Badminton pentru slăbit

Cum să pierdeți în greutate de badminton, Pierdeți în greutate jucând volei

Sfat de pierdere în greutate # 67 - Joacă badminton pentru a pierde în greutate

Preveniți de o serie de boli Dacă nu aveți prea mult timp să mergeți la sala de sport, dar doriți să rămâneți activi, de ce să nu faceți timp la sfârșit de săptămână pentru a juca badminton cu familia sau vecinii casei dvs.?

Aveți destule rachete de capital și rachete de badminton pentru a putea concura imediat. Nu numai benefică pentru a stabili prietenie, se dovedește că există multe beneficii de badminton pe care le puteți obține pentru sănătatea ta.

Diferite beneficii ale badmintonului pentru sănătatea corpului 1. Îmbunătățiți aptitudinea și pierdeți în greutate Desigur, beneficiile badmintonului nu trebuie să fie îndoielnice. Badminton este un tip de exercițiu cardio.

Badmintonul ajută la scăderea în greutate?

Exercitarea cardio este un tip de exercițiu pentru întărirea mușchiului cardiac. Dacă mușchiul inimii este puternic, vasele de sânge pot scurge sângele mai mult și mai repede.

cum să pierdeți în greutate de badminton

Vasele de sânge puternice pot excreta mai mult oxigen în celulele musculare. Acest efect permite metabolismului organismului să funcționeze mai eficient pentru a menține aptitudinea corpului. Metabolismul care funcționează bine ajută și fiecare celulă din organism să ardă mai multă grăsime în timpul exercițiilor fizice și așa mai departe în timpul odihnei.

cum să pierdeți în greutate de badminton

De aceea, cele mai comune exerciții Kardo sunt alese pentru a vă ajuta să pierdeți în greutate, deoarece această activitate este foarte eficientă în arderea grăsimilor. Badminton este raportat a fi capabil să ardă cele mai multe calorii decât de funcționare, scufundări și joacă fotbal - până la de calorii pe oră. Interesant, beneficiile acestei calități pot fi resimțite și de persoanele în vârstă.

Raportarea de la British Heart Foundation, o femeie în vârstă de 50 de ani, cu o greutate de 70 de kilograme, poate arde de calorii cu doar o oră joacă badminton.

Pagina principala Badminton pentru slăbit Pentru a începe o dietă, pe lângă faptul că își urmăresc dieta, unii oameni se mulțumesc să facă sport mai regulat decât de obicei. Pentru alții, dimpotrivă, reluarea activității fizice este asemănătoare pedepsei, care amintește de cele mai proaste ore de educație fizică la facultate.

Îmbunătățirea funcției cognitive a creierului Badminton este, fără keto body tone pareri, un tip de exercițiu creier. Volumul fluxului sanguin va crește rapid de la inimă la creier în cum să pierdeți în greutate de badminton ce vă deplasați în mod activ. Acest lucru poate crește munca nervoasă și poate mări masa creierului. Un studiu arată că capacitatea de raționament crește dramatic la persoanele care, în medie, fac cardio exerciții de 30 de minute pe zi, cel puțin de cinci ori pe săptămână.

Această abilitate cognitivă este cu siguranță necesară atunci când alergi în jurul câmpului pentru a-ți aminti și modifica strategii și prezice atacurile adversarului tău. Mai mult, multe studii au demonstrat că exercițiul cardio poate reduce riscul de demență la adulții sănătoși. Întărește mușchii și articulațiile corpului Jocul de badminton implică o mulțime de mișcări ale corpului.

Menționați doar mușchii vițelului, coapsele, fese, pelvisul și șoldurile care se folosesc și atunci când sare și alerga, până la mușchii bratelor și spatelui pentru a lovi mingea.

  1. 5 Beneficii de joc de badminton care vă va face mai entuziast să exerciți
  2. Pierderea în greutate jucând badminton; Rețetă sănătoasă
  3. Badmintonul ajută să piardă în greutate Pasiunea de badminton
  4. Pagina principala Badmintonul ajută la scăderea în greutate?

În plus, acest sport poate, de asemenea, forma și consolida mușchii de bază. Mușchii și articulațiile care sunt puternice și flexibile vă vor împiedica să aveți diverse riscuri de vătămare în timpul exercitării sau în timpul activităților zilnice.

Frecvență - ardere a grăsimilor : pentru pierderea în greutate - Scapă-te rapid de grăsime corporală

Mușchii și articulațiile flexibile pot extinde și gama de gesturi, pentru a evita artrita care slăbește mișcarea. Reducerea stresului Badminton nu numai că oferă beneficii fizice fizice, ci și beneficii pentru sănătatea mintală.

Creierul va elibera hormoni fericiti de dispozitie in cantitati mari atunci cand vom exercita, si anume endorfinele, dopamina, serotonina si triptofanul pentru a inlocui hormonii cum să pierdeți în greutate de badminton si epineprine, doi hormoni stresanti.

cum să pierdeți în greutate de badminton

Toți acești hormoni pozitivi vor lucra împreună pentru a crea sentimente de plăcere și a elimina stresul, creând astfel gânduri pozitive și îmbunătățind calitatea somnului. Acesta este motivul pentru care exercițiile fizice sunt adesea recomandate ca terapie suplimentară pentru gestionarea simptomelor diferitelor boli mintale. Efectul scăderii nivelului de stres crește, de asemenea, deoarece jocurile de badminton implică interacțiunea socială cu mulți oameni la un moment dat.

Badminton pentru slăbit

Chat, glumă și schimb de idei cu alte persoane este o modalitate simplă de a scuti de stres. Preveniți de o serie de boli Beneficiile altor badminton, pe care niciodată nu le puteți realiza, sunt reducerea sau chiar eliminarea riscului unor probleme de sănătate, cum ar fi hipertensiunea arterială, diabetul și obezitatea.

Acest exercițiu poate, de asemenea, reduce riscul de boală coronariană prin reducerea nivelului de trigliceride, creșterea colesterolului bun și reducerea riscului de blocare a vaselor de sânge.

cum să pierdeți în greutate de badminton

Jocul de badminton în mod regulat poate, de asemenea, ajuta la menținerea densității osoase devreme și pentru a preveni dezvoltarea osteoporozei la bătrânețe.