Start Rapid

Pierderea în greutate 220 până la 150. Efectul nivelului de activitate

  • Clinica de slabit cu internare
  • Beneficiile antrenamentului de forță Vacanța pe plajă este la două săptămâni distanță și doriți să vă pierdeți greutatea înainte de a vă îmbrăca costumul de baie.
  • Poate farxiga să provoace pierderea în greutate
  • Cla pierdere în greutate în siguranță

Linia de jos Mulți oameni care au decis să slăbească se găsesc blocați cu o întrebare dificilă - ar trebui să facă cardio sau să ridice greutăți? Sunt cele mai populare două tipuri de antrenamente, dar poate fi greu de știut care este o utilizare mai bună a timpului tău.

Nevoile de bază de calorii pentru un bărbat cu 220 de lire sterline

Acest articol vă spune tot ce trebuie să știți despre antrenament cardio vs greutate pentru pierderea în greutate. Cardio arde mai multe calorii pe sesiune Mulți oameni de știință au cercetat câte calorii ard oamenii în timpul diferitelor activități. Pe baza acestei cercetări, vă puteți folosi greutatea corporală pentru a estima câte calorii veți arde în timpul diferitelor tipuri de exerciții fizice, inclusiv antrenament cardio și greutate.

pierderea în greutate 220 până la 150 baletul va ajuta să pierdeți în greutate

Pentru majoritatea activităților, cu cât cântărești mai mult, cu atât vei arde mai multe calorii. Dacă cântărești de kilograme 73 kgvei arde aproximativ de calorii la 30 de minute de jogging într-un ritm moderat 1.

Patru lire sterline în două săptămâni

Dacă ar fi alergat într-un ritm mai rapid de 6 mile pe oră, ar arde în jur de de calorii în 30 de minute 1. Pe de altă parte, dacă te pregătești în greutate pentru aceeași perioadă de timp, s-ar putea să arzi doar în jur de de calorii. În general, veți arde mai multe calorii pe sesiune de antrenament cardio decât greutatea pentru aproximativ aceeași cantitate de efort.

Autorul acestei cele mai bune diete este chirurgul plastic Stephen Pratt, care susține că pe lângă cele 14 alimente de mai sus, puteți folosi și altele, dar aportul săptămânal de fasole ar trebui să fie în cantitate de patru porții de g, somon - porții g, curci - g porții și cel puțin g piulițe, împărțite în 5 porții. Cea mai bună dietă pentru pierderea în greutate: fulgi de ovăz Cea de-a cincea cea mai bună dietă din lume este considerată a fi dieta recomandată pentru ovăz pentru obezitate și diabet zaharat. Dieta se observă timp de trei zile, timp în care se consumă de 5 ori pe zi o porție de g de făină de ovăz gătită în apă, căni de ceai verde sau negru fără zahăr și o decoct de măceș.

Rezumat: Numărul de calorii pe care le arzi în timpul exercițiului fizic depinde de mărimea corpului și de cât de intens faci efortul. De obicei, un antrenament cardio arde mai multe calorii decât un antrenament de antrenament în greutate de aceeași durată.

Antrenamentul în greutate te ajută să arzi mai multe spanx slimming bodysuits în fiecare zi Deși un antrenament de antrenament pentru greutate nu arde de obicei atâtea calorii ca un antrenament cardio, are zumba de 3 ori pe săptămână pierderea în greutate alte avantaje importante 2.

Alimente de mâncat Legume Broccoli, roșii, varză, conopidă, tărtăcuță de șarpe, tărtăcuță amară, spanac, ardei gras, tărtăcuță, ardei iute verde, dovleac, okra, vinete, ridiche, nap, morcov, sfeclă roșie, cartof dulce, cartof cu coajă, ridiche verde, mazăredovleac de vară și fasole verde. Fructe Mere, banane, mango, struguri, sapodilă, tei, lămâie, portocală, pară, smochine, afine, fructe stelute, pepene verde și pepene verde. Proteină Fasole, linte, soia, tofu și leguminoase. Cereale și pâine Ovăz, grâu, hrișcă, orz, sorg, amarant și quinoa.

De exemplu, antrenamentul în greutate este mai eficient decât cardio la formarea mușchilor, iar mușchiul arde mai multe calorii în repaus decât unele alte țesuturi, inclusiv grăsimea 3. Din această cauză, se spune în mod obișnuit că construirea mușchiului este cheia creșterii metabolismului odihnitor - adică câte calorii arzi în repaus.

Sergey Sivets: antrenament și nutriție pentru pierderea în greutate - Societate -

Un studiu a măsurat metabolizmele odihnitoare ale participanților în timpul antrenamentelor în greutate de 24 de săptămâni. Cu toate că acest lucru poate părea bine, este important să ne gândim la câte calorii reprezintă. Pentru bărbați, metabolismul în repaus a crescut cu aproximativ de calorii pe zi. La femei, a fost doar aproximativ 50 de calorii pe zi.

Cardio arde mai multe calorii pe sesiune

Astfel, antrenamentul cu greutatea și construirea unui pic de mușchi nu vă va transforma metabolismul, dar poate crește cu o cantitate mică. Cu toate acestea, antrenamentul în greutate are și alte beneficii importante pentru arderea caloriilor. Mai exact, cercetările au arătat că arzi mai multe calorii în orele următoare unei sesiuni de antrenament în greutate, în comparație cu un antrenament cardio 5, 6, 7.

De fapt, există rapoarte privind metabolismul în repaus rămânând ridicat până la 38 de ore după antrenamentul în greutate, în timp ce nu a fost raportată o astfel de creștere cu cardio 7.

Acest lucru înseamnă că beneficiile de ardere de calorii ale greutăților nu se limitează la exercițiile fizice. Puteți menține arderea caloriilor câteva ore sau zile după aceea.

INDICELE DE MASĂ CORPORALĂ

Pentru majoritatea tipurilor de exerciții fizice, un antrenament mai intens va crește numărul de calorii pe care le ardeți ulterior 8. Rezumat: Antrenamentul în greutate vă poate îmbunătăți metabolismul în timp, deși schimbările nu sunt mari. De asemenea, antrenamentul în greutate este de obicei mai eficient decât cardio, la creșterea numărului de calorii pe care le arzi după un antrenament.

Instruirea la intervale de mare intensitate oferă avantaje similare Cardio în mai puțin timp Deși antrenamentul cardio și greutatea sunt două dintre cele mai populare antrenamente, există și alte opțiuni. Unul dintre acestea este antrenamentul cu intensitate mare HIITcare implică scurte explozii de exerciții foarte intense alternate cu perioade de recuperare de intensitate mică 9, De obicei, un antrenament HIIT va dura aproximativ de minute.

pierderea în greutate 220 până la 150 modalități de a pierde grăsime la domiciliu

Puteți utiliza HIIT cu o varietate de exerciții diferite, inclusiv sprinting, ciclism, sărituri sau alte exerciții de greutate corporală. Un studiu a comparat caloriile arse în timpul a 30 de minute de HIIT, antrenament în greutate, alergare și ciclism.

Cu toate acestea, acest lucru nu înseamnă neapărat că alte tipuri de exerciții fizice nu sunt bune pentru pierderea în greutate. HIIT și Cardio tradițional pot avea efecte similare asupra pierderii în greutate Cercetările pierderea în greutate 220 până la 150 au examinat peste de adulți supraponderali și obezi au descoperit că HIIT și tradiționalul cardio au redus grăsimea corporală și circumferința taliei la măsuri similare Mai mult, alte cercetări au arătat că antrenamentele în stilul HIIT ar putea arde aproximativ același număr de calorii ca cardio tradițional, deși acest lucru depinde de intensitatea exercițiilor fizice.

Unele cercetări estimează că puteți arde aproximativ de calorii în 30 de minute de cardio sau HIIT dacă cântăriți aproximativ de kilograme 73 kg Unul dintre beneficiile potențiale ale HIIT este acela că puteți petrece mai puțin timp efectiv, deoarece perioadele de odihnă sunt incluse între perioadele intense de activitate.

Ce sunt dietele

Unele cercetări arată că ar putea arde mai multe calorii decât greutăți sau cardio. În general, poate produce o pierdere în greutate similară cu cea cardio, dar cu mai puțin timp alocat exercițiului. Utilizarea mai multor tipuri de exerciții poate fi cea mai bună Colegiul American de Medicină Sportivă ACSM este una dintre cele mai mari și mai respectate organizații care oferă recomandări pierderea în greutate 220 până la 150 exercițiu.

A publicat recomandări bazate pe dovezi pentru pierderea în greutate Cât de mult trebuie să faceți exerciții pe săptămână? În general, ACSM afirmă că probabil mai puțin de de minute pe săptămână de activitate fizică moderată sau viguroasă, cum ar fi cardio, nu este suficient pentru pierderea în greutate.

pierderea în greutate 220 până la 150 pierderea în greutate flat bum

Totuși, aceasta afirmă că mai mult de de minute pe săptămână de acest tip de activitate fizică este suficientă pentru a ajuta la producerea pierderii în greutate la majoritatea oamenilor. În plus, cercetările arată că oamenii tind să piardă mai multă greutate corporală atunci când au niveluri mai mari de activitate fizică Ce tipuri de exerciții ar trebui să faci? Interesant este că revizuirea ACSM a cercetării a constatat că antrenamentul în greutate nu este foarte util pentru pierderea în greutate.