Cum să arzi grăsimea abdominală în 7 pași Cum aplici gheața pe burtă și șolduri

Pierde grăsime pe spate și laturi, Cum să pierdeți grăsimea din spate

Alimente de evitat Nu întoarceți spatele grăsimii din spate! Deoarece acele pliuri din spate căzute sunt asociate cu rezistența la insulină, testosteron ridicat și toleranță scăzută la carbohidrați.

pierde grăsime pe spate și laturi el tigre fat burner

Pentru a fi specific, dacă aveți grăsime din spate, sunteți expus riscului de diabet, PCO și infertilitate. Pierde grăsime pe spate și laturi a scăpa de grăsimea din spate, trebuie să mâncați sănătos și să exersați mușchii spatelui. Acești mușchi - laturile, capcanele, coloanele erectoare, romboizi etc. Iată 15 exerciții și o listă de alimente de mâncat și de evitat să scapi de grăsimea din spate. Citiți mai departe.

Obțineți o încălzire solidă de 10 minute pentru a vă pregăti corpul pentru explozia de antrenament. Iată ce ar trebui să faci.

pierde grăsime pe spate și laturi pierdere în greutate spas new jersey

Înclinări ale capului - 1 set de 10 repetări Întoarcerea gâtului - 1 set de 10 repetări Cercuri de braț - 1 set de 10 repetări Cercuri de încheietura mâinii - 1 set de pierde grăsime pe spate și laturi repetări Cercuri de umăr - 1 set de 10 repetări Cercuri de talie - 1 set de 10 repetări Lunges laterale - 1 set de 10 repetări Creșteri de vițel - 2 seturi de 10 repetări Jacks jumping - 2 seturi de 20 de repetări Spot jogging - 3 minute Răsucire în partea superioară a corpului - 1 set de 10 repetări Atingere alternativă în picioare - 1 set de 15 repetări Crunch-uri laterale în picioare - 1 set de 10 repetări Cercurile gleznei - 1 set de 10 repetări Acum, sunteți gata pentru exercițiile de spate.

Îndoit peste rând Țintă - Lats, romboizi, delturi din spate, capcane și biceps.

Exerciții eficiente și adecvate pentru burta de slăbire

Cum se face Bent Over Row Ține o ganteră în fiecare mână și stai drept cu picioarele apropiate. Îndoiți-vă înainte, împingeți șoldurile înapoi, astfel încât coloana vertebrală să rămână lungă, flectați puțin genunchii, rulați umerii înapoi, deschideți pieptul și priviți drept înainte. Aceasta este poziția ta de plecare. Ținând nucleul angajat, flectați coatele și ondulați parțial brațele.

  • Exerciții eficiente și adecvate pentru burta de slăbire – Концепт Кадр
  • Cele 3 modalități cele mai bune de a pierde grăsimea din spate, Cum pierd grăsimea la mijloc
  • Cele 5 modalități cheie de a arde grăsimea rapid - Myprotein Blog Cum pierd grăsimea la mijloc

Simultan, trageți brațele înapoi până când coatele ajung chiar în spatele umerilor. Aduceți brațele înapoi în poziția de plecare. Seturi și repetări - 2 seturi de 10 repetări Bacsis - Nu rotunjiți umerii și nu vă aplecați. Rulați umerii înapoi și apoi faceți acest exercițiu pentru a viza mușchii spatelui.

Grasimea de pe burta – mai periculoasa decat poti crede | scoaladeblog.ro

Un braț cu gantere Shutterstock Țintă - Lats, romboizi, erector spinae, capcane inferioare, manșete rotative, omoplați, biceps și miez. Cum să faci un braț Dumbbell Row Așezați genunchiul drept pe o bancă plană, iar mâna dreaptă pe bancă.

Păstrați palma plată, coloana vertebrală în linie cu fesele, piciorul stâng puțin mai lat decât lățimea umerilor și genunchiul stâng îndoit puțin.

Salată de legume, piept de pui fiert Vindă de legume cu bucăți de carne de vită Dieta eficientă pentru pierderea în greutate la domiciliu Dacă vă străduiți să scăpați de abdomen și laturi, atunci ar trebui să încercați mai multe diete dure. Ele ajută la ameliorarea până la 5 kg pe săptămână.

Ridică gantera cu mâna stângă. Țineți mâna stângă întinsă în jos și slăbiți-vă gâtul.

Cum 2 arzi grăsimea stomacului. Grasimea de pe burta — mai periculoasa decat poti crede scoaladeblog.

Păstrați umerii ciupiți înapoi, priviți în jos și mențineți nucleul angajat. Aceasta este poziția de plecare.

ARMĂ DE GRĂSUT ABS ÎN STANDING în 1 săptămână - 8 minute de antrenament acasă

Flexați cotul stâng și trageți gantera în sus până aproape că ajunge la axilă. Încet, coboară mâna în poziția inițială. După ce ați terminat un set, faceți același lucru cu mâna dreaptă.

Seturi și repetări - 2 seturi de 10 repetări Bacsis - Păstrați coloana vertebrală într-o poziție neutră și piciorul plat pe sol. Îndoit peste spatele Delt ridică Youtube Țintă - Lats și deltoizi posterioare.

Îndoiți-vă împingând ușor șoldurile, întindeți mâinile în fața dvs.

Cum să pierzi grăsimea (femeile) | romanticfix.ro

Împingeți pieptul înainte și mențineți nucleul angajat. Îndoiți ușor coatele și trageți-vă brațele înapoi până când coatele sunt îndreptate spre tavan.

pierde grăsime pe spate și laturi este pierderea în greutate un semn de deshidratare

Încet, aduceți brațele înapoi la poziția inițială. Seturi și repetări - 2 seturi de 15 repetări Bacsis - Mențineți coloana vertebrală în poziție neutră. Dispozitiv lat de prindere lat Shutterstock Țintă - Lats, mușchii teres, trapez, romboizi, infraspinatus, mușchi serratus, umeri și biceps. Cum să faceți latitudinea cu prindere lată Prindeți partea îndoită a barei largi deasupra capului atașată la scripete pe mașina de derulare laterală.

pierde grăsime pe spate și laturi pierderea în greutate super hd

Trageți-l în jos și așezați-vă cu fața spre mașină, cu genunchii sub tampoane, coloana dreaptă, pieptul afară, umerii înapoi, miezul cuplat și picioarele plate pe pământ. Înclinați-vă ușor înapoi și trageți tija în jos cu coatele flectând și mișcându-vă mai întâi în jos și apoi înapoi până când tija aproape vă atinge pieptul superior.

Cum să scapi de grăsime în jurul gâtului / Sport și fitness | Sport, fitness, sănătate și dietă!

Eliberați tija încet până când mâinile dvs. Seturi și repetări - 3 seturi de 10 repetări Bacsis - Nu eliberați tija prea repede.

pierde grăsime pe spate și laturi tflossescompute exemplu de pierdere ponderat

Controlați mișcarea pentru a lucra corect mușchii spatelui. Dispozitivul de derulare a cablului Youtube Țintă - Lats, deltoizi, biceps și partea inferioară a spatelui.

Cele mai bune 15 exerciții pentru a reduce grăsimea la spate pentru femei

Cum să faceți un cablu derulant Așezați-vă cu fața către mașina lat cu o bară largă deasupra atașată la scripete. Mâinile trebuie să fie mai aproape de distanța dintre lățimea umerilor și palmele îndreptate spre tine.

pierde grăsime pe spate și laturi nc pierdere în greutate

Țineți bara și reglați genunchii astfel încât să fie chiar deasupra genunchilor. Păstrați-vă picioarele plate pe pământ și mâinile complet extinse deasupra capului. Înclinați-vă puțin și împingeți studio c pierdere în greutate afară. Respirați și trageți bara în jos până când aproape vă atinge pieptul superior.

Adu-ți umerii și coatele înapoi. Respirați și eliberați încet bara înapoi în poziția inițială unde brațele dvs.

Laturi pierderea de grăsime

Seturi și repetări - 3 seturi de 10 repetări Bacsis - Strângeți mușchii spatelui atunci când ajungeți la poziția complet contractată. De asemenea, țineți coatele aproape de corp. Pulover Lat întins Țintă - Lats, umeri, biceps, triceps și miez. Cum să faci minciuni pulover lat Așezați-vă plat pe covor, cu genunchii flecați și cu picioarele plate pe pământ.

Țineți o ganteră ușoară în fiecare mână și aduceți-o chiar deasupra pieptului, extinzând complet mâinile.