7 semne de avertizare că exersezi prea mult - Pierdere În Greutate

Semne de avertizare privind pierderea în greutate

Politica De Confidențialitate 7 semne de avertizare că exersezi prea mult Iată șapte semne de avertizare fizice, mentale și emoționale pe care corpul tău le va semnala dacă faci exerciții fizice prea mari și trebuie să-l încetinești. Pierdere În Greutate Majoritatea dintre noi suntem obișnuiți să ni se spună de către medici, prieteni, influențatori de fitness și reviste despre care ar trebui să fim exercitarea mai multe, dar știați că puteți face mișcare de asemenea mult?

Donna Copertino, un chiropractor specializat în reabilitare și proprietar al Înapoi în acțiune. Mai ales dacă sunteți începător, este ușor să exagerați cu antrenamentele.

cântând te face să pierzi în greutate

Copertino explică că un fel de mișcare în fiecare zi este important pentru starea generală de sănătate, dar una sau două zile ar trebui să se concentreze pe recuperare, astfel încât mușchii să primească odihna de care au nevoie pentru a repara și întări. Această tendință ne pune în necazuri. Multe dintre acestea se rezumă la verificarea zilnică cu dvs. Și pentru mai multe sfaturi despre alimentația sănătoasă, asigurați-vă că consultați lista noastră de Cele mai bune 21 de haine sănătoase de gătit din toate semne de avertizare privind pierderea în greutate.

Shutterstock Dacă primești între șapte și nouă ore de dormi în fiecare seară felicitări! Unii oameni au, de asemenea, probleme cu adormirea sau cu somnul profund atunci când supraexercită.

pierde greutatea pierde decalajul coapsei

Aici sunt 13 haioase alimentare care te vor ajuta să dormi mai bine în seara asta. Shutterstock Muşchi tulpinile, tragerile, inflamația și fracturile de stres sunt toate tipurile de leziuni sportive obișnuite care pot apărea cu prea mult exercițiu. Pentru a reduce riscul acestor leziuni, încorporați dinamic întinzându-se și flexibilitate în sesiunile de antrenament.

De asemenea, vă puteți schimba antrenamentele, astfel încât să nu faceți doar un fel de antrenament cum ar fi alergatul sau ciclismul.

7 semne de avertizare că exersezi prea mult

Dar asta nu înseamnă că încă nu te poți suprasolicita! Recuperarea și odihna adecvate sunt esențiale atunci când vine vorba de evitarea rănilor. Shutterstock Mulți dintre noi suntem deja foarte stresați doar din cauza provocărilor din munca noastră de zi cu zi și din viața de acasă.

Program de slabit/pierdere in greutate - Idei principale Dieta Mea Revent - Elsa Caragia

Exercițiul este o formă de stres bun, dar, după cum știm, poți avea prea multe lucruri bune. Punându-ți corpul în constantă stressistemul imunitar poate fi afectat, potrivit lui Harrison. Apoi, dacă sunteți expus la bacterii sau viruși pe care corpul dvs. Womp, womp. Shutterstock Nu orice simptom al exagerării este fizic!

Endeavor ®

Ta sănătate mentală poate fi afectat și el. Acest lucru poate lua diferite forme, dar dacă v-ați exercitat mult în aceste zile și dumneavoastră sau cei dragi ați observat că starea voastră de spirit pare diferită, merită să vă uitați la recuperarea și odihna corespunzătoare pe care corpul și mintea dvs. Indiferent dacă aveți o practică de meditație sau vă relaxați, urmărind cu binge-urile emisiunea TV nostalgică preferată, să vă odihniți mintal este la fel de important ca și fizicul.

Shutterstock Când faci mișcare, corpul tău are nevoie de calorii după care să-ți dea energie pentru restul zilei tale. Dacă exagerați cu exercițiul, s-ar putea semne de avertizare privind pierderea în greutate ajungeți la exagerarea acestuia la gustarea de după antrenament, datorită hormonul foamei grelinăcare stimulează apetitul. Deși nu este nimic inerent în neregulă cu adăugarea unei lingurițe suplimentare de înghețată sau a unei alte felii de pâine prăjită de unt de migdale, consumul obișnuit de plinătate vă poate lăsa să vă simțiți umflat și inconfortabil.

Este important să practicați alimentația atentă, astfel încât să cunoașteți indicii ale corpului atunci când este plin.

Înainte de a continua.

Pe de altă parte, asigurați-vă că obțineți destul calorii după antrenament. Alimentația insuficientă vă poate face să vă simțiți groggy și vă poate încetini progresul în fitness. Shutterstock Ai fost vreodată la sală și ți-ai început antrenamentul, doar ca să te temi după cinci minute?

cel mai bun timp pentru a pierde astrologia în greutate

S-ar putea să-l lovești prea tare. În timp ce aceste tipuri de sentimente pot veni și pleca de-a lungul călătoriei dvs. Dar nu este cazul. Împingându-te printr-un antrenament pe care absolut nu vrei să-l faci, este mai probabil să ai o formă necorespunzătoare și să te rănești.

Pierderea în greutate și alte semne de avertizare împotriva cancerului Nu trebuie ignorat Moffitt

Shutterstock Dacă ați participat la jocul dvs. După ce corpul tău se adaptează la un anumit tip de antrenament, de multe ori nu vei mai vedea rezultate. De aceea, așa cum am menționat anterior, este important să vă luați timp pentru întindere, corect hidratareși formare flexibilă.