Care este mai bine pentru pierderea în greutate? Cardio sau greutăți?

Pierderea în greutate prin greutăți grele

Alegerea unei greutăți cu care se antrenează nu este întotdeauna alb sau negru. Getty Images Când vine vorba de antrenament, există o mulțime de informații despre dacă ar trebui să ridici greutăți mari sau nu — și poate fi destul de confuz, rapid. Dar aceste informații sunt chiar adevărate? Alertă spoiler: nu chiar.

Te ridici greutatea?

Alegerea greutății potrivite pentru a vă ridica se referă la modul în care vă antrenați, nu la numărul de gantere.

Totul se rezumă la repetări Oamenii ridică greutăți cu scopul de a-și întări mușchii și, pentru unii, de a obține acei biceps grași sau brațe cu aspect zvelt. Pentru cei care doresc să dezvolte mușchi mari, vor opta probabil pentru o greutate mai grea, top 20 sfaturi pentru a pierde in greutate timp ce persoanele care vor să devină slabe se vor lipi de ceva mic.

Adevărul este că nu există o strategie corectă — ambele sunt alegeri valide.

pierderea în greutate prin greutăți grele

Ridicarea ganterelor grele, ceainicelor și barilelor vă va face cu siguranță mai puternic. Dar greutăți mai ușoare vă pot ajuta, de asemenea, să deveniți mai puternici — vă poate dura puțin mai mult. Totul se rezumă la un factor important: oboseala musculară.

Care este mai bine pentru pierderea în greutate? Cardio sau greutăți?

Acest lucru înseamnă că scopul antrenamentelor dvs. Deci, dacă faceți cinci bucle cu gantere care cântăresc 20 de kilograme sau 20 de repetări care cântăresc 5 kilograme, atâta timp cât ajungeți la oboseala musculară, veți deveni mai puternici.

Share on Facebook Share on Twitter Dacă ați ridicat vreodată greutăți, probabil că ați întrebat de mai multe ori cât de mult ar trebui să ridicați greutatea. Te ridici suficient? Cât de greu te duci?

Și știința susține acest lucru mai sus. Acest studiu din a găsit aceleași rezultate.

Halterofilie pentru slăbit | sfaturi de slăbire

Sau un antrenament ușor ar putea arăta ca făcând bucle cu biceps cu o greutate mai ușoară cum ar fi kilograme până când nu mai poți ridica cu o formă bună.

La celălalt capăt al spectrului, facem ghemuite cu o barilă olimpică, care îți va obosi mușchii după doar câteva repetări. Avantajele ridicării greutăților ușoare Getty Images Care sunt unele motive pentru care alegeți să ridicați greutăți ușoare deasupra grele?

Între timp, odată cu popularitatea crescândă a taberei de boot și a CrossFit, femeile care au făcut clic cu ridicarea se întreabă dacă mai au nevoie de cardio. Deși există beneficii pentru ambele tipuri de exerciții fizice, cea mai recentă știință sugerează că există un câștigător clar - depinde doar de obiectivele pe care le aveți.

Dacă tocmai ați început să faceți exerciții fizice sau să începeți un nou program de fitness, greutățile ușoare pot fi o alegere bună. După ce a găsit formularul și se simte în largul lor, poate crește rezistența", spune antrenorul de fitness Heather Marr.

pierderea în greutate prin greutăți grele

Alte aspecte de luat în considerare sunt faptul că greutățile ușoare sunt o opțiune bună pentru a reduce riscul de rănire — este doar mai puțin probabil să te doare cu o greutate de 5 kilograme peste, de exemplu, o greutate de 50 de kilograme.

De asemenea, puteți lua greutăți ușoare la alte tipuri de antrenament pentru a adăuga mai multă rezistență și pentru a menține ritmul cardiac la standard. De exemplu, în unele dintre orele mele de cardio de dans, facem rutine de dans, menținând în același timp o greutate de 2 sau 3 kilograme, ceea ce adaugă rezistență brațele mele sunt mereu arzătoare la sfârșit și îngreunează antrenamentul cardio.

pierderea în greutate prin greutăți grele

Până la terminarea numărului, brațele mele se simt de parcă nu pot ține greutățile de 3 kilograme — darămite puțin mai greu. Acestea fiind spuse, ridicarea grea are propriile avantaje și poate crește cu siguranță provocarea dacă asta cauți în pierderea în greutate prin greutăți grele ta de antrenament.

Care sunt avantajele antrenamentului cu greutăți mai mari?

MEDITAŢII PENTRU PIERDEREA IN GREUTATE - MARIANNE WILLIAMSON;

Câștigarea forței înseamnă a obosi mușchii, iar greutățile grele te vor duce mai repede acolo. Este nevoie doar de mai mult timp pentru a obosi dacă ondulați o greutate de 5 kilograme împotriva unei gantere de 25 de kilograme.

Sănătate și bunăstare

Și dacă sunteți în căutarea mai multor cardio în rutina dvs. Cum știi când trebuie să te ridici mai greu?

pierderea în greutate prin greutăți grele

Getty Images Așadar, să presupunem că te antrenezi de ceva vreme și că greutățile de 5 lire nu simt cu adevărat că fac ceva. Ce ar trebui să faci?

Sfaturi de fitness si program de exercitii specific pentru pierderea din greutate | Despreculturism

Mergeți mai greu, desigur; doar asigurați-vă că vă deplasați în ritmul propriu. Conform Marr, trebuie să lucrați încet și să încercați mereu să vă provocați.

pierderea în greutate prin greutăți grele

Dacă nu este cazul, știți că trebuie să creșteți rezistența", a spus Marr. Toate sfatul științei pierderea în greutate prin greutăți grele instructorilor deoparte — cel mai important lucru despre rutina ta de fitness și antrenament este că faci ceva în mod constant.

pierderea în greutate prin greutăți grele

Și șansele sunt ca antrenamentul să fie cel mai distractiv și atractiv pentru tine, indiferent de tipul de greutate pe care îl folosești. Acum se joacă: Ring Fit Adventure este un antrenament real

  • Fb grill fat burner
  • Pagina principala Sănătate și bunăstare Noi și partenerii noștri folosim cookie-uri pentru a înțelege modul în care utilizați site-ul nostru, pentru a vă îmbunătăți experiența și pentru a vă oferi conținut personalizat și publicitate.
  • Te-ai ridicat de greutate suficientă pentru a pierde in greutate?
  • Pierderea în greutate sora de zăpadă
  • Cardio înainte sau după ridicarea greutății: Care este mai bun pentru pierderea în greutate?
  • Cardio-ul și antrenamentul de forță sunt ambele forme bune de exercițiu — dar care ar trebui să faci mai întâi?