Există exerciții care te ajută să scapi de grăsime din regiunea pelviană? - Sănătate -

Pierde grăsimea pelviană

Pagina principala Dacă sunteți în căutarea de a pierde grăsimea de pe burtă postpartum, acești 4 experți au un mesaj important pentru dvs.

Femeile gravide vor și ar trebui să se îngrașe - este important atât pentru sănătatea bebelușului, cât și pentru cea a mamei. De exemplu, dacă sunteți subponderal și așteptați un copil, NAM vă recomandă să câștigați între 28 și 40 de lire sterline.

pierde grăsimea pelviană pierdere de grăsime lipoma

Puteți vizualiza aceste recomandări aici. Dar asigurați-vă că mâncați suficient până la urmă, mâncați pentru doi și, cu aprobarea medicului dumneavoastră, rămâneți activ. Da, există în cele din urmă modalități de a scăpa de această greutate după ce naști - și vom ajunge la modul de a face asta în siguranță - dar există câteva lucruri foarte importante pe care femeile trebuie să se concentreze mai întâi.

Înainte, am descompus ce ar trebui să știe femeile postnatale despre corectarea oricăror pierde grăsimea pelviană post-sarcină, întoarcerea la rutina lor de fitness și iubirea corpurilor lor cum sunt. Înainte de a vă antrena după ce ați avut un copil, obțineți aprobarea de la Ob-Gyn Dacă o femeie are o sarcină normală fără complicații, indiferent dacă este vorba de naștere naturală sau cezariană, ea obține de obicei clearance-ul pentru a se rezolva la șase săptămâni după naștere, a spus dr.

Există exerciții care te ajută să scapi de grăsime din regiunea pelviană? - Sănătate -

Această eliminare este valabilă și pentru orice terapie fizică a podelei pelvine la care o femeie poate fi menționată de ginecologul ei, a spus Prendergast, a cărui instalație oferă reabilitare postpartum axată pe disfuncția vezicii urinare și a intestinului, durerea pelviană și diastaza rectală, separarea naturală a abdominalelor în timpul sarcinii.

Acest lucru apare la până la două treimi dintre femeile însărcinate și este mai frecvent dacă aveți mai mulți copii sau ați născut înainte. Gupta, sau începe să iasă prin masa musculară. Potrivit Prendergast, puteți include terapia fizică în rutina de antrenament, dar dacă aveți un caz sever de diastază rectă, de exemplu, ar trebui să căutați mai întâi kinetoterapie.

pierde grăsimea pelviană foarte greu să piardă în greutate

Pasul 2: Trecerea la kinetoterapie postpartum Femeile care au avut nașteri mai traumatice pot suferi de cazuri severe de pierde grăsimea pelviană rectă și ar trebui să caute tratament înainte de a se antrena. Au durere? Care este integritatea peretelui lor abdominal?

in the morning eat these three things together and the belly fat will disappear overnight

Și cât de semnificative credem că sunt vezi sunt pentru funcția lor particulară? Vrem să încercăm să o ajutăm pe femeia respectivă să facă exercițiile adecvate pentru a o închide și, de asemenea, să mențină peretele abdominal care lucrează cu podeaua pelviană.

Gupta a menționat că lucrul în condiții de siguranță înainte și în timpul sarcinii pentru întărirea peretelui abdominal poate ajuta la această separare mai puțin severă, dar cheia corectării diastazei rectale este să mergeți la un terapeut fizic cu experiență, care este specializat în reabilitare postpartum și vă poate ghida prin exerciții de întărire a mușchilor și, din nou, este normal să vedeți separarea abdominalelor după naștere.

Dacă femeile nu răspund la aceste exerciții, este posibil să fie nevoie de o intervenție chirurgicală, a spus dr.

Pierde grăsimea pelvină

Rezolvarea postpartumului: lentă și constantă, cu muncă de bază profundă "O mulțime de femei nu-ți spun, dar exercițiile fizice nu se simt la fel după ce au dat naștere, în special o parte din activitatea de bază și ab, și mai ales dacă există o diastază", pierde grăsimea pelviană spus Prendergast. Pentru a ajuta, ea le oferă pacienților cu excepția celor care necesită PT înainte de a începe să se antreneze exerciții de podea pelviană pentru a se integra în rutina lor de fitness.

Ea este mai mult decât doar corectarea diastazei și Kegels, a spus ea. Ea a trimis acest exemplu. Antrenorii postnatali certificați, de asemenea, predau exerciții de activare a podelei pelvine ca acesta și, odată ce nucleul adânc este întărit, acestea acumulează pierde grăsimea pelviană de acolo cu circuite și cardio.

pierde grăsimea pelviană ce supliment pentru a pierde în greutate

Odată ce vă construiți această forță, puteți găsi chiar și modalități sigure de a vă antrena cu bebelușul vă recomandăm acest antrenament de la antrenorul Andrea Orbeck. Nutriție postpartum: Mâncați nutrienți importanți și evitați dietele Cel mai important lucru pentru femeile postpartum este să-și asculte corpurile și să-și mențină energia, a spus Swick.

Uneori, sunt trei sau patru mese mari pe zi.

pierde grăsimea pelviană zumba pierde grăsime

Alteori, sunt șase mese mai mici, pentru că nu mă preocupă cu adevărat greutatea. Tăierea prea multor carbohidrați ar putea duce la scăderea producției de lapte și ați putea dezvolta probleme cu tiroida, a explicat Swick.

pierde grăsimea pelviană eco subțire es seguro

De exemplu, dacă o femeie are gena tiroiditei Hashimoto, nu are grijă de nevoile corpului ei postpartum și intră într-un deficit caloric, Hashimoto poate fi declanșat. Gupta a mai sugerat o dietă echilibrată, cu multe proteine, verdețuri, vitamina D, calciu și multă apă.

Concluzie: Fii pacient; Vei ajunge acolo În general, pierderea grăsimii abdominale postpartum nu ar trebui să fie prima prioritate a femeii.

În schimb, ea ar trebui să asculte de ce are nevoie corpul ei, să urmărească medicul ginecolog și să-și exerseze îngrijirea de sine. Dacă doriți să eliminați grăsimea abdominală postpartum, știți că va începe să se întâmple în mod natural și va dura timp cu o rutină de fitness lentă și constantă și consumând suficiente alimente bogate în nutrienți.

Pierde grăsimea din burtă - arde excesul de greutate

Este, de asemenea, o concepție greșită obișnuită conform căreia corpul tău nu va fi niciodată așa cum ar fi fost sarcina, a spus Citron. Poate că picioarele tale se vor schimba puțin. Poate că pielea ta va arăta puțin diferit.

Dar asta nu înseamnă că nu poți ajunge chiar mai puternic decât erai înainte", a declarat ea. Vrem doar ca femeile să aibă răbdare cu ele însele.