Poți pierde în greutate făcând împingeri, cum să pompezi.

Push up urile vă ajută să pierdeți în greutate, Cum să slăbești în piept - metode, exerciții acasă Pushup- urile pot provoca pierderea în greutate

Citiți de asemenea Ce este o instruire circulară Într-o sesiune de instruire circulară, efectuați mai multe exerciții pe rând pe diferite grupuri musculare, apoi începeți din nou. În același timp, există întreruperi minime sau nu între abordări. De exemplu, în loc să faci 3 seturi de 10 push-up-uri, 3 seturi de 20 de squats și 3 seturi de 20 de răsuciri, împingeți de 10 ori, apoi ghemuiți de 20 de ori, răsuciți de 20 de ori, relaxați-vă timp de minute, apoi repetați 2 ori.

300Push Up Mike Tyson/Push up /300push up challenge youtuber fitness

În cadrul unei antrenamente normale, odihna între seturi este necesară: mușchii obosiți trebuie să se odihnească, altfel nu veți termina abordarea. Într-un sistem circular, odihna nu este necesară, deoarece fiecare nouă abordare implică un grup muscular diferit.

pierderea în greutate cu designul în picioare

Cum exercițiile circulare? Economisiți timp Datorită repausului scurt, reușești să faci mai mult în mai puțin timp. De exemplu, dacă antrenamentul dvs. Prin reducerea restului la 30 de secunde în circuitul de antrenament, veți face față tuturor exercițiilor în 22 de minute. Pompa respirația push up urile vă ajută să pierdeți în greutate inima Datorita unei mici repaosuri sau a unei lipse de aceasta, instruirea circuitului va sangera in acelasi timp Efecte acute în femeile activă în recreere și forța musculară și VO2max Îmbunătățirea ciclului de formare a rezistenței la aer a întregului corp Aerobic Fitness și forța musculară la femelele sedentare - consumul maxim de oxigen, un indicator fiabil al puterii aerobe.

Ajutați-vă să piardă în greutate Pulsul mare pe parcursul antrenamentului ajută rapid Reduceți grăsimea și măriți masa musculară la mijlocul vârstei supraponderale. Modul în care exercițiile circulare diferă de interval Semnul principal al antrenamentului de intervale este un timp de lucru clar definit și o odihnă, sau lucrul cu intensitate mică și înaltă. Exemplu: 30 de secunde de împingeri, 30 de secunde de odihnă. Exercițiul de instruire poate fi un interval dacă setați un interval de timp clar pentru muncă și odihnă.

Intervalul poate fi, de asemenea, circular, dacă înlocuiește exercițiile pentru diferite grupuri musculare. În același timp, circularul și intervalul pot exista separat unele de altele și se transformă în cadrul unei sesiuni de antrenament.

De exemplu, puteți începe cu o antrenament de circuit 3 cercuri cu 10 exerciții de forță pentru diferite grupuri push up urile vă ajută să pierdeți în greutate și se încheie cu un interval cardio 20 secunde de sprint și 40 de secunde de jogging timp de 5 minute.

Cum se face un circuit de antrenament 1.

Suplimente pentru pierderea în greutate cu dieta sănătoasă Pcos ușor

Determinați timpul de antrenament. Datorită antrenamentului circular, puteți să descurcați toți mușchii corpului chiar și timp de minute.

  1. Slăbiți cu exerciții de tragere și împingere Aflați cum mișcările de împingere și tragere vă pot ajuta să slăbiți.
  2. Dieta indiana 7 zile

Aceasta este o opțiune excelentă dacă nu aveți suficient timp pentru o lecție completă. Dar dacă nu vă grăbiți și doriți să măriți efectul, faceți mai mult de de minute. Punerea în aplicare a unei abordări de la repetări durează în medie 30 până la de secunde. Pe baza acestui lucru, puteți găsi timpul total de antrenament și puteți determina câte cercuri și exerciții va fi în el.

Ce este o instruire circulară

Nu uitați să numărați timp pentru odihnă între exerciții și cercuri. Stabiliți un obiectiv Dacă aveți nevoie doar de putere și hipertrofie musculară, dar nu aveți suficient timp, faceți o antrenament de rezistență fără elemente aerobe.

lite n rezultate ușoare de pierdere în greutate

Dacă aveți suficient timp, refuzați formarea circulară: este mai bine să pompiți puterea și puterea musculară în conformitate cu modelul standard de abordări și repetări. Cei care doresc să dezvolte o rezistență aerobă ar trebui să includă simulatoare de alergare, sărituri cu frânghie, eliptice și canotaj într-o sesiune de instruire circulară.

pierderea în greutate în omaha nebraska

Introduceți un interval mic între antrenamentul de forță și veți îmbunătăți în mod semnificativ capacitatea aerobă fără cardio suplimentare. Dacă doriți să pierdeți greutatea cât mai curând posibil, alegeți antrenamente intensive pentru circulare.

zumba de 3 ori pe săptămână pierderea în greutate

Ele sunt cele mai eficiente. Sa demonstrat că rezultatele acestui studiu includ: lactat. Pentru cei care doresc să piardă în greutate, dar în același timp să se simtă confortabil, este mai bine să alterneze între antrenamentul circular interval și zilele de exercițiu aerobic calm. Intervalele intermediare sunt foarte obositoare și dacă le faci mai mult de două ori pe săptămână, poți pierde rapid entuziasmul și bucuria sportului.

  • Cum să slăbești în piept - metode, exerciții acasă Pushup- urile pot provoca pierderea în greutate
  • Apăsarea pe bancă vă poate ajuta să pierdeți grăsimea stomacului în viață sănătos
  • Pushup- urile pot provoca pierderea în greutate.

Alegeți exerciții Principiul principal al antrenamentului de circuit este alternanța sarcinii pe diferite grupuri musculare. Puteți include mai multe exerciții pentru un grup de mușchi într-un antrenament, dar trebuie să fie amestecate cu exerciții pentru alți mușchi, astfel încât grupurile țintă să poată să se odihnească.

Puteți naviga după: părți ale corpului: partea superioară, inferioară și mijlocie; grupuri musculare: piept, spate, biceps, triceps, umeri, mușchii din partea din față a coapsei, mușchii din spate ai coapsei, fese, mușchi de coajă; modele de motoare: trageți, împingeți, răsuciți, lunges, efectuați mișcări cu flexia hindusului șoldului în articulația șoldului.

Ce fel de antrenament de circuit poate lua o mostră Layfhaker a efectuat două instruiri obișnuite cu echipamentul și fără, precum și un interval de intensitate mare. Formare intensă a circuitului de intervale Timp : de la 10 minute. Reguli : în funcție de abilitățile tale, completează de la unul la trei tururi. Instruire de circuit pentru casa Timp : 20 de minute. Reguli : nu vă odihniți între exerciții, între cercuri, faceți o pauză de 90 de secunde.

Efectuați trei cercuri. Aerisiți aer Păstrați-vă spatele drept, asigurați-vă că genunchii nu se întorc spre interior și călcâiele dvs.

Poți pierde în greutate făcând push-up-uri - Plic de pierdere a grăsimilor

Încercați să stați ghemuit în întreaga gamă, sau cel puțin la paralela șoldurilor cu podeaua. Repetați de 20 de ori. Încercați să vă ridicați cu o spate dreaptă, fără deformare în partea inferioară a spatelui.

Dacă nu funcționează, îngenunchează-te sau scoate-te din suport.

dieta de slabit intr o luna

Efectuați exercițiul de 10 ori. Asigurați-vă că spatele este drept și genunchiul din fața piciorului stătător nu se extinde dincolo de șosete. Faceți de 10 ori pe fiecare picior. Țineți timp de 30 de secunde. Rularea pe loc Fugiți pe degetele de la picioare, ridicați în genunchi înălțime, ajutați-vă cu mâinile.

  • Apăsarea pe bancă vă poate ajuta să pierdeți grăsimea stomacului?

Efectuați exercițiul cu o intensitate maximă de 30 de secunde. Alpinist Într-un accent situată la rândul său, trageți genunchii spre piept. Puteți pune piciorul pe podea sau îl puteți lăsa pe greutate, ca în film. Încercați să țineți pelvisul în poziție, nu îndoiți partea inferioară a spatelui. Executați de 20 de ori. Creșterea picioarelor mincinoase Poziție de pornire - picioare drepte de cm de la podea. Ridicați picioarele într-un unghi drept cu corpul și coborâți-l înapoi. Pentru confort, vă puteți pune mâinile sub fesele.

Nu rupeți spatele inferior de la podea în timpul exercițiului. Efectuați 10 urcușuri. Instruire în sala de gimnastică Timp : 40 de minute.

10 moduri de a pierde grăsimea încăpățânată a brațului - Pierdere În Greutate

Ultimele două exerciții - hiperextensia și plierea pe presă - o faceți de 20 de ori. Restul între exerciții nu mai mult de 30 de secunde, între cercuri - minute. Bench press Stați pe bancă, apăsați picioarele până la podea. Prindeți bara cu o priză dreaptă mai largă decât umerii, coborâți-o în piept și apoi strângeți-o. Împingerea blocului superior spre piept Prindeți mânerul cu o strângere îngustă, îndreptați-vă spatele, coborâți umerii, aplatizați lamele.

Creșteți aportul de proteine ​​pentru a crește sinteza musculară.

Trageți mânerul în piept și apoi reveniți la poziția de pornire. Cu performanța potrivită, veți simți că mușchii latissimus dorsi sunt tensionați. Extensia picioarelor în simulator sau cu un expander Acest exercițiu este mai ușor de efectuat în simulator, dar dacă este ocupat sau absent, îl puteți face cu un expander.

Împingeți expandorul pe gleznă, strângeți piciorul. În poziția inițială, piciorul este îndoit, extensorul este întins. Îndreptați piciorul, apoi reveniți la poziția de plecare și repetați-l. Doar mișcările coapselor, coapsa și corpul sunt fixate. Îndoirea picioarelor într-un simulator sau cu un expander Dacă alegeți un expander, lăsați-l la raft, puneți o buclă pe picior, mutați-vă pentru a strânge guma.

Mod rapid și ușor pentru pierderea în greutate și obținerea de tatuaje - Lumea dietelor

Depășind rezistența expanderului, încercați să ajungeți la călcâi la fese. Îndoirea brațelor pentru bicepsul umărului Luați mânerul din spate, îndoiți-vă și răsturnați-vă mâinile. Dacă bara este ocupată, utilizați o gaură sau o unitate de fundare încrucișată. Extensia brațelor pe triceps în crossover Așezați mânerul pentru frânghie, țineți capetele cu o prindere dreaptă, îndoiți coatele într-un unghi drept.

Extindeți brațele și, în același timp, răspândiți capetele mânerului de cablu.

încerc să pierd greutatea în limba spaniolă

Ține-ți spatele drept, umerii jos. Legătura apăsați în simulator Așezați-vă în simulator, apucați mâinile cu mâinile, apăsați partea inferioară a spatelui în spate și nu vă rupeți până la sfârșitul exercițiului. Îndoiți picioarele la un unghi de 90 de grade, apoi îndreptați-le, împingând platforma în sus. Nu extindeți picioarele complet, pentru a nu deteriora articulațiile genunchiului.

Tijă de tracțiune la bărbie Luați mânia dreaptă îngustă. Datorită tensiunii umerilor, aduceți tija la nivelul claviculelor. Coatele sunt întotdeauna deasupra gâtului. Asigurați-vă că bara alunecă de-a lungul corpului, nu vă îndoiți înainte.

Efectuați-o cu măsură, fără să vă mișcați: deci încărcați mai bine mușchii extensori ai spatelui. Creșteți presa Îndoiți genunchii la un unghi de 90 de grade, așezați un prosop răsturnat sau abmat mecanism de coping pentru pierderea în greutate spate, puneți-vă mâinile în spatele capului. Ridicați și coborâți ușor corpul, puteți lăsa o secundă la punctul de sus pentru a încărca mai bine presa.

Faceți 20 de ascensoare.