3 dintre cele mai toxice alimente presupuse „sănătoase” (asigurați-vă că le scoateți din bucătărie)

Sunt bare de nutrigrain bune pentru pierderea în greutate, Nutriție pentru bara de granola

Mulți conțin, de asemenea, micronutrienți, inclusiv vitamine B, calciu, magneziu și fier, care se găsesc fie în ingrediente, fie se adaugă prin fortificare în timpul fabricării.

Noua dvs. dietă începe aici revista

Beneficii potențiale Barele de granola sunt nu numai convenabile, economice și portabile, ci și pre-porționate, ceea ce face mai ușoară evitarea supraalimentării. De fapt, unele cercetări sugerează că alimentele pre-porționate ar putea fi benefice atunci când vine vorba de gestionarea greutății.

sunt bare de nutrigrain bune pentru pierderea în greutate

De exemplu, un studiu de 12 săptămâni efectuat pe de persoane a constatat că urmarea unui plan de masă care presupunea consumul de alimente pre-porționate a dus la o pierdere mai mare în greutate și grăsime decât o dietă standard auto-selectată Ca să nu mai vorbim, barele de granola care conțin ingrediente sănătoase, cum ar fi ovăz, nuci, semințe și fructe uscate, pot aduce un plus benefic oricărei diete.

În special, ovăzul este o sursă excelentă de beta-glucan, un tip de fibre care poate ajuta la scăderea nivelului de colesterol total și LDL răudoi factori de risc pentru bolile de inimă. Între timp, nucile, semințele și fructele uscate s-au dovedit a beneficia de controlul zahărului din sânge și de sănătatea inimii.

De asemenea, se fac adesea folosind ovăz, nuci, semințe și fructe uscate, care pot îmbunătăți sănătatea inimii și controlul glicemiei. Posibile dezavantaje Barele de granola sunt adesea considerate o gustare sănătoasă, dar în ciuda acestor afirmații de marketing, multe sunt încărcate cu zahăr adăugat, calorii și ingrediente artificiale.

De exemplu, barele de granola Nutri-Grain Harvest de la Kellogg pot conține până la 15 grame de zahăr pe porție - în principal din zahăr adăugat. Aceasta echivalează cu aproape 4 lingurițe.

Barele Granola sunt sănătoase?

Studiile arată că consumul excesiv de zahăr adăugat vă poate expune un risc mai mare de apariție a mai multor afecțiuni cronice, inclusiv diabet, obezitate și boli de inimă. În timp ce unele bare de granola aleg să utilizeze alcooli de zahăr sau îndulcitori artificiali pentru a reduce conținutul de zahăr, acestea au fost legate și de probleme de sănătate.

De exemplu, alcoolii din zahăr, cum ar fi xilitolul și sorbitolul, nu sunt defalcați complet în corpul dumneavoastră și pot provoca probleme digestive la persoanele sensibile la efectele lor. Alți îndulcitori artificiali precum aspartamul, sucraloza și zaharina sunt aprobați pentru utilizare de către Food and Drug Administration FDA.

Cu toate acestea, cercetările sugerează că acestea pot interfera cu controlul glicemiei și ar putea afecta negativ bacteriile intestinale benefice. Mai mult, multe bare de granola sunt foarte prelucrate și includ ingrediente precum zaharuri adăugate, uleiuri vegetale, conservanți și arome artificiale.

3 dintre cele mai toxice alimente presupuse „sănătoase” (asigurați-vă că le scoateți din bucătărie)

Studiile indică faptul că consumul ridicat de alimente procesate și zaharate vă poate crește riscul de sindrom metabolic, care este un grup de afecțiuni care pot duce la diabet, accident vascular cerebral și boli de inimă. Cum să selectați o bară de granola sănătoasă Atunci când selectați o bară de granola, este important să verificați cu atenție eticheta ingredientului și să alegeți produse realizate în principal din alimente reale, cum ar fi fructe, nuci și cereale.

Ca regulă generală, îndepărtați-vă de barele de granola care listează zahărul sau alți îndulcitori în primele trei ingrediente. Rețineți că ingredientele sunt listate în ordine descrescătoare în funcție de greutate.

  • Numai pentru a afla mai târziu că nu era chiar așa cum a fost descris.
  • Corpul slim fast reportbem
  • Cele mai bune și mai proaste 40 de bare de proteine Nu se poate nega: proteina este numele jocului atunci când vine vorba de
  • Procentul de calorii din fiecare nutrient din fructe Alpen și bare de cereale pentru nuci Preferați să urmăriți pe hârtie?
  • Cum arzătorul de grăsime
  • Surfing pierderea în greutate a omului de știință
  • Barurile Granola sunt sănătoase? | Nutriție | June

În plus, alegeți produse cu liste limitate de ingrediente. Dacă vă urmăriți greutatea, aruncați o privire asupra conținutului de calorii și rămâneți la barele cu mai puțin de de calorii pe porție. Alternativ, puteți alege să vă creați propriile bare de granola folosind doar câteva ingrediente simple.

sunt bare de nutrigrain bune pentru pierderea în greutate

Pentru a începe, combinați următoarele într-un castron mare: 2 cani grame de ovăz 1 cană de grame de nuci migdale, nuci, nuci, fistic etc. Se amestecă ingredientele împreună, se adaugă amestecul într-un vas de copt căptușit sau într-o tigaie și se lasă să se pună la congelator timp de de minute.

Cele mai bune și mai proaste 40 de bare de proteine

Apoi tăiați, serviți și bucurați-vă. De asemenea, sunt ușor de făcut sunt bare de nutrigrain bune pentru pierderea în greutate și necesită doar câteva ingrediente simple.

sunt bare de nutrigrain bune pentru pierderea în greutate

Linia de jos Barurile de granola sunt o gustare convenabilă, aromată și portabilă. Cu toate acestea, multe soiuri preambalate sunt bogate în zahăr, calorii și ingrediente care vă pot afecta sănătatea. Studierea cu atenție a listelor de ingrediente sau alegerea pentru a vă face propriile bare de granola vă poate asigura că gustarea dvs.