SUPERSERII (SUPERSETS)

Zona de ardere a grăsimilor hr, Cum să te antrenezi pentru a arde grăsimi. Zonele de efort.

Conținutul

    Avertizare Zona de ardere a grăsimilor este definită ca procesul prin care corpul tău transformă grăsimea în energie. Dacă obiectivul dvs. Dar poate fi util atunci când căutați modalități de a regla intensitatea antrenamentului pe baza ritmului cardiac.

    Numar total de calorii Un antrenament intens conduce la arderea mai multor calorii. Pentru antrenamentele intense numarul de calorii arse in procesul de recuperare este in unele cazuri chiar mai mare decat in timpul antrenamentului. FBZ — da sau nu?

    pierderea în greutate de înălbire

    Pornind de la un fapt real, conceptul de FBZ a devenit incet incet un mit, lasand in umbra aspecte mai importante. Puteti lucra in FBZ si sa obtineti rezultate, mai cu seama daca sunteti incepatori si nivelul de fitness este scazut.

    Pentru toate cazurile, odata cu depasirea acestui moment initial este mult mai eficient sa lucrati la intensitate mai mare indiferent daca optati pentru cardio sau antrenament de forta. Acestea sunt o tehnica avansata ce poate face o diferenta majora in fizicul tau daca le incluzi in programul de antrenament.

    pierderea în greutate va vindeca vene varicoase

    Ca sa faci un superset trebuie sa combini doua exercitii diferite, intr-o singura serie. Desi superseriile pot fi folosite si pentru o singura grupa musculara, multi profesionisti de top prefera sa le faca pentru doua grupe musculare opuse, antagoniste.

    pierderea în greutate duromină în 2 săptămâni

    In acest fel, in timp ce o grupa de muschi este folosita pentru a face un exercitiu, cealalta grupa musculara se relaxeaza pentru urmatoarea serie. Pe de alta parte, lucrand de exemplu bicepsii in superserie cu tricepsii, acidul lactic acumulat in prima grupa musculara lucrata iese din bicepsi, acumulandu-se in tricepsi si viceversa.

    pierdere în greutate de un an

    Serii descrescatoare Conceptul de serii descrescatoare presupune sa faci maxim de repetari cu o greutate mare, apoi sa o scazi si sa continui seria fara pauza.

    Daca vrei un antrenament cu adevarat dur, fa mai multe descresteri in cadrul aceluiasi set, in urma carora muschii se vor umfla ca niste baloane si vei obtine o pompare extraordinara.

    pierdere în greutate kansas ok

    Potentialul de stimulare a cresterii musculare cu ajutorul seriilor descrescatoare este fantastic, dar tine cont de aceleasi principii referitoare la cat si cand sa le utilizezi ca si la repetarile negative, intrucat sunt o tehnica de antrenament extrem zona de ardere a grăsimilor hr brutala.