Macronutrienții și pierderea în greutate: ce să înțelegem

Raportul ideal macronutrient pentru pierderea în greutate

Sunteți curios cum vă mâncați mâncarea?

raportul ideal macronutrient pentru pierderea în greutate

Puteți vizualiza raportul dvs. Numărul de calorii: S-ar putea să arăți că ai un mix macro ideal, dar dacă nu mănânci suficiente calorii, s-ar putea să rămâi scurt.

Adăugați în lista de dorințe Instalați Aveți de gând să începeți o dietă Keto completă? Am conceput rețetele Keto și trackerul dietetic Keto perfect pentru a fi în formă și sănătoasă.

De asemenea, un aport foarte ridicat de calorii poate include macro-uri în proporțiile potrivite, dar va fi prea mare în general. Calitatea contează: A te agăța prea mult de macrocomenzi te poate împiedica să te concentrezi asupra calității alegerilor alimentare.

Creșterea proteinei și pierderea în greutate Raportul carbohidrat-proteină-grăsime pe care îl consumi zilnic îți poate influența greutatea. În timp ce majoritatea oamenilor încearcă să mențină o dietă echilibrată, pierderea în greutate este susținută prin modificarea consumului acestor macronutrienți. Este important să vă verificați proteinele, grăsimile și carbohidrații pentru a pierde în greutate. Există trei macronutrienți principali care alcătuiesc o dietă standard: carbohidrați, grăsimi și proteine.

Multe planuri de alimentație sănătoasă, cum ar fi mediteranean, DASH și vegetarian, nu sunt definite de defalcarea lor macro, ci de alimentele nutritive pe care le conțin. Cu toate acestea, făina de somon oferă ulei și fibre omega-3 sănătoase din fasolea verde, în timp ce făina de pizza este bogată în grăsimi saturate și sodiu și săracă în fibre.

raportul ideal macronutrient pentru pierderea în greutate

Vorbind despre fibre - ca un carbohidrat, fibra este un macronutrient, dar oferă calorii minime și ne ajută să ne umple. Alcoolul este tehnic un macronutrient, oferind 7 calorii pe gram.

Recomandări Macronutriente pentru Sănătate Recomandările pentru macronutrienți variază în funcție de starea dvs. Unele recomandări sunt specifice, în timp ce altele lasă o fereastră mare pentru experimentare. În cele din urmă, trebuie să vă dați seama ce funcționează cel mai bine pentru corpul vostru.

Oricât de plăcut ar fi un pahar de vin, acesta nu oferă nicio valoare nutrițională și mănâncă în bugetul dvs. Din acest motiv, MyNetDiary nu include alcoolul în obiectivele dvs. Obiectivele macro nu ar trebui aplicate alimentelor individuale.

What Is the BEST Macros Ratio For YOU? - VShred Q\u0026A Episode 11

Contează echilibrul general al alegerilor dvs. Nu excludeți alimentele dacă nu vă îndeplinesc obiectivele macro, ci echilibrați masa cu alte opțiuni.

raportul ideal macronutrient pentru pierderea în greutate

Linia de fund Urmărirea macronutrienților pentru scăderea în greutate poate fi valoroasă, dar asigurați-vă că luați în considerare aportul global de calorii și calitatea alegerilor dvs.