Luați măsurătorile pentru a urmări pierderea în greutate

Măsurătorile corpului pentru a urmări pierderea în greutate

Cele mai bune 5 scale de baie pentru casa ta

Măsurați-vă lunar odată ce v-ați atins obiectivul De multe ori, când auzim pe cineva vorbind despre călătoria lor de slăbit sau despre modul în care și-au transformat stilul de viață, nu vor face referire doar la kilogramele pe care le-au vărsat. Mai degrabă, vor observa și diferența de centimetri de-a lungul lunilor sau anilor. Măsurarea diferitelor părți ale corpului - cum ar fi șoldurile, taliile, picioarele și brațele - este o modalitate obișnuită de a urmări progresul către un obiectiv de sănătate și din motive întemeiate.

După cum explică chiropracticianul, nutriționistul clinic și medicul în medicină naturală Josh Ax, înregistrarea în centimetri ne permite să vedem cum se schimbă compoziția corpului nostru datorită dietei și eforturilor noastre de exerciții și oferă adesea o imagine mai clară decât scala. Descărcați aplicația MyPlate pentru a urmări cu ușurință caloriile, a vă concentra și a vă atinge obiectivele!

Dar există modalități inteligente și eficiente de a-ți urmări măsurătorile și apoi există câteva strategii care te pot lăsa să te simți învins.

2. Măsurați exact același loc de fiecare dată

Aici, antrenorii personali și medicii certificați partajează esențialele și ceea ce nu trebuie să folosiți o bandă de măsurare pentru a ține la curent progresul dvs.

Nu te măsura zilnic Deși asigurarea alimentației este echilibrată cu legumele potrivite, proteinele și grăsimile sănătoase fac parte din pierderea în greutate, la fel și păstrarea unei atitudini pozitive.

măsurătorile corpului pentru a urmări pierderea în greutate

Și dacă te trezești în fiecare dimineață și îți scoți banda de măsurare pentru a vedea dacă ai pierdut o fracțiune de centimetru, te vei înnebuni. Rodrigo Slabire cu termocuverta, antrenor personal certificat și proprietar al 54D Miami, explică faptul că obiectivele de slăbire nu sunt îndeplinite peste noapte.

Sfatul său este să măsoare în prima zi - și apoi din nou în patru săptămâni. Măsurați exact același punct de fiecare dată Deși ar putea părea că câțiva centimetri în sus sau în jos nu face o diferență uriașă, Ax spune că precizia este esențială.

Ați petrecut vreodată câteva săptămâni făcând exerciții fizice și urmărindu-vă dieta, doar pentru a urmări cantarul exact la același număr zi de zi?

Mai ales dacă doriți să vă înțelegeți cu adevărat progresul prin intermediul numerelor, utilizarea unei oglinzi de lungime completă pentru măsurătorile corpului pentru a urmări pierderea în greutate localiza punctul exact pe care doriți să îl măsurați vă va ajuta să vă ghidați caseta.

Ax spune că o regulă bună este de a măsura cea mai mică circumferință a taliei, dar cea mai mare circumferință a șoldurilor, coapselor, brațelor și pieptului.

  1. Măsurarea procentului de grăsime - XXL Blog nutriție Investește într-o scară Menținerea măsurătorilor în timp ce pierdeți greutatea Cât de precisă este Calculatorul de grăsime corporală din Navy?

Pentru stomac, găsiți punctul de mijloc dintre buric și osul sânului pentru a măsura circumferința taliei. Și pentru șolduri, înfășurați banda în jurul corpului în cel mai larg punct dintre fund și șolduri. Nu măsurați decât o parte a corpului Nu este așa distractiv, dar adevărat: grăsimea nu se limitează la zona stomacului.

măsurătorile corpului pentru a urmări pierderea în greutate

Mai degrabă, când pierdeți în greutate, veți pierde grăsime și centimetri din multe zone diferite ale corpului. Deoarece fiecare zonă a corpului scade kilograme și tonifică la diferite viteze, ați putea fi descurajat dacă măsurați doar acest punct.

La urma urmei, dacă abdomenele dvs.

  • Măsoară-te lunar după ce ai atins obiectivul De multe ori, când auzim că cineva vorbește despre călătoria cu pierderea în greutate sau despre cum și-a transformat stilul de viață, nu vor face referire doar la kilogramele pe care le-a pierdut.
  • Eco subțire za mrsavljenje
  • Orlistat pentru pierderea în greutate: Cum poate elimina rapid grăsimea?

Deci, unde ar trebui să vă concentrați eforturile? Toporul sugerează patru până la cinci zone, inclusiv brațele superioare, pieptul, talia, șoldurile, coapsele și vițeii.

Rămâneți în concordanță cu îmbrăcămintea Cel mai bun mod de a te măsura este în costumul tău de ziua de naștere. Dar, dacă nu te simți confortabil să stai nud, fie singur, fie cu altcineva, Ax îi încurajează pe oameni să se asigure că poartă aceeași ținută de fiecare dată când iau măsurători - de preferință lenjerie intimă sau articole de îmbrăcăminte potrivite. Nu te compara cu alții Și acest lucru este valabil pentru orice statistică despre corpul dumneavoastră, spune dr.

De prea multe ori, spune el, oamenii își stabilesc obiective nerealiste care se bazează pur pe experiențele altora - fie că sunt prieteni sau străini de Instagram. Acest lucru poate fi în detrimentul capacității dvs. Acest lucru este valabil mai ales dacă vă exersați frecvent și, astfel, vă mulțumiți forma.

Deși este important să țineți cont de punctul de plecare și de diversele repere de-a lungul drumului, nu comparați obiectivele de sănătate, greutatea, măsurătorile sau IMC-ul cu alții.

Cum să vă măsurați singur procentul de grăsime! - Blog de nutriție XXL

În schimb, concentrează-te asupra ta și asupra modului în care te simți pentru a-ți menține autocontrolul și încrederea. Măsurați-vă lunar odată ce v-ați atins obiectivul Când vă gândiți la călătoriile pe care le-ați făcut, a existat un început, un drum și o destinație. Același lucru se poate spune despre o călătorie de slăbit. Și odată ce v-ați atins obiectivul prin intermediul scalei și benzii de măsurare, este important să vă reduceți frecvența. După cum explică Ax, pentru cei care își mențin dimensiunea și greutatea, măsurătorile lunare sunt eficiente pentru a vă menține sub control.

Pe de altă parte, dacă scoateți banda în fiecare săptămână, vă puneți presiune inutilă - și încrederea dvs.

măsurătorile corpului pentru a urmări pierderea în greutate