Modalități de dietă cu apă

Temperaturile reci te fac să pierzi în greutate, Consumul de apă rece te ajută să slăbești?

Avertizare Există multe tipuri diferite de diete disponibile și puteți cumpăra tot felul de cărți și mese pregătite pentru a urma dieta. Cu dieta cu apă, nu va trebui să cumpărați ceva ce nu doriți! În plus, această dietă nu se concentrează pe exerciții fizice. Totul se învârte doar în jurul apei!

Un cub de gheata te scapa de kilogramele in plus.

Pași Partea 1 din 3: Pregătirea pentru a pierde în greutate Studiază dieta cu apă. Dieta vine în multe variante, de la postul complet până la asigurarea faptului că apa zilnică este rece.

De exemplu, o dietă pe bază de apă recomandă să beți aproximativ 2 căni de apă înainte de mese, în timp ce urmați și o dietă hipocalorică.

CONSUMUL DE APĂ RECE TE AJUTĂ SĂ SLĂBEȘTI? - INGRIJIREA PIELII -

Cercetătorii au descoperit că cei care folosesc această metodă slăbesc cu 2 kg mai mult decât cei care nu beau apă. Dieta pe bază de apă este cea mai eficientă atunci când este aplicată pe termen scurt.

Această dietă este cea mai sigură atunci când este combinată cu o dietă normală și poate fi periculoasă atunci când este combinată cu postul. Este posibil ca dieta cu apă să nu fie sigură pentru toată lumea. Când țineți post și beți doar apă, aveți riscul de a dezvolta simptome de zahăr din sânge scăzut, cum ar fi amețeli și epuizare, fără a menționa alte simptome, cum ar fi constipație, deshidratare și nu tolerează temperaturile reci.

Dacă vă confruntați cu hipoglicemia, este posibil ca o dietă pe bază de apă să nu fie potrivită pentru dvs. Aceste diete au adesea un efect "yo-yo" efect de revenireceea ce înseamnă că odată ce ați pierdut în greutate și l-ați oprit, probabil că vă veți îngrasa din nou. Stabiliți obiective realiste. Când intenționați să slăbiți, trebuie să știți unde vă aflați și ce doriți. Faceți-vă timp pentru a face măsurători cum ar fi greutatea dvs.

Cântare pentru a vă cunoaște greutatea actuală. În acest fel puteți stabili obiective mai precise de slăbire. Calculați IMC indicele de masă corporală. IMC poate indica cât de sănătoasă este greutatea dvs. Acest IMC Puteți verifica IMC-ul temperaturile reci te fac să pierzi în greutate, dar nu începeți un program de slăbire fără a vă consulta medicul de îngrijire primară.

Medicul dumneavoastră vă va evalua IMC-ul mai exact și vă va ajuta să vă planificați dieta și exercițiile fizice. Discutați cu medicul dumneavoastră despre planul dvs. Toată lumea are nevoi fizice diferite, iar un medic vă va ajuta să evitați să vă faceți rău degeaba.

Puteți decide singur cantitatea totală de apă pe care o beți pe zi, dar experții vă recomandă să beți jumătate din greutatea dvs.

Dacă uitați să beți apă înainte de mese - inevitabil pentru că practicați un nou obicei - nu vă învinuiți.

Consumul de apă rece te ajută să slăbești?

Încercați din nou la o masă ulterioară și vă veți obișnui. Bea apă regulat. Trebuie să-l beți atât la trezire, cât și cu 30 de minute înainte de mese. Senzația de plinătate atunci când vă umpleți stomacul cu apă vă va împiedica să mâncați în exces.

Surse de informatie Semne de alarma: pierdere in greutate scadere in greutate involuntara Scaderea inexplicabila in greutate sau slabirea neintentionata — in special, daca este semnificativa sau persistenta — ar putea fi un semn al unei probleme medicale. Despre Este normal sa pierzi notabil in greutate dupa stresul schimbarii locului de munca, dupa un divort sau in urma pierderii unei persoane dragi. Insa, scaderea inexplicabila in greutate sau slabirea fara vreun efort precum dieta sau exercitii fizice — in special, daca este semnificativa sau persistenta — semnaleaza o afectiune. Cand sa te ingrijorezi si sa mergi la doctor Greutatea este influentata de aportul caloric, nivelul de activitate fizica, starea generala de sanatate, varsta, absorbtia substantelor nutritive, precum si de factori economici si sociali.

Bea apă după masă. Contrar mitului conform căruia consumul de apă în timp ce mănânci este nesănătos, consumul de apă după consum poate ajuta la digestie și poate preveni constipația. Bea apă după mișcare și sport. Trebuie să fiți rehidratat în timpul exercițiilor fizice, chiar dacă nu vă este prea sete.

Modalități de dietă cu apă

Persoanele care fac mișcare și sport ar trebui să bea aproximativ 1,5 -2,5 căni mai multă apă decât cantitatea recomandată de apă cantitatea de apă este jumătate din greutatea corporală. Stabiliți tipul de apă pe care îl beți.

anime în cazul în care tipul de grăsime pierde greutatea

Apa de la robinet este adesea considerată proastă deoarece conține substanțe chimice, dar Agenția SUA pentru Protecția Mediului EPA este agenția care supraveghează direct tratarea apei. Apa îmbuteliată este supusă mai multor reglementări, dar EPA nu poate garanta siguranța sa ca apa de la robinet. Dacă locuința dvs.

Țin o dietă dar nu scad în greutate - unde greșesc? Nu ai motivația potrivită Cel mai des întâlnit motiv pentru care oamenii încearcă să piardă în greutate este pentru a arăta mai bine dar aceasta nu este o motivație suficient de puternică pentru a rezista în timp. Alte motive precum dorința de a trăi o viață mai lungă, de a fi mai activ sau de a atinge un obiectiv cum ar fi alergarea la un maraton te pot ajuta să menții obiceiurile sănătoase.

Deși vânzările de apă îmbuteliată au depășit performanța cafelei, laptelui și sucurilor, apa îmbuteliată este foarte dăunătoare mediului, iar unele orașe au început să taxeze acest produs și să elimine apa îmbuteliată din Agențiile de stat.

Apa de la robinet este, de asemenea, sigură de băut, ieftină și nu dăunează mediului. Sistemele de filtrare a apei la domiciliu pot elimina unele elemente cum ar fi cloruldar nu pot elimina toți contaminanții.

În plus, trebuie să întrețineți aceste sisteme, astfel încât aceste sisteme să nu devină poluate și ineficiente. Cumpără o sticlă de apă.

Pentru apă potabilă pe tot parcursul zilei, cumpărați o sticlă de apă de bună calitate, care nu conține BPA, indiferent dacă este vorba de plastic, metal sau sticlă. Este posibil să nu fie nevoie să cumpărați o sticlă de apă, dar trebuie să țineți evidența aportului zilnic de apă. Asigurați-vă că aveți o ceașcă pentru locul de muncă și una pentru băut acasă în loc de o sticlă de apă. Când ieșiți să mâncați, ar trebui să profitați de comanda apei înainte de a comanda mâncare.

Asigurați-vă că beți până la 2 pahare de apă înainte de a servi masa. Combinați exerciții ușoare. Dieta cu apă se concentrează pe consumul de apă pentru a pierde în greutate, dar exercițiile fizice vă vor ajuta să ardeți calorii. Dacă faceți exerciții fizice în mod regulat, nu schimbați acest obicei atunci când începeți să urmați diete. Dacă nu aveți încă o rutină de exerciții fizice, începeți să vă exercitați mergând de mai multe ori pe săptămână înainte de a intra în exerciții mai grele.

Fă mișcare doar dacă tot mănânci mâncare. Postul și exercițiile numai cu apă vă încetinesc metabolismul, făcându-vă mai vulnerabili, deoarece scăderea zahărului din sânge poate fi periculoasă. Stabilirea obiectivelor vă va ajuta să rămâneți motivați și să determinați ce funcționează și ce nu.

De exemplu, faceți o listă de obiective pe care doriți să le îndepliniți fizic. Dacă vrei să slăbești 5 kilograme într-o lună, scrie acest obiectiv undeva pe care îl poți vedea în fiecare zi.

Trebuie să estimați cantitatea de greutate pe care trebuie să o pierdeți atunci când urmați o dietă cu apă pentru a avea un obiectiv clar. De exemplu, în studiul menționat mai sus, cercetătorii au arătat că subiecții care au băut 2 pahare de apă înainte de fiecare masă au slăbit temperaturile reci te fac să pierzi în greutate kg pe o perioadă de 12 săptămâni.

Cumpărați un calendar de perete. Așezați-vă calendarul într-un loc vizibil, cum ar fi în bucătărie. Marcați datele de început și de sfârșit ale dietei.

35 de ani trebuie să piardă în greutate

Chiar dacă ați înregistrat obiective de scădere în greutate în altă parte, cum ar fi pe hârtie sau pe telefon, un calendar de perete vă va ajuta să vă vedeți obiectivele zilnice. Este foarte important când stați în bucătărie și căutați un pachet de gustări nesănătoase. Descărcați o aplicație de slăbit.

Cum să faci dietă cu apă: 12 pași (cu fotografie) - Sfaturi -

Te uiți la smartphone-ul tău în fiecare zi - deci de ce să nu îl folosești pentru a rămâne motivat să slăbești? Aplicații precum MyFitnessPal vă vor ajuta să vă urmăriți zilnic apa, alimentele și caloriile arse. Studiile au arătat că persoanele care înregistrează informații despre alimente și exerciții fizice pierd mai mult în greutate decât cei care nu.

Pentru mai multă comoditate, unii oameni folosesc chiar și un tracker de sănătate, astfel încât să nu fie nevoie să introducă date pe telefon cum ar fi FitBIt. Acest tip de inel vă poate urmări mișcările, vă poate evalua obiceiurile de somn și alte informații.

Reduceți aportul de calorii. Dieta cu apă nu se concentrează pe numărarea caloriilor, dar pentru a vă include corpul într-un regim de slăbire, caloriile pe care le luați trebuie să fie mai mici decât caloriile pe care le ardeți.

Este important să cereți organismului să obțină energie din grăsimile stocate. Înregistrați în aplicația de slăbit toate alimentele pe care le consumați. S-ar putea să fiți uimit de cât de mult mâncați într-o zi, iar acest lucru vă va motiva să mâncați mai puțin.

Creșterea în greutate pe timp de iarnă: temperaturile reci îți fac corpul să stocheze grăsime?

Dacă ați uitat să notați ceva, amintiți-vă și încercați să estimați că este cel mai apropiat. Datele estimate sunt mai bune decât oricum.

vfinity pierdere în greutate

Această afecțiune vă va încetini metabolismul, vă va forța să mențineți o dietă extrem de scăzută de calorii pentru a susține pierderea în greutate, iar acest lucru este foarte incomod. Ar trebui să vă înregistrați greutatea la aceeași oră în fiecare zi dimineața este cel mai bine pentru a vedea rezultatele.

Cantitatea de greutate pe care o pierzi te va ajuta să rămâi motivat. Avertizare Deși rare, există totuși riscul de a bea prea multă apă.

1 lună pierde în greutate

Această afecțiune se numește hiponatremie. Puteți preveni acest lucru bazându-vă pe senzația de sete, urmărind în același timp semne de creștere în greutate și umflături în timpul activității fizice.