Dieta mea pentru slabire rapida | MuscleBoom

Dieta pentru slabit sala

În următorul articol, Valentin Vasile a sintetizat pentru tine câteva idei care să te ajute să înțelegi mai bine ce se întâmplă în organismul tău atunci când încerci să slăbești, dar și desființează unele mituri omniprezente în discuțiile despre diete, slăbit și antrenament.

dieta pentru slabit sala

Să participi la un eveniment de maraton la cursa de 10 km nu înseamnă că trebuie să mănânci paste în fiecare zi cu o săptămână înainte și altă săptămână după. Să mergi la antrenament seara crezând că cei doi covrigi de dimineață și 4 cafele sunt suficiente, te înșeli. Îți distrugi mușchii și articulațiile, dacă nu leșini după primele exerciții. Mai bine sari peste antrenament, dieta pentru slabit sala a doua zi te pregătești cum trebuie.

Regim de slabit – grupe de alimente recomandate

Puterea musculară este mai mare decât rezistența articulațiilor. Nu te gândi doar la mușchi, gândește-te și la articulații. Nu forța la antrenament și nu sări peste încălzire și streching.

dieta pentru slabit sala

Să te forțezi la antrenament până nu mai poți merge de durere musculară sau să dieta pentru slabit sala nu înseamnă că ai făcut un antrenament eficient. Începe ușor și în timp vei dezvolta rezistență și putere. Nu te antrena ca să poți mânca ce poftești.

Hrănește-te corect ca să fii sănătos, să slăbești și să te tonifiezi prin antrenament. Să îți faci abonament la sală pe un an, dar să mergi de 3 ori nu înseamnă că ai istoric sportiv.

Eşti la dietă, mergi la sală şi nu slăbeşti? Unde greşeşti

Antrenamentele te vor ajuta în timp să tonifiezi musculatura, să îmbunătățești calități motrice forță, rezistentă, mobilitate, echilibru, etcte vor ajuta să accelerezi metabolismul muscular, dar NU te vor ajuta să slăbești fără nutriție corectă. Un antrenament ușor echivalează 50 g de caju crud.

Grăsimea nu este activată de antrenament; nu se încordează; nu pleacă dacă o mângâi sau o masezi; nu se topește dacă faci electrostimulare și nu se transformă în mușchi. Tonus înseamnă că mușchiul devine tare sub grăsime. Tonusul se simte, dar nu se vede dacă este acoperit de grăsime.

January 15, Se spune că mușchii se cresc 30 la sută la sală și 70 la sută în farfurie. Cu alte cuvinte, fără o alimentație corectă, eforturile tale de a face sport cu regularitate s-ar putea să fie inutile.

Să pui prosopul pe aparat și să stai lângă el 10 minute plus 5 min așezat pe el cu telefonul în mână nu înseamnă că după 60 de minute te-ai antrenat. Mai potrivit este să îți iei antrenor personal. Să mergi la sală de 5 ani și să arăți la fel ar trebui să te pună pe gânduri. Dacă mergi la sală de ceva vreme, de ori pe săptămână, dar exercițiile sunt la fel de ușoare ca în primele zile, să știi că acele kilograme în plus nu sunt de mușchi.

Programul perfect pentru slăbire

Să mănânci sănătos și echilibrat nu înseamnă regim alimentar de spital. Abaterile alimentare se depun, chiar dacă nu te vede nimeni sau închizi ochii și nu te vezi nici tu când trișezi. Nu te antrena ca să slăbești, slăbește că să te poți antrena.

Vreau doar sa stii ca multe lucruri pe care le-ai auzit, nu sunt adevarate, exercitiile cardio si cu greutati sunt foarte eficiente cand vrei sa slabesti.

Alimentația corectă este cheia. Să mănânci incorect și să nu recunoști nu te ajută să slăbești, chiar dacă tu susții că ai mâncat corect. Cola zero nu înseamnă că bei apă cu întuneric, ci apă cu Eîndulcitori la fel de periculoși, ciclamat, acesulfam K, aspartam, acidifiant, corectori de aciditate. Te îngrașă la fel ca zahărul.

dieta pentru slabit sala

Nu este vorba de calorii, ci de efectul asupra sistemului hormonal. Dacă obiectivul tău este să slăbești nu este suficient să respecți planul alimentar doar de luni până vineri.

Aranjarea Antrenamentelor pentru Slabire de-a Lungul Saptamanii

Mesele din weekend pot să dea peste cap matematica caloriilor și dieta pentru slabit sala hormonal. Dacă de ziua lui colegul de la birou vine cu prăjituri, nu este vina lui că ai mâncat.

dieta pentru slabit sala

Dacă colegii tăi comandă pizza și așa faci și tu, nu ei sunt de vină. Motivația este atât de puternică pe cât de important este pentru tine obiectivul. Să te urci pe cântar în fiecare zi ca să vezi dacă ai slăbit este ca și cum te-ai uita zilnic la iarbă ca să vezi cât a crescut de la o zi la alta. Caloriile nu sunt egale. Răspunsul hormonal al organismului la caloriile din înghețată este foarte diferit și negativ, față de efectul caloriilor din broccoli asupra sistemului hormonal.

3 sfaturi / trucuri de slabit (fara dieta, fara sala) partea 1

Matematica caloriilor este eficientă când caloriile sunt bune. Metabolismul este lent fiindcă fiecare kilogram de grăsime peste greutatea de echilibru reprezintă o fabrică de estrogen. Estrogenul este un constructor de grăsime.

Top mituri despre slăbit, diete și antrenament

Cu cât ai mai multe kilograme de grăsime cu atât mai mult crește nivelul de estrogen. Dezechilibrul hormonal duce la încetinirea metabolismului. Testosteronul este un constructor de masă musculară și un arzător de grăsime.

Masa musculară activă produce testosteron. Când cantitatea de grăsime este mare și nivelul estrogenului depăsește cu mult nivelul testosteronului, se declanșează un mecanism. Crește nivelul enzimei aromataza. Mecanism prin care estrogenul transformă testosteronul în estrogen. Prea multă grăsime și prea puțin tonus muscular. Vestea bună este că după ce îți vei atinge obiectivul de slăbire: o Se recalibrează nivelul hormonal obținut prin compoziție corporală corectă masă musculară activă și procent de grăsime mic o Tonus masă musculară activă datorită antrenamentelor Mușchiul activ este un motor pornit care consumă combustibil.

dieta pentru slabit sala