Respiratia si pierderea in greutate merg mana-n mana – II | umbredecuvinte.ro

Știința reală în spatele pierderii în greutate

Bine ați venit în partea știința reală în spatele pierderii în greutate patra a Științei din spatele pierderii în greutate, o serie de Conversații în care separăm miturile despre dietă de realitățile exercițiilor și alimentației.

Ar trebui sa retinem ca acest proces de oxidare are loc numai atunci cand pierdeti greutatea reala — nu va puteti astepta sa va ridicati nivelul de respiratie si sa scapati instantaneu kilograme.

Aici, Deakin University nutrition academice si dietetician, profesor asociat Tim Crowe, explica exercitiul rol si jocul nutrition in pierderea in greutate: Căutarea celui mai bun mod de a pierde în greutate? În cazul în care accentul se pune pe dietă sau poate fi găsită soluția în sală?

știința reală în spatele pierderii în greutate

Ei bine, răspunsul se află undeva între ele. În colțul roșu al luptei împotriva pierderii în greutate, se află concurentul dietingului. La suprafață, dieta pare să aibă marginea, pentru că indiferent de aspectul și metabolismul genetic al unei persoane, oricine se oprește din consumul de alimente este garantat să piardă în greutate.

STUDIU: Fumatul nu ajută la slăbit. Renunţarea la acest obicei poate duce la pierderea în greutate

Însă foametea nu este o opțiune de dieting care să fie recomandată sau una durabilă. Deci ar trebui să fie mâncăruri cu conținut scăzut de grăsimi, scăzut de carbohidrați, bogate în proteine, scăzut cu GI, mici sau oricare dintre nenumărate alte metode populare de dieting? Juriul științific este acum ferm, cu zeci de studii clinice de înaltă calitate, randomizate, care arată că nicio opțiune de dieting nu este soluția magică pentru toată lumea.

În afară de unele succese pe termen scurt pentru abordări particulare - în majoritate diete cu știința reală în spatele pierderii în greutate scăzut de carbohidrați - toate abordările populare privind dieta se îndreaptă insuficient pentru scăderea în greutate și pentru aderare, odată ce piatra de referință de șase luni a trecut.

știința reală în spatele pierderii în greutate

Peste are amoeba pierderea în greutate adulți supraponderali au luat parte la studiul efectuat timp de doi ani. Fiecare persoană a fost repartizată aleatoriu într-una din cele patru diete diferite, variind de la carbohidrați cu conținut ridicat de grăsimi la carbohidrați cu conținut ridicat de grăsimi. În mod previzibil, o mare parte din această greutate pierdută a fost recuperată, doar jumătate dintre respondenți menținând noua lor greutate timp de doi ani.

Mitul Dieta - Știința reală din spatele a ceea ce mâncăm de Tim Spector - 9

Pe măsură ce studiul a progresat, diferențele în amestecul de nutrienți dintre grupurile de dietă au devenit mai mici, deoarece mai puțini oameni și-au îndeplinit obiectivele de dietă pentru aportul de grăsimi sau carbohidrați. Dacă participanții la acest studiu de cercetare au fost greu să respecte o dietă, în ciuda sfaturilor experților și a urmăririi și susținerii continue, șansele de succes în "lumea reală" sunt și mai îndepărtate.

Meditatie pentru pierderea in greutate

Rata in crestere a obezitatii, in fata celor mai bine vandute planuri de dieta cel mai bine vandut, atesta acest lucru. Numărul semnificativ al studiilor clinice arată în mod clar și concludent că compoziția grăsimilor, a proteinelor și a carbohidraților din dietă prezintă puțin pentru obținerea scăderii în greutate. Urmând un plan conștient de alimentație și lipirea acestuia, contează cel mai mult.

Conceptul este că, dacă urmați dieta keto, într-o zi te vei trezi și - cine? În acest articol, puteți citi despre care este exact efectul whoosh și dacă există vreun adevăr. Vă împărtășim, de asemenea, câteva abordări sănătoase în ceea ce privește alimentația și atingerea obiectivului dvs.

Deci, cum rămâne cu concurentul din colțul albastru: exercițiu? Exercițiul are un beneficiu modest, dar consistent în reducerea grăsimii corporale.

Semințele de in mă pot ajuta să slăbesc?

Și acest beneficiu este independent de dieting. Dar beneficiul exercițiului de scădere în greutate poate să nu fie la fel de mare cum ne-am fi așteptat. Pentru persoanele care sunt deja supraponderale, chiar și 60 de minute de activitate fizică în fiecare zi poate să nu fie de ajuns pentru a opri creșterea în greutate.

  1. STUDIU: Fumatul nu ajută la slăbit. Renunţarea la acest obicei poate duce la pierderea în greutate
  2. Un nou instrument Bine ați venit în partea a patra a Științei din spatele pierderii în greutate, o serie de Conversații în care separăm miturile despre dietă de realitățile exercițiilor și alimentației.
  3. Includem produse pe care le considerăm utile cititorilor noștri.
  4. Vezi mai multe articole din categoria stiinta-sanatate Yanina Pepino, profesor asistent de medicină la Washington University School of Medicine, şi Julie Mennella, biopsiholog la Monell Center din Philadelphia, au studiat patru grupe de femei, cu vârsta între 21 şi 41 de ani, potrivit dailymail.
  5. Lectură conexă Cum funcționează într-adevăr Whole30 - și cum să începeți Dieta hormonală funcționează pentru pierderea în greutate?
  6. Действительно, некогда человечество занимало пространство, бесконечно превосходящее этот город.

Un studiu recent de înaltă calitate, care a analizat abilitatea oamenilor de a menține o pierdere în greutate, a constatat că la 12 luni de la terminarea programului de scădere în greutate persoanele care au menținut mai mult de 90 de minute de activitate fizică în fiecare zi au pierdut cea mai mare greutate.

Dacă vă rupeți într-o sudoare, gândiți-vă doar la acea multă activitate, nu vă faceți griji.

Respiratia si pierderea in greutate merg mana-n mana – II

Ceea ce înseamnă cu adevărat că trebuie să se acorde mai multă atenție aspectului alimentar din ecuația balanței energetice. Iată un exemplu simplu al diferențelor dintre mâncare și exerciții fizice.

știința reală în spatele pierderii în greutate

O bară de ciocolată de g poate fi ușor consumată în mai puțin de un minut. Cantitatea de energie din bara respectivă - kJ sau de calorii - ar fi suficientă pentru a alimenta corpul unui lucrător sedentar de birou timp de aproximativ cinci ore, fără a fi nevoie de alte alimente.

ESTE EFECTUL WHOOSH REAL? ȘTIINȚA DIN SPATELE EI - WEIGHTMANAGEMENT - 2021

Sau puteți încerca un drum de 7 km sau o plimbare de 90 de minute pentru a arde energia din bara de ciocolată. Deci, efectuarea unor schimbări concertate în partea de intrare a ecuației de echilibru energetic poate aduce beneficii mari pentru pierderea în greutate.

Literatura de pierdere în greutate, totuși, este un câmp minat pentru diete care duc la o aderență slabă și la o revenire în greutate.

știința reală în spatele pierderii în greutate

Deci, haideți să aruncăm o privire asupra celor care au reușit să-și piardă în greutate și să-l țină departe.