Primele 3 cele mai rele „sfaturi” pentru tipurile de corp endomorf și pentru câștigătorii moi

Tipul corpului endomorf și pierderea în greutate, Sfaturi nutriționale pentru endomorfe - Introducere

Platon menționează acest lucru deja în Republica, care a fost scrisă în jurul anului î.

Strategii de dietă endomorfe

Pe scurt, ectomorfii rămân subțiri, în ciuda orelor petrecute la sală, endomorfii se luptă cu peristaltismul intestinal și excesul de greutate, iar mezomorfii își modelează ușor mușchii.

În acest articol ne vom concentra asupra endomorfilor, deoarece aceștia sunt cei care au cele mai mari probleme cu păstrarea unei greutăți potrivite.

Ești endomorf?

  • Pierderea în greutate jelly belly
  • Tipuri somatice - alegerea antrenamentului în funcție de genetic
  • Cele mai importante 10 sfaturi nutriționale pentru tipurile de corp endomorf
  • Cele mai bune 8 exerciții pentru pierderea în greutate, Pierderea în greutate a somatotipului
  • Remy ma pierdere în greutate
  • Tipul de corp nu poate slăbi - Pierderea în greutate prin ovăz
  • Ce este Dieta Endomorf?
  • ALIMENTE DIETETICE PENTRU ENDOMORFE - PIERDEREA ALIMENTELOR ȘI A GREUTĂȚII -

Să aruncăm o privire asupra caracteristicilor fizice care indică faptul că aveți acest tip de corp: Rotunjimea — Dacă te uiți bine în oglindă și observi că ai o siluetă destul de rotundă, aceasta este o caracteristică endomorfă.

Lipsa tonusului muscular este de obicei vizibilă datorită nivelurilor mai mari de grăsime corporală.

tipul corpului endomorf și pierderea în greutate

Înălțime mică — O altă caracteristică fizică comună a siluetei endomorfe este înălțimea mică. De obicei, se spune despre o astfel de persoană că este încărcată.

tipul corpului endomorf și pierderea în greutate

Brațele și picioarele groase — Membrele endomorfe par solide și destul de groase în comparație cu înălțimea și greutatea. Acumularea de grăsime și creșterea rapidă în greutate — Un alt semnal că aveți un tip de corp endomorf este că sunteți o persoană care tinde să acumuleze cu ușurință grăsime, mai ales la șolduri și coapse, dacă sunteți femeie sau pe stomac, dacă sunteți bărbat.

Eficiența redusă a dietelor — Un alt semn clar că aveți tipul de corp endomorf este că eficiența dietelor este mai mică decât vă așteptați. Dacă descoperiți că nu puteți pierde grăsime, chiar dacă încercați cu adevărat, este posibil să fiți endomorfe.

Rezistență scăzută — Spre deosebire de mezomorfi, grăsimea suplimentară acumulată pe corpul endomorfilor este dificilă de dat jos prin exercițiile de rutină.

Semne de alarma: pierdere in greutate scadere in greutate involuntara voluntarii. Sfaturi de scădere în greutate, care sunt de fapt bazate pe dovezi APM Buzau Scădere în greutate pentru tipurile de corp, Sfaturi de scădere în greutate, care sunt de fapt bazate pe dovezi Pierdere in greutate anita marshall Semne de alarma: pierdere in greutate scadere in greutate involuntara voluntarii. Slăbitul din greutate Vs. Surse de informatie Semne de alarma: pierdere in greutate scadere in greutate involuntara Scaderea inexplicabila in greutate sau slabirea neintentionata — in special, daca este semnificativa sau persistenta — ar putea fi un semn al unei probleme medicale.

Le este greu să efectueze exerciții fizice lungi și grele. Metabolism mai lent — Principalul motiv pentru care pierderea de grăsime este atât de dificilă pentru endomorfi este metabolismul mai lent.

Dacă îți supraveghezi caloriile de ceva timp și observi că îți menții greutatea cu un aport mai mic de calorii, acesta este un alt semn că ai acest tip de corp.

Dieta endomorfilor — de ce este atât de dificil să menții o greutate sănătoasă? Unul dintre motivele pentru care endomorfii se luptă cu o greutate necorespunzătoare mai mult decât mezomorfii și ectomorfii este pentru că, din diverse motive, endomorfii sunt foarte sensibili chiar și la cel mai mic aport alimentar excesiv.

Ce este un endomorf?

Aceasta înseamnă că caloriile în plus sunt mai predispuse să se transforme în grăsime. Ca endomorf, ar trebui să vă monitorizați cu atenție aportul caloric.

tipul corpului endomorf și pierderea în greutate

Excesul de calorii despre care vorbim poate fi pur și simplu consumul unui baton de ciocolată zilnic, care conține în medie între și de calorii. Să presupunem că consumi de calorii în plus pe zi.

Ești un endomorf?

Aceasta ar aduce 2. Acest lucru dă 1,2 kg de grăsime pe lună și până la 14 kg pe an! Asta înseamnă să numeri calorii până când mori? Nu tocmai, ci mai degrabă în primele luni, trebuie să vă urmăriți cu atenție dieta până când nu sunteți sigur cum și ce să mâncați. Ce antrenament ar trebui să facă un endomorf?

Ectomorf, Endomorf sau Mezomorf?

În timp ce majoritatea endomorfilor se concentrează pe arderea grăsimilor prin exerciții aerobice, studiile arată că antrenamentul de forță este mult mai bun, deoarece arde mult mai multe calorii. Antrenamentul trebuie să aibă loc de cel puțin 4 ori pe săptămână. Asigurați-vă că cereți unui antrenor calificat să vă arate cum să efectuați corect exercițiile.

Cele mai Bune Exerciții pentru SLĂBIRE

Exercițiile efectuate incorect pot să nu aducă efectul scontat, ele reprezintă o amenințare pentru sănătate, deci sunt o pierdere de timp. Dieta endomorfilor- ce ar trebui să mănânci? Este important ca tipul corpului endomorf și pierderea în greutate să nu consume doar cantitatea corectă de calorii.

tipul corpului endomorf și pierderea în greutate

Raportul dintre macronutrienți raportul dintre proteine, carbohidrați și grăsimi este, de asemenea, un factor cheie în contribuția la pierderea în greutate și îmbunătățirea condiției fizice. Alimentele bogate în carbohidrați sunt transformate rapid în zahăr în sânge și sunt mai probabil să fie depozitate sub formă de grăsimi decât arse pentru energie.

De luat masa Prezentare generală Fie că doriți să scăpați de kilogramele în exces sau să adăugați o definiție musculară, obținerea de rezultate implică menținerea unei diete sănătoase și exerciții fizice regulate. Dar, în funcție de tipul de corp, unele planuri de dietă și antrenament pot funcționa mai bine decât altele. Dacă aveți un procent mai mare de grăsime corporală și o definiție musculară redusă, este posibil să aveți ceea ce este cunoscut sub numele de corp endomorf. Unele persoane cu corpuri endomorfe se luptă cu pierderea în greutate.

Acesta este unul dintre motivele pentru care endomorfii se descurcă mai bine cu o dietă cu conținut scăzut de carbohidrați. Glucidele pe care le consumi ar trebui să fie carbohidrați complecși — în mare parte legume și unele cantități mai mici de amidon nerafinat, bogat în fibre, precum quinoa.

Planuri de slabit in funcite de tipul de corp

Dacă vrei să slăbești, trebuie să te îndepărtezi de pâinea albă, orez și paste, de cerealele dulci și prăjituri! Fructele sunt bogate în nutrienți importanți, dar și tipul corpului endomorf și pierderea în greutate zahăr.

tipul corpului endomorf și pierderea în greutate

Deci, încercați să mâncați cel puțin 5 porții de legume pentru fiecare 2 porții de fructe raport ~ 5: 2. Acest raport de proteine, grăsimi și carbohidrați nu trebuie să fie precis.

tipul corpului endomorf și pierderea în greutate

Dă-i corpului tău suficienți carbohidrați pentru a răspunde nevoilor metabolice, controlând în același timp nivelul de zahăr din sânge și reducând la minimum riscul de diabet și alte boli.