3 detalii despre pierderea în greutate după naștere

Pierderea în greutate de alăptare șase luni

Dieta sănătoasă de alăptare pentru pierderea în greutate postpartum Alăptarea are mai multe beneficii pentru bebeluș și pentru mama care alăptează. Poate reduce riscul de infecții la bebeluși, reducând în același timp riscul anumitor boli, cum ar fi diabetul de tip 2, pentru mamele care alăptează 1.

Alăptarea exclusivă poate ajuta, de asemenea, o mamă să piardă în greutate.

pierderea în greutate de alăptare șase luni jimin pierdere în greutate twitter

Dar cum alăptarea arde calorii și cât poate contribui alăptarea la pierderea în greutate postpartum? Această postare răspunde la toate întrebările dvs.

  1. CUM SĂ SLĂBEȘTI îN TIMPUL ALĂPTĂRII: SFATURI ȘI MULTE ALTELE - SĂNĂTATE -
  2. Găluște leneșe - gustoase și fără grăsimi!
  3. Teste 3 detalii despre pierderea în greutate după naștere După naștere, mulți vor să învețe modalități eficiente de a slăbi.
  4. Amestec de pierdere în greutate subțire
  5. 3 motive pentru care ai putea pierde prea mult în greutate în timpul alăptării - Healths -
  6. Sydney chiropractică pierdere în greutate
  7. Informații și sfaturi pentru pierderea în greutate în timpul alăptării
  8. Riscul crește odată cu vârsta și supraponderalitatea Stresul modern al stilului de viață este de departe factorul de risc dominant, dar trebuie avut în vedere faptul că unele grupuri de femei sunt mai predispuse la probleme cu tiroida.

Alăptarea ajută la scăderea în greutate postpartum? Alăptarea vă poate ajuta să pierdeți excesul de greutate postpartum 2. Cercetările indică faptul că femeile care alăptează exclusiv în primele șase luni sunt mai predispuse să slăbească în urma alăptării 3.

pierderea în greutate de alăptare șase luni cum să opriți pierderea în greutate neintenționată

Femeile care continuă să alăpteze peste șase luni pot continua să slăbească. Pierderea în greutate de la alăptare ar putea fi influențată de alți factori, cum ar fi aportul total de calorii, nivelul de activitate fizică și starea generală de sănătate a femeii care alăptează.

Alăptarea și pierderea în greutate

Este posibil să trebuiască să gestionați alți factori pentru a obține o pierdere optimă în greutate de la alăptare, menținând în același timp copilul hrănit. Dacă intenționați să pierdeți în greutate, este recomandabil să respectați o dietă sănătoasă și o rutină zilnică de exerciții fizice împreună cu alăptarea.

pierderea în greutate de alăptare șase luni sunt bare de nutrigrain bune pentru pierderea în greutate

Puteți consulta un nutriționist certificat pentru a planifica o dietă bine echilibrată și un plan de exerciții fizice pentru a merge împreună cu alăptarea. Pierderea în greutate de alăptare șase luni arde caloriile alăptarea?

Cum să pierdeți greutatea în siguranță și rapid în timpul alăptării

Producția de lapte matern implică utilizarea de calorii suplimentare. Organismul poate exploata rezervele de grăsime de la sarcină pentru a satisface cererea de energie suplimentară.

Alăptarea exclusivă pentru cele șase luni și continuarea alăptării după șase luni, împreună cu exerciții fizice adecvate și o dietă adecvată, pot provoca utilizarea susținută de calorii suplimentare și pot ajuta la pierderea în greutate pe termen lung prin alăptare. Câte calorii poți arde în timpul alăptării?

O mamă sănătoasă care alăptează arde în jur de până la kilocalorii Kcal pe zi, producând lapte 4. Această cheltuială de calorii ar putea contribui la pierderea în greutate postpartum, dar poate fi influențată și de alți factori, cum ar fi greutatea postpartum, nivelurile de activitate fizică și dieta unei femei.

Câte calorii ar trebui să consume mamele care alăptează? Centrele pentru controlul și prevenirea bolilor CDC recomandă femeilor sănătoase care alăptează să consume suplimentar până la Kcal pe zi, dincolo de recomandarea calorică pentru femeile care nu sunt însărcinate 5.

pierderea în greutate de alăptare șase luni pierderea de grăsimi olli remix

De exemplu, o femeie moderat activă, care alăptează, ar trebui să consume aproximativ Kcal în fiecare zi în comparație cu Kcal pentru o femeie care nu alăptează 6. Cu toate acestea, aportul de calorii pentru o mamă care alăptează ar putea depinde în mod semnificativ de mai mulți factori, inclusiv frecvența hrănirii, greutatea postpartum și dacă alăptează gemeni.

Puteți consulta un consultant în lactație sau un nutriționist autorizat pentru a vă cunoaște aportul personalizat de calorii. Caloriile suplimentare pot provoca creșterea în greutate?

pierderea în greutate de alăptare șase luni womens slimming lenjerie de corp

Dacă medicul dumneavoastră consideră că greutatea postpartum se încadrează în intervalul normal, consumul de calorii suplimentare în timpul alăptării nu cauzează de obicei creșterea în greutate. Experții recomandă o cantitate suplimentară de până la Kcal pe zi pentru a sprijini producția de lapte matern la femeile cu greutate postpartum în intervalul normal de greutate 7.

Dacă greutatea postpartum este în intervalul mai mare, puteți discuta despre aportul de calorii cu medicul dumneavoastră sau cu un nutriționist certificat pentru o scădere optimă în greutate. Rețineți că consumul de alimente bogate în grăsimi, bogate în zahăr și procesate ar putea duce la creșterea în greutate, chiar dacă greutatea dvs. Odată ce bebelușul începe solidele, puteți planifica din nou aportul de calorii. Mamele care alăptează au nevoie de obicei de calorii suplimentare în timpul alăptării exclusive.

Motive pentru pierderea puternică în greutate după naștere

Cererea de calorii s-ar putea schimba pe măsură ce bebelușul trece la solide și alăptarea devine mai puțin frecventă. Dieta sănătoasă de alăptare pentru pierderea în greutate postpartum CDC recomandă femeilor care alăptează să urmărească o scădere graduală și consistentă în greutate 8. Pierderea în greutate prea repede pierderea în greutate de alăptare șase luni afecta alimentarea cu lapte matern. Iată câteva sfaturi despre dietă pentru a ajuta la obținerea unei pierderi în greutate sănătoase în timpul alăptării 9.

Nu săriți peste mese. În schimb, planificați cinci până la șase mese mici pe parcursul zilei.

3 detalii despre pierderea în greutate după naștere

Mănâncă cereale integrale și cereale, cum ar fi pâine integrală, paste multicereale și fulgi de ovăz, în dieta ta zilnică. De asemenea, puteți încerca să adăugați mei, cum ar fi mei de coadă de vulpe și hrișcă în dieta dumneavoastră. Includeți două porții de fructe de sezon și trei porții de diverse legume în dieta zilnică. Adăugați două porții de alimente de înaltă calitate, bogate în proteine, cum ar fi fructe de mare cu conținut scăzut de mercur, ouă, carne slabă, lactate, fasole, leguminoase, semințe și nuci.

Alegeți opțiuni de gustare sănătoase, bogate în fibre și proteine, care vă pot menține plin mai mult timp și controla durerile de foame. Popcorn-uri, salată mixtă de fructe și bastoane de legume cu hummus sunt câteva opțiuni de încercat. Rămâi hidratat și bea multă apă. Experții în alăptare recomandă să beți sete și un pic mai mult ca apă simplă, limonadă proaspătă de casă, apă de cocos și apă de lămâie.

Limitați aportul de cofeină la cel mult mg, adică două până la trei căni de cafea pe zi. Consumul prea mult de cofeină vă poate deshidrata și poate afecta producția de lapte matern Evitați cât mai mult consumul de alcool. Puteți citi mai multe despre alcool și alăptare aici. Limitați aportul de băuturi bogate în zahăr, cum ar fi sucurile și sucurile de fructe, deoarece acestea pot contribui la creșterea în greutate. În schimb, mănâncă fructe întregi.

Evitați alimentele procesate cu conținut ridicat de grăsimi și bogate în calorii, cum ar fi mâncarea rapidă, deoarece poate provoca creșterea în greutate în exces.

După ce ați discutat cu un medic, un nutriționist autorizat sau un consultant în alăptare, puteți stabili un plan pentru pierderea în greutate dorită.

Câte calorii arde alăptarea?

Alăptarea are mai multe beneficii vitale pentru bebeluș și mamă. Puteți să vă alăptați exclusiv copilul cel puțin șase luni și să continuați să alăptați chiar și dincolo. Alăptarea exclusivă, împreună cu alimentația sănătoasă, un stil de viață activ și un somn adecvat, pot ajuta la pierderea treptată a greutății fără a afecta hrana bebelușului.