ANTRENAMENTE DE BOX PENTRU PIERDEREA ÎN GREUTATE - EXERCIȚII PENTRU PIERDEREA ÎN GREUTATE -

Lovind sacul greu pentru pierderea în greutate, Cea mai bună pierdere în greutate scutură australia

Găsiți o sală de box de lângă dvs.

Un antrenament de pungi de lovind sacul greu pentru pierderea în greutate de minute pentru adăugarea la rutina ta by Laura Williams, MSEd, ASCM-CEP Share on Facebook Share on Twitter Aruncarea câtorva lovituri rapide la o pungă de ștanțare poate să nu pară prea dură, dar dacă nu ai folosit niciodată o pungă grea în timpul unui antrenament de box, te afli într-o provocare.

Cele mai multe pungi grele de perforare cântăresc între 50 și de lire sterline. De fiecare dată când intri în pungă, pumnul, piciorul sau genunchiul tău sunt întâmpinate cu rezistență semnificativă.

  • Cum să pierzi burta și bust grăsime
  • Greutatea pierde ppt
  • Pagina principala » Gestionarea greutății » Antrenamente de box pentru pierderea în greutate Antrenamente de box pentru pierderea în greutate Cheile pentru a scădea în greutate sunt menținerea unei diete sănătoase și hrănitoare și implicarea constantă în diverse exerciții cardiovasculare.
  • FitnessRum Ce trebuie să fac când lovesc un platou de slăbire Adaptarea este o caracteristică unică a corpului uman.
  • Politica De Confidențialitate 20 de sfaturi pentru înșelăciunea pentru a pierde în greutate Masa simplă de înșelăciune poate fi ceea ce vă face sau vă sparge obiectivele corpului.
  • Ce trebuie să fac atunci când am lovit o pierdere în greutate Plateau FitnessRum
  • Pagina principala 6 dintre cele mai bune beneficii ale boxului pentru pierderea în greutate [și multe altele] Antrenamentele de box sunt distractive, ritmante, dure și oferă rezultate uimitoare de slăbire.

Impactul inițial și oarecum neașteptat poate fi un pic jignitor și nu va dura mult timp pentru a realiza că nu puteți scăpa cu lovituri moi. Trebuie să vă angajați întregul corp, inclusiv miezul, umerii și șoldurile, pentru a vă controla efectiv mișcările pe măsură ce ați lovit punga. Desigur, orice exercițiu care necesită acest tip de angajare totală a corpului vă poate ajuta să ardeți caloriile și să vă consolidați grupurile musculare majore. Chiar și mai mult decât atât, totuși, boxul împotriva unei pungi grele sau a unei persoane reale este unul dintre singurele exerciții cardiovasculare care asigură un impact repetitiv asupra corpului superior al corpului.

Un studiu dinpublicat în Applied Physiology, Nutrition and Metabolisma constatat că boxerii de sex feminin aveau o probabilitate mai mare de a avea o densitate minerală osoasă mai mare decât alte femei cu vârste similare și măsurători antropometrice.

Geanta grea

Box, aparent, face corpul bun. Cu mai multe antrenamente în stil de box și centre de fitness de tip lovind sacul greu pentru pierderea în greutate care apar pentru a oferi cursuri accesibile publicului larg, pungile de perforare devin o tendință de fitness cald.

Cea mai bună pierdere în greutate scutură australia Bună pierdere australia Add: katifumo41 - Date: - Views: - Clicks: Acest lucru a fost pentru că utilizatorii au fost duși la spital, cu efecte secundare severe. Interesant, răspunsul pune într-unul dintre ingredientul activ cu numele a-Lacys Reset. În general, va trebui să consumăm alimente cât mai.

Dacă sunteți tentat să cumpărați o pungă pentru antrenamente la domiciliu sau dacă sala de gimnastică are o pungă sau două pe care să o puteți folosi pe cont propriu, vă recomandăm să încercați acest antrenament.

Reggie Chambers, antrenor personal certificat de NASM și antrenor de box și kickboxing care se antrenează la centrul de fitness Limelight din Manhattan, a pus acest antrenament în intervalul de timp, citându-l drept unul dintre preferințele sale personale.

Pentru a finaliza antrenamentul, efectuați fiecare exercițiu în funcție de intervalele de timp sugerate.

Caracteristici

După terminarea tuturor exercițiilor, odihniți-vă un minut, apoi repetați seria a doua oară pentru un total de 20 de minute. Douăzeci de minute ar putea să nu pară prea mult, dar să nu subestimezi această provocare - esti practic garantat să spargi o sudoare. O încălzire activă și eficientă vă va duce prin exerciții care mimează mișcările pe care le veți efectua în timpul antrenamentelor principale. Efectuați fiecare dintre următoarele mișcări timp de 30 de secunde, finalizând seria de trei până la patru ori.

Jog în poziție, 30 de secunde Jumping cricuri, 30 de secunde Aer sute30 de secunde Shadow box, 30 secunde : Efectuați lovituri ușoare în aer, alternând brațele în timp ce bateți ușor de la picioare la picioare ca un boxer Picior mare la câine în jos30 de secunde: Începeți într-o poziție înaltă sau în poziție de împingere, apoi apăsați soldurile în sus spre tavan, în timp ce vă întindeți umerii și ajungeți la călcâi spre pământ pentru a ajunge la un câine în jos; trecerea la o poziție înaltă a sculei și continuarea alternării între cele două.

Picioarele tale ar trebui să fie distanțate de umăr și aruncate cu un picior în fața celuilalt. Dacă te uiți la picioarele tale, degetele picioarelor din față trebuie să fie aliniate cu călcâiul piciorului din spate și degetele de la picioare trebuie să fie îndreptate la un unghi de 45 de grade față de punga de ștanțare. Ridicați-vă mâinile, poziționându-le ca și cum ați fi pregătite să le pumnii, amintindu-vă că unul dintre ele ar trebui să vă protejeze întotdeauna fața.

Aruncați două pumnii în succesiune rapidă - mai întâi jabbing cu brațul dvs. Întoarceți-vă imediat la poziție și continuați secvența de jab-cross-squat timp de 45 de secunde.

Cum să aplici

După 45 de secunde, odihniți-vă timp de 15 secunde înainte de a începe imediat următorul exercițiu. Cross Punches, partea dominantă Timp: 45 secunde de lucru, 15 secunde odihnă Potrivit lui Chambers, loviturile încrucișate sunt concepute să vizeze umerii și brațele. Dacă credeți că 45 de secunde este ușor, spune că trebuie să vă asigurați că într-adevăr vă aruncați toată forța în fiecare lovitură încrucișată, menținându-vă absența strânsă și confruntată cu mâna nefuncțională.

Șmecheria aici este înțelegerea faptului că puterea crucii vine de la transferarea greutății tale înainte când îți iei leagănul. Dacă sunteți dreptați, poziționați într-o poziție de box trucuri pentru a pierde grăsimea interioară a coapsei piciorul stâng în față, greutatea dvs. Dacă sunteți stângaci, aranjați-vă în sens invers, așa că piciorul drept este înainte și piciorul stâng este în spate.

Cum să lovești o lovitură puternică. Cum creșteți puterea pumnului, exerciții de pumn

Pe măsură ce vă dați pumnul peste corpul dvs. La terminarea loviturii, asigurați-vă că mâna se întoarce în poziția sa în fața feței, în loc să se răsucească în jos. Ar trebui să vă îndreptați imediat greutatea înapoi în poziția de pornire pentru a configura o altă cruce puternică. Continuați pentru 45 de secunde utilizând bratul dominant. Se odihnește timp de 15 secunde înainte de a continua exercițiul următor. Cross Punches, partea non-dominantă Timp: 45 secunde de lucru, 15 secunde odihnă Finalizați același exercițiu ca și până acum, de această dată concentrându-vă pe partea non-dominantă.

Dacă ai dreptate și tocmai ai terminat un set de lovituri încrucișate cu ajutorul brațului tău drept, de data asta folosește brațul stâng, se instalează într-o poziție de box cu piciorul drept în față, piciorul stâng înapoi și greutatea ta se mută în principal piciorul din spate. De asemenea, dacă sunteți stângaci și tocmai ați terminat un set de lovituri încrucișate cu brațul stâng, utilizați de această dată brațul drept. Configurați într-o poziție de box cu piciorul stâng în față, cu piciorul drept în spate și greutatea dvs.

Completați 45 de secunde de lovituri puternice încrucișate. Se odihnește timp de 15 secunde înainte de a trece la următorul exercițiu. Intrați în poziția dvs. Puneți puternic piciorul drept în timp ce vă extindeți genunchiul și șoldul, lovind sacul greu cu călcâiul piciorului drept. Piciorul tău drept ar trebui să fie îndoit cu călcâiul tău lipit, așa că face primul contact cu punga.

Reculați imediat piciorul și genunchiul, aduceți piciorul drept înapoi în poziția de plecare.

Există mai multe tehnici care vă permit să bateți pumnul pentru un cu adevărat puternic și puternic. O lovitură puternică este formată nu numai mulțumesc de mare vitezădar și greutatea proprie. Dacă puneți complet greutatea corporală, rezultatul va fi cât mai puternic posibil. Evitați dislocarea permite respectarea tehnicii corecte de implementare, implicând faptul că mâna nu este niciodată complet îndreptată, iar loviturile sunt aplicate în diferite unghiuri. Ele aduc adversarul la daune cu adevărat grave.

Completați 10 repetări cât mai repede și mai puternic, după cum puteți, înainte de a comuta pe laturi Odată ce ați efectuat 10 lovituri pe partea dreaptă, livrați 30 de lovituri drepte la sacul cu brațul drept. Rotiți poziția astfel încât partea stângă să fie îndreptată spre sac, apoi continuați, de această dată furnizând 10 lovituri laterale, urmate de 30 de lovituri drepte cu brațul stâng. Completați cât mai multe runde în 90 de secunde.

Se odihnește timp de 30 de secunde înainte de a trece la următorul exercițiu. Lunge - Kick și Jab - Cross Timp: 45 secunde de lucru, 15 secunde odihnă Dieta jennifer lopez în fața sacului pentru a vă poziționa la o lungime a picioarelor.

Treceți înapoi cu piciorul drept pentru a efectua o cădere inversă. Din partea de jos a zgomotului, exploda puternic, deplasându-vă greutatea la piciorul stâng, pe măsură ce vă întoarceți în picioare. Pe măsură ce faceți, rotiți-vă genunchiul drept în fața corpului pentru a efectua o lovitură din față, extinzându-vă puternic piciorul drept pentru a lovi cu piciorul călcâiul drept în punga. De aici, Chambers spune să-ți aduci piciorul drept într-o poziție de box, astfel încât picioarele tale să fie eșalonate înainte de a efectua patru lovituri încrucișate, alternând mâinile cu fiecare lovitură.

Schimbați imediat părțile laterale, de această dată făcând mișcarea inversă și lovitura din față cu piciorul stâng înainte de a efectua cele patru lovituri încrucișate. Continuați părțile alternante pe durata intervalului.

lovind sacul greu pentru pierderea în greutate vreau să pierd doar burta

După 45 de secunde de lucru, odihniți-vă timp de 15 lovind sacul greu pentru pierderea în greutate înainte de a trece la următorul exercițiu. Pumnii cu cârlig necesită mișcări rapide și puternice ale corpului încrucișat, care ard focurile, miezurile și chiar șoldurile. Începeți într-o poziție de box cu piciorul tău dominant înapoi dacă ești dreptaci, piciorul tău drept ar trebui să se întoarcă.

Întoarceți piciorul din față în aproximativ 45 de grade și centrați greutatea între picioare. Ridicați călcâiul din spate de la sol și aduceți-vă mâinile pe fața.

lovind sacul greu pentru pierderea în greutate ketos dieta

Efectuați lovituri succesive de cârlig cu mâna dvs. Întoarceți-vă înapoi la poziția de plecare și continuați cât de repede și mai puternic puteți, pe parcursul celor 45 de secunde.

Se odihnește timp de 15 secunde, apoi efectuați aceeași mișcare spre partea opusă. Hooks, Side Non-Dominant Timp: 45 secunde de lucru, 15 secunde odihnă După terminarea loviturilor de cârlig cu brațul dvs. Înființați-vă piciorul non-dominant, învârtit înapoi, și repetați pivotul șoldului, pivotul și pumnul. Continuați cu 45 de secunde înainte de repaus timp de 15 secunde.

Oamenii care doresc un antrenament provocator, nou, pot încerca boxul ca o formă de a pierde în greutate. Nu trebuie neapărat să intri în ring cu un adversar; antrenamentul în sine este un mod eficient de a vărsa câteva kilograme. Femeie la box la o sală de sport. De ce antrenamente de box? Femeie cu mănuși de box pe pungă.

Mergeți la exercițiul următor. Burpee cu Pushup - Puncte drepte - Cârlige Timp: 45 secunde de lucru, 15 secunde odihnă Acesta este ultimul exercițiu din serie înainte de a obține un minut suplimentar de odihnă.

Împingeți-vă puternic și terminați puternic. Stați la o distanță de un braț distanță de sacul tău, cu picioarele tale în șold, cu genunchii puțin îndoiți. Efectuați un burpee : Squat în jos, plasați-vă mâinile plat pe teren sub umerii dvs.

Înainte de a înșela

Efectuați o apăsare, îndoiți coatele pe măsură ce vă scăpați pieptul spre pământ. Apăsați înapoi la poziția înaltă a plăcii. Pasul sau sari picioarele inapoi spre mainile tale. De aici, explodează în sus, sărind în aer. Tăiați ușor cu genunchii și șoldurile ușor îndoite. Terenul cu picioarele într-o poziție ușor îndoită de box. Imbrăcați imediat sacul greu cu o lovitură dreaptă de la stânga, apoi de la mâna dreaptă.

De ce antrenamentele de box?

Urmați loviturile drepte cu un cârlig stânga apoi drept. Continuați seria de exerciții, completând cât mai multe runde complete în 45 de secunde. Bonus de antrenament: Pushup și Punching Reverse Pyramid În cazul în care antrenamentul total de 20 de minute pare a fi un pic prea mult de manevrat, luați în considerare încercarea acestei opțiuni rapide și eficiente de la Jimmy Fusaro, fost luptător și instructor de zi cu zi la X Fit Fiica mamei pierde greutatea impreuna. Pur și simplu alternați între împingeri și perforare cu o schemă de reprimire în stil piramidal invers: 10 fluturași.

lovind sacul greu pentru pierderea în greutate pierderea în greutate site uri web