Grasimea antrenament corporala

Moong dal khichdi pentru pierderea în greutate. Greutate privind statisticile

Fie că este micul dejun, prânz sau cină, această linte poate fi găsită peste tot.

formați arzătorul de grăsime

Vorbim despre cel mai iubit dal-moong dal. Pe lângă faptul că moong dal khichdi pentru pierderea în greutate un ingredient foarte versatil, moong dal, cunoscut și sub denumirea de fasole galbenă despicată, este un depozit de beneficii pentru sănătate. Da, nu este fără motiv că mămicile tale te-ar urmări în jurul camerei pentru a-ți termina bolul de dal pe care l-ai lăsat la masa de prânz.

hara hachi bu pierdere în greutate

Lintea Moong este plină de proprietăți antiinflamatoare. Aceste fibre pot ajuta la scăderea colesterolului și, de asemenea, conțin o cantitate utilă de potasiu care poate ajuta la menținerea sub control a tensiunii arteriale. Unul dintre cele mai semnificative beneficii ale moong dal este rolul său în facilitarea pierderii în greutate.

Este un fapt binecunoscut faptul că vegetarienii au un timp ușor dificil în căutarea surselor de proteine, având în vedere limitările lor de carne și păsări de curte.

Proteina este elementul constitutiv al corpului și, ulterior, aminoacizii sunt elementele constitutive ale proteinelor.

Video: 9 alimente bogate in proteine pentru masa musculara 💪 2021, Iunie

În timp ce unele dintre acestea pot fi produse de organism, dar unele trebuie consumate. Non-vegetarienii au o gamă largă de opțiuni atunci când vine vorba de încărcarea de aminoacizi esențiali, vegetarienii sunt cei care au tendința de a avea dificultăți.

pierdere de grăsime sala de aburi

Dar, datorită bogăției noastre de dals, leguminoase și fasole, indienii au avut întotdeauna o anumită pârghie. Povestea de dragoste a Indiei cu moong s-a manifestat în multe feluri de mâncare din regiuni.

Alimente de mâncat Legume Broccoli, roșii, varză, conopidă, tărtăcuță de șarpe, tărtăcuță amară, spanac, ardei gras, tărtăcuță, ardei iute verde, dovleac, okra, vinete, ridiche, nap, morcov, sfeclă roșie, cartof dulce, cartof cu coajă, ridiche verde, mazăredovleac de vară și fasole verde. Fructe Mere, banane, mango, struguri, sapodilă, tei, lămâie, portocală, pară, smochine, afine, fructe stelute, pepene verde și pepene verde. Proteină Fasole, linte, soia, tofu și leguminoase.

De la moong dal ka pakoda, la moong dal ka halwa, khichdi, chilla și multe altele. Cel mai favorit rămâne moong dal tadka prin excelență. Un fel de mâncare indian preparat cu fasole moong fiartă și un amestec consistent de masale precum chimen, curcuma, ardei iute, ghimbir, cardamom, coriandru și piper negru.

How to make moong daal khichidi - How to make khichidi - 2021

Se poate face la fel de sănătos sau decadent Citește: Oodles de ulei și ghee pe cât se dorește. Nutriționistul și practicantul în sănătate Macrobiotic Shilpa Arora spune: "Moong Dal este extrem de ușor și bogat în proteine.

Statisticile privind pierderea în greutate |

Cuantumul ridicat de fibre prezente în dal te menține sătul mult timp. Acești doi factori fac din moong dal o opțiune eficientă pentru pierderea în greutate.

vixx n pierdere în greutate

Înmuiați dalul și măcinați-le bine. La această pastă fină, adăugați legume la alegere și sare după gust. Luați o tigaie de dosă și pregătiți chilla grasă.

ardeți o recenzie de arzător de grăsime

Chilla este un swap sănătos pentru moong dal ka paratha, în special pentru cei cu sensibilitate la gluten. Bogat în fibre- Există aproximativ 16 grame de fibre la de grame de lună. Fibrele întârzie digestia, induc senzația de plenitudine și sațietate.

Ne plac cookie-urile

Când ești plin pentru mult timp, ai tendința de a te chinui mai puțin. Conținut scăzut de grăsimi- Bobul moong crud are 1,2 grame de grăsimi la de grame. Vă rugăm să rețineți: numărul de calorii poate crește în funcție de ingredientele cu care gătiți bobul moong. Ceea ce înseamnă că un dal fiert simplu și liniștitor este întotdeauna o opțiune mai bună decât tadke wali dal încărcat cu ulei.

Ce este planul dietetic indian?

Un chilla este un pariu puțin mai bun decât un paratha gras. Iată câteva rețete moong dal cu conținut scăzut de grăsime pe care le puteți încerca acasă Încărcat cu o mulțime de beneficii pentru pierderea în greutate, un moong dal chilla este probabil cel mai bun început pe care îl puteți oferi ziua.

Pregătită rapid și făcută cu ingrediente minime, această gustare delicioasă ar trebui să fie astăzi în planul dvs.