Picioarele devin mai mici?

Poți să pierzi în greutate de la arme, Account Options

Bacsis Alergarea nu va duce selectiv la brațe subțiri - la fel ca ședințele nu vor duce la abdominale plate.

După cum a explicat Consiliul American pentru Exerciții, reducerea spot a grăsimii este un mit. Dar dacă sunteți în căutarea unor brațe mai subțiri, alergarea este o modalitate de a arde calorii suplimentare și de a reduce grăsimea corporală.

Înțelegerea pierderii în greutate Pentru a arde 1 kilogram de grăsime, trebuie să ardeți aproximativ 3. Dacă doriți să slăbiți pe termen lung, este important să vă ritmați. În general, bodyrock fat burn challenge ziua 5 recomandă scăderea în greutate de 1 până la 2 kilograme pe săptămână. Pentru a îndeplini acest obiectiv, va trebui să creați un deficit caloric, fie prin reducerea aportului zilnic de calorii cu până la 1.

În mod ideal, utilizați o combinație a celor două. Dacă vă reduceți prea mult caloriile, este posibil să nu aveți energie adecvată pentru a alerga. Ați putea ajunge, de asemenea, subnutriți, pierzând vitamine și minerale importante esențiale pentru o sănătate bună. Asigurați-vă că consumați cel puțin 1. Pierderea în greutate suplimentară doar prin exerciții poate dura destul de mult. Cantitatea de calorii arse cu alergarea depinde de mai mulți factori. Cu cât cântăriți mai mult, cu atât veți arde mai multe calorii în timpul activităților precum alergarea.

Intensitatea antrenamentului dvs.

Arme pentru scăderea în greutate dragă. Dieta „Preferată”

Alergarea pentru pierderea în greutate Potrivit Harvard Health Publishing, o persoană care cântărește de kilograme va arde aproximativ de calorii în 30 de minute de alergare la 5 mph, sau într-un ritm de 12 minute. Contrastează cu o persoană de de kilograme, care va arde de calorii în timpul aceleiași activități. În acest ritm, o persoană ar trebui să alerge aproximativ 90 de minute, șapte zile pe săptămână, pentru a slăbi 2 kilograme pe săptămână.

Creșterea intensității antrenamentelor de alergare va crește arderea caloriilor. Rularea timp de poți să pierzi în greutate de la arme de minute într-un ritm de 6,7 mph, sau o milă de nouă poți să pierzi în greutate de la arme, va arde de calorii dacă cântăriți de lire sterline sau de calorii dacă cântăriți de lire sterline.

La această intensitate, încă te uiți la curse zilnice de peste 60 de minute pentru a arde 1.

Cum să fugi pentru arme subțiri

Nu numai că aceste antrenamente consumă mult timp, dar, de asemenea, nu lasă niciun moment pentru recuperarea mușchilor. Potrivit unui articol publicat de Jurnalul muntenegrean de științe și medicină a sportului în septembriealergătorii sunt predispuși la leziuni cauzate de utilizarea excesivă, cum ar fi tendinita și fracturile de stres - iar volumul de antrenament este unul dintre cei mai mari factori care contribuie.

Pentru a reduce riscul de rănire, permiteți cel puțin o zi între sesiunile de alergare pentru a vă ajuta să vă recuperați mușchii. Încercați un antrenament HIIT Îmbunătățiți arderea caloriilor în timpul antrenamentelor de alergare prin încorporarea antrenamentului la intervale de intensitate ridicată sau HIIT.

  1. Îmi pierd în greutate pe hrișcă Îmi pierd în greutate pe hrișcă pierdere rapidă în greutate cu starhitom ambele pierdute, Igor Voynarovsky Vei pierde în greutate cu pot slăbire comentarii Într- adevăr puteți pierde în cu.
  2. Pagina principala Dacă pierzi în greutate picioarele tale se pot micșora, 10 lucruri.
  3. Când pierzi în greutate Picioarele tale se pot micșora pastile de slăbit de 5 s
  4. Cum să fugi pentru arme subțiri - Sănătate -

Acest tip de antrenament alternează rafale scurte de muncă de intensitate ridicată cu odihnă. Un antrenament de alergare HIIT ar putea include 30 de secunde de sprint pe o bandă de alergat urmată de două minute de mers - repetând acest model timp de 30 de minute.

Dacă pierzi în greutate picioarele tale se pot micșora, 10 lucruri.

Puteți, de asemenea, să sprintiți pe o distanță scurtă în aer liber și apoi să mergeți înapoi la linia de plecare și să repetați de 10 ori. Ardeți și mai multe calorii prin includerea unor dealuri în antrenamentul dvs.

Exerciții de tonifiere pentru brațe subțiri În plus față de antrenamentul de alergare, luați în considerare adăugarea de exerciții de întărire pentru brațe. Contrar credinței populare, ridicarea greutăților nu va face ca brațele să se ridice, așa cum este explicat de Academia Națională de Medicină Sportivă.

poți să pierzi în greutate de la arme

Pe măsură ce pierzi grăsime, mușchii devin mai vizibili. Antrenamentul de forță va adăuga definiție brațelor tale. Nu aveți nevoie de echipamente de lux - pentru aceste exerciții se poate folosi o ganteră mică sau alt obiect de uz casnic, cum ar fi o sticlă de apă.

Îmi pierd în greutate pe hrișcă

Brațele tale pot fi tonificate și cu exerciții de rezistență la greutatea corporală, cum ar fi flotări. Efectuați 10 până la 15 repetări ale fiecărui exercițiu, așa cum este recomandat de Medicina Atletică a Universității Princeton, lucrând până la trei seturi la rând. Efectuați exerciții de antrenament de forță cel puțin de două ori pe săptămână, dar cu o zi de odihnă între sesiuni.

poți să pierzi în greutate de la arme

Mutați 1: Bucle biceps Ridică-te drept, ținând o ganteră în mână cu cotul drept. Cu palma îndreptată în sus, îndoiți cotul cât mai mult posibil. Țineți timp de una până la două secunde în partea de sus; apoi coborâți încet înapoi.

Efectuați un set complet de 10 repetări pe un braț; apoi schimbați partea. Repetați acest exercițiu cu degetul mare îndreptat spre tavan, de 10 ori pe fiecare parte. Repetați acest exercițiu cu palma rotită în jos spre podea, de 10 ori pe fiecare parte. Mutați 2: reculuri triceps Ține o ganteră într-o mână.

poți să pierzi în greutate de la arme

Așezați genunchiul opus pe o bancă de greutăți. Înclinați-vă înainte și așezați mâna pe bancă pentru a vă susține partea superioară a corpului. Pe brațul de exercițiu, ridicați cotul lângă corp până când brațul superior este paralel cu podeaua. Aceasta este poziția de plecare.

Ținându-ți brațul lângă lateral, îndreaptă cotul. Țineți timp de una până la două secunde; apoi îndoiți încet cotul înapoi în poziția inițială. Repetați pe partea opusă. Mutați 3: Ridicați umărul frontal Țineți o ganteră în mână cu palma îndreptată spre podea.