrepta în genunchi, direcționând toe în față, în salt pentru a schimba picioarele în locuri. Începătorii își pot schimba picioarele fără un salt.

cum să eliminați permanent grăsimea buric

Lumberjack în atac. Stați în poziție verticală, țineți ganterul în două mâini, ridicați-vă pe piciorul drept, ridicați gantera deasupra capului cu un viraj spre dreapta și înclinați-vă oblic în jos și spre stânga. Întoarceți-vă la poziția de plecare, deplasați-vă pe piciorul stâng și repetați mișcarea.

cum să eliminați permanent grăsimea buric

Tracțiunea ganterelor în bară. Stați în bar, puneți ganterele în partea dreaptă. Cu mâna stângă trageți gantera în partea stângă.

cum să eliminați permanent grăsimea buric

Repetați mișcarea. Încercați să vă păstrați spatele neutru - păstrați coccyx-ul ascuns.

Despre site Cum să eliminați în mod corespunzător lupta pentru buric pentru o presă și o talie subțire Viscere, grăsime abdominală pe abdomen - diferite nume nu schimbă esența problemei. Proeminente burta cu role inestetice, deformeaza silueta, probabil, cel mai mare pentru probleme figura, de la care este foarte dificil de a scăpa de. Problema cum să înlăturați în mod corespunzător burta rămâne vitală pentru un număr mare de femei care se luptă pentru obișnuință.

Pentru a îndepărta grăsimea, este necesar să lucrați intens. Numărul de exerciții în formare poate ajunge până laiar numărul de cercuri - până la Înlăturați complet stratul gras chiar sub abdomen nu este întotdeauna și din mai multe motive.

Cum să eliminați grăsimea din abdomenul inferior

Cu vârsta, siguranțele de țesut adipos cu țesut conjunctiv, care slăbește, își pierd elasticitatea și capacitatea de a reține straturile de grăsime subcutanată. Mai ales se observă dacă o persoană a pierdut în greutate și pe abdomen există o piele în exces cu un strat de grăsime, care nu poate fi ajustată. Puteți conecta un masaj pentru a accelera circulația locală.

cum să eliminați permanent grăsimea buric

Dacă experiența de antrenament este lungă și pielea nu este strânsă, atunci, cel mai probabil, este vorba de un nivel scăzut de colagen, slăbirea scheletului țesutului conjunctiv și a pielii din abdomenul inferior.

Cum ajută sportivii să elimine grăsimile din stomac și să își mențină procentul scăzut? După atingerea minime moduri diferite proprii, inclusiv industria farmaceutică, mulți sportivi sunt rupte, câștigă în greutate și stratul de grăsime, din nou, de cotitură la farmacologie, reduce aportul caloric care se termină cu metabolismul defectuos. Menținerea sănătoasă a unui procent foarte scăzut de grăsime - este imposibil, precum și a scăpa de stratul de grăsime permanent. Stomacul este o zonă de interes constant.

De dragul său, unii oameni de fitness refuză cerealele, coacerea întregii cereale și fructele, consumându-le doar după antrenament, ca și cum ar merita calorii.

Gândește-te dacă ai nevoie de o astfel de viață personală? Nu te lupta cu tine. Introduceți formarea ca obișnuință, iar o alimentație adecvată este un mod de viață. Corpul se va arăta cu cea mai bună parte de-a lungul anilor.