Bariere de pierdere în greutate - Surorile clark pierderea în greutate

Bariere de pierdere în greutate, 6 bariere in calea pierderii in greutate

  1. Pierderea în greutate tornado
  2. Cel mai bun supliment pentru a pierde burta gras
  3. Pierde bariere în greutate - Bariere în pierderea în greutate
  4. O modalitate ușoară de a pierde în greutate sfaturi comentarii Pierde bariere în greutate, 6 bariere in calea pierderii in greutate Conținutul 6 cauze care pot justifica dificultatea de a slabi Sus 1.
  5. Cum să depășească 3 dintre cele mai frecvente obstacole în calea pierderii în greutate by Malia Frey Share on Facebook Share on Twitter Pași simpli pentru a trece de provocările care vă împiedică să pierdeți din greutate Barierele în calea pierderii în greutate abundă, dar toată lumea are provocări care sunt specifice obiectivelor lor de scădere în greutate, circumstanțelor și situației vieții.
  6. Studii recente au dovedit că această abordare alimentară, care presupune un stil de viață normal, până la urmă, fără interdicții dăunătoare inclusiv psihicului, are mai multe șanse de a avea succes pe termen lung decât dietele.
  7. V-ați opri să mănâncați pentru a pierde în greutate?

Pagina principala » Pierdere în greutate » Depășirea barierelor mentale pentru pierderea în greutate Depășirea barierelor mentale pentru pierderea în greutate Aveți probleme cu pierderea în greutate? Dacă ați încercat toate planurile de dietă și exerciții fizice și nu puteți scădea, este posibil să aveți bariere psihice la pierderea în greutate.

  • Arderea arzătorului de grăsime
  • Pierderea în greutate 9 zile curat
  • Pierderea în greutate pal 2021

Aceste bariere mentale pot fi greu de depășit, dar cu o anumită muncă, aceste obstacole sunteți surmountable. Psihologia pierderii în greutate O barieră mentală pentru pierderea în greutate este pur și simplu o blocaje psihologice.

Este ca un perete de cărămidă care te separă de obiectivul tău de scădere în greutate. Deci, cum treceți prin perete? Primul pas este acela de a înțelege că barierele mentale la schimbare sunt normale.

Bariere de pierdere în greutate. Provocările pierderii în greutate cu fibromialgie

Majoritatea dintre noi au intenții bune atunci când vine vorba de a mânca și de a-și exercita mai des. Și cei mai mulți dintre noi cunosc elementele de bază ale ceea ce trebuie să mănânce și ce să evite.

bariere de pierdere în greutate

Dar chiar și cu cele mai bune intenții, adesea ajungem să ne deranjeze progresul atunci când ne simțim obosiți, stresați sau plictisiți sau frustrați. Și să ne confruntăm cu asta Suntem cu toții creaturi obișnuite.

Pierde bariere în greutate, 6 bariere in calea pierderii in greutate

Noi găsim confort în rutină. Deci, dacă rutina dvs. Aceste obiceiuri ușurează disconfortul - cel puțin pe termen scurt. Ce este mai rău este că, dacă sunteți inteligenți, veți avea abilități puternice de raționalizare pentru a sprijini continuarea obiceiurilor nesănătoase. La urma urmei, de ce ați întrerupe o practică care oferă relief și confort?

Cum să depășească 3 bariere comune de pierdere în greutate

În cazul obiceiurilor alimentare, este deosebit de dificil să ne schimbăm obiceiurile. Corpurile noastre sunt concepute să mănânce.

bariere de pierdere în greutate

Și ne simțim mai bine atunci când o facem. Dar tot nu este pierdut dacă doriți să vă schimbați obiceiurile pentru pierderea în greutate. Psihologia pierderii de greutate lucrează împotriva dvs. Pentru a trece de obstacolele dvs. Pentru majoritatea oamenilor, mâncarea se simte bine. Și în momente de stres, unii oameni folosesc mâncarea ca fiind cel mai bun mod de a-și calma emoțiile. Studiile au constatat că supraalimentarea poate deveni un mecanism cronologic de coping pentru gestionarea stresorilor vieții.

Deci cum cumpărați peretele de stres pentru a pierde în greutate?

bariere de pierdere în greutate

Evitarea stresului nu este întotdeauna posibilă. Dar puteți identifica declanșatoarele de stres și faceți tot ce este mai bine pentru a evita anumite situații sau persoane care vă subminează succesul. Menținerea unui jurnal alimentar poate fi utilă în acest proces.

Cum să depășească 3 dintre cele mai frecvente obstacole în calea pierderii în greutate

Te suplimentezi sau mănânci alimente nesănătoase atunci când ești în anumite medii sau în jurul anumitor persoane? Dacă da, luați măsuri pentru a limita aceste circumstanțe. Dacă nu puteți evita persoanele sau locurile care provoacă stres, tehnicile de relaxare pot fi o alternativă sănătoasă pentru gestionarea emoțiilor în momentele de stres. Oamenii de stiinta au descoperit ca un anumit tip de tehnica de relaxare, numita imagistica ghidat, poate ajuta la pierderea in greutate. Puteți lucra cu un terapeut pentru a învăța imagini ghidat, dar este posibil să înveți imaginile ghidate pe cont propriu.

Este nevoie de ceva timp pentru a stăpâni, dar imaginile ghidat ar putea fi cea mai eficientă tehnică pentru pierderea în greutate dacă emoțiile tale te provoacă să mănânci în momentele de stres. Simptomele legate de slimming de ceai cum ar fi insomnia sau inactivitatea pot face mai greu pierderea in greutate.

Și unele antidepresive prescrise în mod obișnuit vă pot determina să câștigați și greutate. Deci, cum știți dacă depresia vă împiedică să atingeți obiectivul de scădere în greutate? Primul pas este de a fi depistat pentru depresie. Discutați cu medicul dumneavoastră despre obținerea unei sesizări către un profesionist în domeniul sănătății mintale.

Pierde bariere în greutate, Cum să depășească barierele comune de pierdere în greutate

El sau ea va fi capabil să investigheze în continuare și să stabilească dacă aveți depresie și vă oferă sfaturi utile pentru a avansa. Dacă circumstanțele vă împiedică să vedeți un specialist în domeniul sănătății comportamentale, luați în considerare utilizarea uneia dintre aplicațiile nou dezvoltate sau a instrumentelor tehnologice care furnizează consiliere pentru sănătatea mintală prin intermediul textului, Skype sau Facetime. Aceste servicii de terapie oferă adesea ajutor pentru bani mult mai puțini decât consilierea față în față.

Trauma personala sau copilarie Unii cercetători au descoperit că persoanele care au fost expuse abuzului fizic, abuzului sexual sau hărțuirii între egali au un risc mai mare de obezitate.

6 bariere in calea pierderii in greutate

Unii oameni de stiinta cred ca cresterea in greutate poate fi folosita ca o "solutie" de protectie emotionala pentru supravietuitorii abuzului. Dacă bariere de pierdere în greutate suferit traume emoționale, aceasta ar putea afecta obiceiurile alimentare și greutatea dumneavoastră.

Experiențele voastre din trecut ar putea împiedica pierderea în greutate în zilele noastre. Pentru a vă atinge obiectivul, vă recomandăm să rezolvați problemele cu un profesionist calificat.

Există mulți specialiști care sunt special instruiți pentru a face față traumelor din trecut. Puteți găsi un specialist în domeniul bariere de pierdere în greutate comportamentale, care este poți să pierzi în greutate făcând clisme în tratarea cauzelor emoționale care stau la baza mâncării și a câștigului în greutate.

bariere de pierdere în greutate

Este posibil ca furnizorul dvs. Dacă nu, există și alte modalități de a găsi un terapeut. Asociația Americană de Psihologie oferă resurse pentru a ajuta consumatorii să obțină ajutorul de care au nevoie, inclusiv un serviciu de localizare pentru a găsi practicieni în zona dvs. Un cuvânt de la Verywell Dacă vă luptați fără succes pentru a pierde in greutate, oricare dintre aceste bariere mentale la pierderea in greutate poate fi de vina. Deci, utilizați psihologia pierderii în greutate pentru dvs.

Gândiți-vă de ce blocajul dvs.