5 sfaturi Cum să păstrați greutatea după pierderea în greutate

Perioada lungă după pierderea în greutate. 5 sfaturi Cum să păstrați greutatea după pierderea în greutate

Editor: Veronica Fig. O sursă: Mdpi. Destul de des se întâmplă că oamenii după pierderea în greutate câștigă din nou greutate.

Perioada lungă și pierderea în greutate

Majoritatea studiilor arată că rezultatul realizat pentru o perioadă de scădere în greutate nu este întotdeauna conservat. Articolul include o revizuire sistematică și o metaanaliză a cercetării legate de menținerea ponderii după pierderea în greutate și strategiile potențiale care nu au studiat încă.

Revizuirea sistematică și metaanaliză includ 21 de cercetare cu de participanți care au avut excesul de greutate sau obezitate. Nu a fost găsită nicio influență semnificativă a altor strategii. Dieta, care include un consum mai mare de proteine, precum și "dietă antiinflamator", poate avea efecte mai vizibile, dar ele nu au fost testate în Rck. Slimming lab ultimele decenii au fost efectuate multe studii pentru a determina cea mai bună strategie pentru pierderea în greutate.

Și așa sa dovedit că nu există o dietă perfectă pentru toată lumea, vă puteți baza pe preferințele dvs.

perioada lungă după pierderea în greutate kyani pierdere în greutate

O temă mult mai puțin studiată este strategii de menținere a greutății după pierderea sa. Oamenii câștigă greutate imediat după pierderea în greutate și multe studii pe care le arată. Cu toate acestea, gradul de returnare a greutății variază. Deși se susține adesea că revenirea greutății este inevitabilă, un număr mare de oameni pot sprijini greutatea după pierderea în greutate pe perioade lungi de timp.

De exemplu, Coughlin și coautori în au raportat că, după pierderea în greutate cu 8 kg pe o perioadă de 6 luni, participanții la studiu au menținut pierderea în greutate de 4 kg după 2 ani de observare și 3 kg în 5 ani. În medie, returnarea perioada lungă după pierderea în greutate anterioare a fost observată în termen de 12 luni de observare.

În studiul aspectului, a fost luată în considerare o interferență cu stilul de viață în comparație cu controlul regulat al diabetului zaharat: greutatea returnată după 1 an, dar după 4 ani pierderea în greutate era încă mult mai pronunțată în grupul în care a fost schimbat stilul de viață.

Astfel, deși întoarcerea greutății este o poveste normală, totuși putem susține o pierdere în greutate pentru o perioadă lungă de timp. Această revizuire sistematică și metaanaliză au inclus 21 de studii.

Rezultatele sunt date în Tabelul 1. În 8 studii, a fost studiat efectul creșterii proteinei consumate pe menținerea pierderii în greutate. În alte studii au fost raportate alte strategii alimentare. Tabelul 1.

Cum să vă restaurați perioada după ce ați pierdut în greutate

Caracteristicile rocilor care evaluează impactul strategiilor dietetice pentru menținerea pierderii în greutate care au fost incluse în revizuirea sistematică Activitatea companiei și coautorilor din a făcut parte din studiul Diogenes, Larsen și colegii 6 luniastfel încât rezultatele să nu fie pe deplin independente. Cu toate acestea, excluzând cercetarea Aller, rezultatul în ansamblu nu se schimbă. În ceea ce privește eficiența potențială a dietelor cu indice scăzut de glicemie - sunt necesare cercetări suplimentare.

Ceaiul verde, acidul linoleic perioada lungă după pierderea în greutate fibrele nu au afectat greutatea și setate după pierderea în greutate. În general, majoritatea studiilor au fost de bună calitate, deși unul sau mai multe aspecte au fost uneori negate că a complicat clasificarea.

În unele studii nu exista un placebo, care, de asemenea, complicate de concluzii ușor. Alte strategii alimentare posibile pentru menținerea pierderii în greutate Metanalizarea publicată până în prezent nu arată efectele pozitive ale utilizării ceaiului verde, fibrelor, alimentelor cu un indice glicemic scăzut, dietă cu un conținut scăzut de grăsimi și altele.

Despre nutritie Pierderea semnificativa in greutate, prin dieta si exercitii fizice sau ca urmare a chirurgiei bariatrice este un eveniment care iti schimba viata. Esti o noua persoana. Arati si te simti mai bine.

Pentru a menține greutatea după pierderea în greutate. Desigur, merită considerată că numărul de cercetări și numărul de participanți incluși în fiecare dintre aceste studii sunt mai mici decât numărul celor legate de consumul de proteine. Întrebarea apare: Există alte strategii care pot fi, de asemenea, eficiente?

perioada lungă după pierderea în greutate wii se potrivește cu grăsime

Recent, au fost luate în considerare mecanismele asociate cu țesutul adipos. Una dintre strategiile propuse a fost o dietă bogată în omegaPPGC sau produse bogate în omegaPNCC, cum ar fi pește de grăsime, nuci, semințe și uleiuri vegetale sau suplimente.

perioada lungă după pierderea în greutate pierderea în greutate câștigătorul meme

Omega-3 acizi grași posedă multe proprietăți potențial utile. Acestea au un efect pozitiv asupra fluxului membranelor, care pot reduce stresul celulelor. Stresul celular în adipocite se poate dezvolta în timpul pierderii în greutate.

Influența creșterii consumului de acizi grași omega-3 asupra greutății corporale la persoanele cu obezitate nu a fost descoperită, deși sa sugerat că omega-3 ar putea influența pozitiv scăderea în greutate în combinație cu o dietă echilibrată.

perioada lungă după pierderea în greutate pierderea în greutate oboseală ușor de vânătăi

Polifenoli, de exemplu, resveratrolul, curcumina, componentele de ceai verde și izoflavone se găsesc în natură în fructe și legume, ceai verde, ceai negru, vin roșu, cafea, măsline și ulei de măsline, ierburi și condimente, nuci și alge.

Ele pot acționa ca antioxidanți, dar au și efecte antiinflamatorii și metabolice, de exemplu, crește oxidarea grăsimilor.

perioada lungă după pierderea în greutate mâncați bine să pierdeți în greutate în timp ce alăptați

Cum pot concluziona din meta-analiza de mai sus, în prezent nu există dovezi că ceaiul verde sau componentele sale au un efect benefic asupra întreținerii în greutate. Un alt mecanism care se presupune că joacă un rol în "returnarea greutății" este nivelul scăzut de lipoliză. Stimularea capsaicinei de lipoliză este ineficientă. S-a arătat că acizii grași cu catenă scurtă obținuți ca urmare a fermentării microbiotei intestinale, crește consumul de energie și oxidarea grăsimilor, dar influența lor asupra reglarea pe termen lung a greutății corporale în oameni este necunoscută.

Compoziția microbiotei ar putea fi potențial în cazul unui câștig în greutate.

perioada lungă după pierderea în greutate instrumentul de ardere a grăsimilor

În studiul lui Sanchezsa constatat că rezultatele după pierderea în greutate au rămas mai lungi la femeile care au folosit aditivi probiotici - Lactobacillus rhamnosus, oligoforocoză și inulină, dar bărbații nu aveau un astfel de efect.

Diferite strategii de cântărire după pierderea în greutate afectează oamenii în moduri diferite: ele acționează mai bine pe cineva, pe cineva - mai rău.

Cum să-ți recuperezi perioada după ce ai pierdut în greutate

Întrebarea este adesea în preferințe individuale, înclinații, în mecanismele pe care le diferă diferite persoane. Constatări Deși întoarcerea de greutate după pierderea sa este o problemă serioasă pentru mulți oameni, a existat relativ puține RCC, în care strategiile dietetice au fost studiate pentru o întreținere mai mare a greutății.

  • Pierderea în greutate după naștere sau câte kg merge direct la spital - Infertilitatea June
  • Zach bates pierdere în greutate
  • Cum să vă restaurați perioada după ce ați pierdut în greutate - Punct culminant
  • Punct culminant Destul de des, fetele, în special cele care sunt pasionate de dietele stricte, sunt interesate de modul de restaurare a menstruației după pierderea în greutate.
  • Pierde în greutate mama care alăptează
  • Вокруг повсюду сверкали на солнце шпили города.
  • С момента последнего посещения прошло очень много времени, и мы опасались, что секрет утерян.
  • К тому же их еще и угнетало какое-то смутное ощущение собственной вины.

Expertul nostru - Un nutriționist Ekaterina Belov. Tune într-un drum lung Greutatea de returnare În multe cazuri, se explică prin faptul că persoana a fost inițial înțeleasă greșit.

Mulți percep acest proces ca o cursă de scurtă distanță. Acum, ei spun că stau într-o săptămână la Kefir, veți găsi o figură dorită - și va fi posibil să vă relaxați.

  • Pierderea în greutate înainte de naștere - Nutriție June
  • Pierderea în greutate ca simptom
  • 5 sfaturi Cum să păstrați greutatea după pierderea în greutate
  • Și poate că ați auzit că alăptarea poate ajuta la scăderea în greutate.
  • Celulita dispare atunci când pierzi în greutate
  • Infertilitatea Imaginea unei mame fericite, de succes și, în același timp, cu aspect superb, impusă de opinia publică provoacă descurajare dacă această imagine nu corespunde sufletului unei tinere mame.
  • Pagina principala Perioada lungă și pierderea în greutate Aceștia pot alege una dintre cele mai la modă diete.
  • Cum să-ți recuperezi perioada după ce ai pierdut în greutate Studiu Mulți oameni refuză să creadă că pierderea rapidă în greutate este dăunătoare pentru organism și continuă să folosească cele mai incredibile metode de auto-tortură până când apar probleme de sănătate.

Din păcate, o astfel de schemă nu funcționează. La întoarcerea la dieta obișnuită, apare un nou set de kilograme și adesea creșterea este mai mult decât pierderea în timpul unei diete.

Perioada de timp pierde in greutate

Cauze nu numai în creșterea calorii, ci și la încetinirea metabolismului, care, atunci când malnutriția, reorientată la acumularea de energie. Și faptul că o persoană pierde în diete pe termen scurt este în principal masa musculară. Este în mușchii care arde grăsime, dacă există puțini, atunci consumul său este în mod inevitabil declin.

O altă opțiune este clasele de pliere zilnice în clubul de fitness, de exemplu, luna. Ele ajută la scăderea în greutate, dar în acest timp corpul se obișnuiește cu o anumită încărcătură. Apoi, persoana o reduce, deoarece numai sportivii profesioniști pot să se antreneze în mod constant, consumul de energie este redus și pentru a forma kilograme din nou devine perioada lungă după pierderea în greutate ușor.

Aceasta ar trebui să includă și o schimbare a dispoziției și a bunăstării generale. Acum, să analizăm fiecare vestitor separat. Și burtica a scăzut deja

Important În meniul celui care acceptă greutatea, zilnic ar trebui să provină de la g la un kilogram de legume și fructe - proaspete și supuse prelucrării culinare. Componenta obligatorie a dietei este carbohidrații complexi: cereale și pâine de cereale. Din alimentele proteice, cel mai bine este să mâncați pește și fructe de mare - în compoziție sunt mai utile decât carnea.

Dar produsele din carne gata făcute plăcinte, cârnați ar trebui eliminate, cum ar fi dulciurile și pâinea albă. Ieșirea este simplă: dacă doriți ca nu numai să pierdeți în greutate, dar, de asemenea, să păstrați rezultatul, trebuie să reglați un drum lung.

Schimbați stilul de viață, astfel încât kilogramele să plece treptat, dar apoi nu sa întors. Pentru greutate, ceea ce înseamnă - pentru nutriție, exercițiu - trebuie să urmați toată viața mea.