Mutarea Săptămânii: Donkey Kickbacks | Fitness

Donkey lovituri pentru pierderea în greutate, Cum să faci un fund brazilian: elementele de bază ale construcției

Jumping Jacks Acasă, antrenamentele cu greutate corporală pot fi unele dintre cele mai revigorante antrenamente.

Măgarul dă lovituri

Atâta timp cât aveți un pic de spațiu pentru a vă deplasa și un saltea pentru confort, puteți obține un antrenament provocator acasă fără niciun echipament. Asigurați-vă că vă concentrați asupra conexiunii dintre minte și mușchi și mențineți forma și tehnica adecvate și asigurați-vă că vă acordați o pauză de 30 până la 60 de secunde între seturi. Alegeți șase până la 10 dintre exercițiile pe care le efectuați mai jos, apucați-vă covorașul, apa și lista de redare pentru cel mai bun antrenament și sunteți gata de plecare!

Exerciții de corp inferior Ghemuitori Squats sunt un exercițiu compus excelent, ceea ce înseamnă că lucrează mai multe grupuri musculare în același timp. Lucrează cvadricepsul, fesierii, muschii și muschii gambei.

donkey lovituri pentru pierderea în greutate vreau sa slabesc 15 kg in 2 luni

Începeți stând cu picioarele la lățimea umerilor depărtați, cu greutatea pe bilele picioarelor și cu genunchii moi. Cu brațele întinse în față paralel cu podeaua, îndoiți genunchii și conduceți șoldurile înapoi pe măsură ce coborâți la sol, oprindu-vă când coapsele sunt paralele cu podeaua și genunchii sunt aproximativ la un unghi de 90 de grade.

Genunchii trebuie să fie în linie cu degetele de la picioare și nu ar trebui să iasă peste ele. Țineți trei puncte înainte de a vă îndrepta picioarele, de a vă conduce greutatea prin călcâi. Nu uitați să păstrați nucleul puternic, umerii înapoi și partea superioară a corpului drept, dar permiteți-i să se încline în mod natural.

MEDITAŢII PENTRU PIERDEREA IN GREUTATE - MARIANNE WILLIAMSON;

Efectuați repetări pentru un total de 3 seturi. Notă: Deoarece exercițiile compuse lucrează mai mulți mușchi la un moment dat, acestea trebuie efectuate la începutul antrenamentului.

Lunges Forward Lunge La fel ca genuflexiunile, lunges sunt un exercițiu compus care lucrează quads, hamstrings, glutes și și mușchii gambei. Începeți prin a sta cu picioarele lățimii șoldului, păstrând nucleul puternic și partea superioară a corpului drept. Faceți un pas generos înainte cu piciorul stâng și deplasați-vă greutatea în călcâiul piciorului stâng în timp ce îndoiți ambii genunchi.

Coborâți corpul până când ambii genunchi sunt aproximativ în unghi drept și coapsa piciorului înainte este paralelă cu solul. Partea superioară a corpului trebuie centrată între ambele picioare.

Ce este paiul?

Împingeți-vă înapoi în poziția inițială prin călcâiul piciorului înainte. Schimbați picioarele și repetați 12 repetări pe picior timp de 3 seturi.

Adăugați în lista de dorințe Instalați Traduceți descrierea în română folosind Google Traducere?

Creșterea vițelului Acest exercițiu poate arăta ușor, dar cu siguranță te face să simți arsura! După cum sugerează și numele, mușchiul pe care îl vizăm aici sunt mușchii gambei.

În picioare, cu picioarele lățimii șoldului, genunchii moi, deplasați încet greutatea la bilele picioarelor, ridicând tocurile de la sol. Când greutatea este pe degetele de la picioare, strângeți mușchii gambei și coborâți încet călcâiele la pământ. Repetați pentru 3 seturi de 20 de repetări. Deadlifts cu un singur picior Lifturile mortale sunt o modalitate excelentă de a lucra mușchii hamstring mușchii din spatele coapsei și gluteii.

Lifturile clasice se realizează în picioare pe două picioare folosind balansuri sau greutăți libere, dar atunci când se utilizează doar greutatea corporală, este mai impactant să se facă ascensoare câte un picior pe rând. Stai pe piciorul drept cu genunchii moi, ușor îndoiți și greutatea pe mingea piciorului. Îndoiți-vă încet de șolduri, menținând partea superioară a corpului dreaptă și coborâți-o la sol, ajungând la brațul opus piciorului pe care stați la pământ pentru echilibru.

Puteți îndoi ușor genunchiul, dar mențineți piciorul relativ drept. Piciorul liber ar trebui să se extindă înapoi și să se alinieze cu partea superioară a corpului, paralel cu solul. Aduceți piciorul liber către piciorul în picioare, ridicând simultan partea superioară a corpului în sus, împingând gluteii înainte.

Dacă trebuie să modificați acest exercițiu pentru echilibru, puteți ține ușor un perete sau un scaun pentru sprijin suplimentar.

Lovitură de măgar standard

Repetați 12 repetări pe picior și repetați fiecare set de 3 ori. Curtsy Lunges Lunges curtsy sunt una dintre numeroasele variații ale lunges care vizează, de asemenea, coapsele interioare. Stați cu picioarele lățimii șoldului și mâinile pe șolduri.

Ridicați piciorul drept și faceți un pas înapoi traversând piciorul stâng și așezând degetele la sol. Îndoiți genunchii și coborâți corpul, păstrând greutatea între ambele picioare. Coapsa stângă trebuie să donkey lovituri pentru pierderea în greutate paralelă cu podeaua. Împingeți-vă de la degetele de la picioare la piciorul drept și întoarceți-vă pentru a începe.

Schimbați picioarele și repetați 12 repetări pe picior pentru 3 repetări. Poduri Glute Acest exercițiu poate avea un nume ciudat, dar este excelent pentru a viza mușchii glutilor!

Psyllium, tărâţele care slăbesc!

Așezați cu fața în sus pe podea, cu picioarele pe pământ și cu genunchii îndoiți. Ridicați glutele în aer prin strângerea lor și ridicând încet pelvisul în sus, astfel încât corpul superior să donkey lovituri pentru pierderea în greutate în linie dreaptă de la genunchi la umeri. Spatele trebuie să fie de pe sol, cu greutatea pe umeri și picioare. Țineți apăsat timp de 3 secunde înainte de a coborî glutele înapoi pe podea.

Repetați pentru 3 seturi de repetări.

Exerciții de corp inferior

Urcă pe patru picioare cu brațele direct sub umeri. Partea superioară a corpului trebuie să fie plată și să se întâlnească cu coapsele la un unghi de 90 de grade. Ridicați piciorul drept spre cer, menținând genunchii îndoiți la 90 de grade.

Strângeți glutele atunci când piciorul este întins în sus spre tavan și coborâți încet piciorul înapoi pentru a începe. Repetați pentru repetări, apoi schimbați picioarele pentru a finaliza primul set. Repetați pentru un total de 3 seturi.

Lungele laterale laterale După cum pierderea în greutate a stilului puteți da seama, există multe modalități de a face o suplimente naturale de burnă de grăsime naturală - și nu se opresc aici!

  1. Он открыл глаза и увидел Хилвара, Джирейна и Олвина, которые стояли подле него с выражением нетерпения на лицах.
  2. В этой непостижимой временной пропасти буквально бок о бок сосуществовали первобытные люди, едва-едва научившиеся пользоваться огнем, и те, кто впервые высвободил атомную энергию; тот, кто первым выжег и выдолбил каноэ из цельного ствола дерева, и тот, кто первым же устремился к звездам.
  3. Vrei să arzi mai mult din loviturile tale de măgar? Încercați aceste 5 variante - Sănătate -
  4. Carnea de vită își pierde greutatea
  5. 24h fatburner review
  6. Твое невежество извинительно.
  7. По опыту он знал, что шутки с машинами всегда ведут к непониманию и к необходимости все начинать сначала.

Revista Shape explică faptul că lunges laterale sunt excelente pentru a viza gluteus medius, care este partea gluteus.

Stați cu picioarele la lățimea șoldului și mâinile pe șolduri. Faceți un pas generos spre stânga și îndoiți genunchiul stâng, păstrând în același timp piciorul drept drept. Partea superioară a corpului trebuie să fie ușor înclinată, iar șoldurile să fie înapoi, deoarece genunchiul stâng se aliniază cu piciorul stâng. Împingeți piciorul stâng în sus și reveniți în poziția în picioare. Puteți alege să alternați picioarele sau să repetați exercițiul pe același picior pentru continuarea repetărilor înainte de a comuta picioarele.

donkey lovituri pentru pierderea în greutate alyson fat arning om

Efectuați 12 repetări pe picior pentru 3 seturi. Exerciții ale corpului superior Push-Ups Push-Ups modificate Unul dintre cele mai bune exerciții compuse pentru partea superioară a corpului este flexiunile. Lucrează pectorii, tricepsul, partea din spate a umerilor și miezul. Pentru a executa o împingere, mergeți pe toate patru cu brațele lărgite de umeri, direct sub umeri și degetele de la picioare pe sol.

Coborâți corpul încet la sol, îndoind coatele la un unghi de aproximativ 45 de grade față de corp. Păstrați donkey lovituri pentru pierderea în greutate cuplat pentru a vă asigura că nu există arc în partea inferioară a spatelui sau o gura rotunjită în coloana vertebrală.

De ce să hrănim paie?

Împingeți greutatea corpului în sus prin mâini înapoi în poziția inițială. Dacă acest lucru este prea provocator, urmați aceleași instrucțiuni ale corpului, dar în loc de degetele de la picioare, așezați genunchii pe pământ.

  • Cel mai probabil nu!
  • Центральный Компьютер, должно быть, оказался слишком неподатливым для такого рода шуток, и вряд ли даже с помощью самых тонких приемов парапсихологии к нему можно было подобрать Он оставил все эти проблемы в стороне.

Scopul este de a face 3 seturi de 12 repetări pentru acest exercițiu. Cu toate acestea, numărul de repetări pe persoană va diferi în funcție de puterea acestora.

Vă recomand să faceți flotări până la eșec, să vă odihniți 30 de secunde și să repetați setul în total de 3 ori.

Mutați 5: Spiderman Donkey Kick În timp ce loviturile de măgar au multe nume, inclusiv extensii de șold cvadruped și reculuri cu piciorul îndoit, este cel mai memorabil apelativ care se referă probabil la faptul că, pentru a-l efectua, începeți din patru în patru și dați înapoi un picior la rând. Indiferent cum îl numiți, încorporarea mai multor lovituri de măgar în rutina dvs.

Dacă puteți face doar o mână de flotări în poziția standard, lăsați genunchii pentru a finaliza restul de repetiții înainte de a termina setul.

Pike Push-Ups Începem acest exercițiu în poziția câinelui în jos, cu picioarele pe pământ lățimea șoldului și mâinile pe pământ ușor mai largi decât lățimea umerilor și capul în aer. De aici, îndoiți coatele coborând partea superioară a corpului până la podea, dar opriți-vă înainte ca capul dvs. După o ușoară pauză, împingeți în sus prin mâini până când brațele sunt drepte.

Asigurați-vă că nu vă blocați coatele și nu vă ridicați capul înapoi sau va cauza o tulpină a gâtului. Efectuați 3 seturi de 12 repetări. Tricep Dips Pentru acest exercițiu puteți folosi podeaua, dar vă ajută să folosiți un scaun sau o bancă dacă aveți unul. Așezați mâinile lățimii umerilor pe un scaun cu fundul chiar în față și picioarele pe pământ, cu picioarele întinse în fața voastră. Coborâți încet corpul îndoindu-vă coatele la un unghi de 90 de grade.

Apăsați în palme pentru a vă ridica înapoi în poziția inițială.

donkey lovituri pentru pierderea în greutate pierderea în greutate la ușă

Asigurați-vă că nu vă blocați coatele în partea de sus! Păstrați-le moi pentru a evita rănirea. Dacă nu aveți scaun sau bancă, puteți face aceeași mișcare cu mâinile pe podea și picioarele ușor îndoite.

Miezul Scânduri Unul dintre cele mai bune exerciții pentru a lucra mușchii abdominali este scândura!

6 exerciții de lovitură de măgar pentru fese mai ferme

Începeți pe patru picioare, cu picioarele lățime șoldului și antebrațele pe pământ, cu coatele direct sub umeri și țineți. Corpul ar trebui să fie în linie dreaptă de la cap până la picioare, cu fața privită în jos la mâini. Cheia pentru o scândură bună este o spate plată și o respirație consistentă - inhalați prin nas și ieșiți prin gură.

Pentru a păstra un spate neutru, strângeți abdomenul și înclinați bazinul spre buric pentru a preveni spatele arcuit.

  • Hrănirea paiului și a altor furaje Ne ocupăm de multe întrebări despre hrănirea măgarilor de la Donkey Guardians, îngrijitori de măgari și alte organizații caritabile pentru animale și practici veterinare.
  • Cum să faci un fund brazilian: 8 exerciții principale Notă: Toate exercițiile sunt vizuale și, prin urmare, tehnica implementării lor nu necesită explicații.

Cât timp păstrați va depinde de nivelul de fitness al fiecărei persoane. Începătorii ar trebui să urmărească timp de 15 secunde și în cele din urmă să meargă până să mențină poziția timp de 60 de secunde. Pentru acest exercițiu, de fiecare dată când funcția este deținută este mai degrabă un set decât un singur reprezentant.

donkey lovituri pentru pierderea în greutate pierde piciorul de grăsime burta

De exemplu, un începător ar ține poziția timp de 15 secunde, s-ar odihni timp de de secunde și ar repeta încă de două ori. Dacă acest lucru se dovedește prea dificil, este bine să începeți cu genunchii pe podea, mai degrabă decât cu degetele de la picioare. Dacă începeți într-o poziție modificată, încercați să țineți scândura cât de mult puteți.

Scânduri laterale În timp ce scândura lucrează deja mai mulți mușchi simultan, scândura laterală vizează într-adevăr mușchii oblici absul lateral, dacă doriți.