Scopul pierderii de greutate (setare și planificare)

Setarea obiectivelor inteligente privind pierderea în greutate, Setarea obiectivelor SMART pentru scăderea în greutate

Relevant Tilegat de mine Folosiți acest proces ca exemplu, apoi personalizați-vă propriul obiectiv folosind aceleași principii. Observați modul în care obiectivul inițial este ajustat pentru fiecare element până când obiectivul final este un obiectiv S. Specific Evitați să vă stabiliți obiective prea largi. Primul pas în procesul de stabilire a obiectivelor dvs.

  • Scopul pierderii de greutate (setare și planificare)
  • Setarea obiectivelor SMART pentru scăderea în greutate
  • Setarea obiectivelor SMARTER de pierdere în greutate
  • Pierde greutatea mananca bine canal 4
  • Setarea inteligentă a obiectivelor de pierdere în greutate
  • Pagina principala Stabilirea obiectivelor inteligente de slăbire.

O modalitate de a vă ajuta să vă rafinați obiectivul este să discutați cu medicul dumneavoastră. Dacă luați în considerare pierderea în greutate, medicul dumneavoastră vă poate spune cum pierderea unei anumite cantități de greutate vă va îmbunătăți sănătatea. Este posibil să vă puteți reduce riscul de boală sau să reduceți dependența de medicamente dacă vă reduceți la o anumită greutate sau IMC.

Dacă greutatea dvs.

Adevaruri despre pierderea in greutate

Rețineți, totuși, că stabilirea unui obiectiv pentru a pierde o anumită cantitate de greutate este specifică, dar poate să nu fie realistă. Chiar și cu eforturi consecvente și rezonabile, este posibil să nu puteți atinge un anumit obiectiv de greutate.

Deci, stabilirea unui obiectiv comportamental specific poate fi o abordare mai bună. Un obiectiv comportamental legat de scăderea în greutate ar putea include modificări dietetice specifice sau modificări ale activității dvs. Rezoluție ajustată: "Îmi voi crește activitatea zilnică mergând de minute în fiecare dimineață.

tipurile de corpuri de ardere a grăsimilor posturi de pierdere în greutate în ghana

Definiți cum vă veți măsura succesul pe măsură ce vă deplasați în călătorie. De exemplu, unele persoane care încearcă să piardă în greutate pot alege să-și monitorizeze IMC indicele de masă corporală. Persoanele care au acces la instrumentele de compoziție corporală pot alege să monitorizeze procentul de grăsime corporală. Dacă ați ales un obiectiv comportamental cum ar fi exemplul nostru de obiectivputeți urmări progresul pe un calendar sau o foaie de calcul.

Regula de 10% în stabilirea obiectivelor [S 1 - E 5]

Multe aplicații de fitness și trackere de activități oferă, de asemenea, moduri diferite pierderea în greutate ptoză a pieptului a vă măsura obiceiurile zilnice. Fiți specific cu privire la măsurarea pe care o veți utiliza.

Îmi voi urmări progresul folosind trackerul Fitbit și îmi voi verifica tabloul de bord o dată pe săptămână. De exemplu, dacă nu ați reușit niciodată să slăbiți mai mult de zece kilograme, atunci un obiectiv de slăbire de 30 de kilograme ar putea să nu fie rezonabil. Sau dacă v-ați stabilit un obiectiv de exercițiu în fiecare zi și nu l-ați atins niciodată mai mult de câteva zile, atunci un obiectiv zilnic de exercițiu probabil nu poate fi atins.

Amintiți-vă setarea obiectivelor inteligente privind pierderea în greutate, odată ce ați atins un obiectiv, puteți seta oricând unul nou.

Cum să setați obiectivele de scădere în greutate

Toate obiectivele ar trebui să fie provocatoare, dar nu ar trebui să fie atât de dificile încât să fie copleșitoare. Reduceți-vă puțin și ajustați-vă obiectivul astfel încât să fie rezonabil.

regim low carb încercând să piardă suplimentele în greutate

Rezoluție ajustată: "Îmi voi crește activitatea zilnică mergând minute cel puțin 4 zile în fiecare săptămână. Definirea de ce contează obiectivul vă poate ajuta să rămâneți motivați atunci când se instalează complacența.

pierderea în greutate max rapid pierde grăsime

De exemplu, dacă v-ați vizitat medicul la începutul procesului de slăbire, scrieți cum vă va afecta slăbirea sănătății. S-ar putea să doriți să vă slăbiți pentru a vă potrivi mai confortabil în haine. Sau poate doriți să ajungeți la o greutate sănătoasă pentru a rămâne mai activ cu copiii sau nepoții.

Cum funcționează Inbody Band

Definiți modul în care obiectivul dvs. Îmi voi urmări progresul folosind tracker-ul Fitbit și îmi verific tabloul de bord o dată pe săptămână.

jurnalul de pierdere în greutate imprimabil pierderi de greutate tv reclame

Creșterea nivelului de activitate mă poate ajuta să slăbesc și să-mi reduc riscul de diabet. De asemenea, mă va ajuta să mă deplasez mai confortabil atunci când merg cu drumețiile împreună cu prietenii mei. Adică, ar trebui să decideți asupra unui timp rezonabil pe care îl veți lua pentru a vă atinge obiectivul.

Dacă ați stabilit un obiectiv legat de greutate, rețineți că o scădere în greutate de kilograme pe săptămână este considerată, în general, slăbire sănătoasă, deși la începutul oricărei schimbări, oamenii tind să piardă mai repede.

Dacă ați stabilit un obiectiv comportamental, desemnați o dată de încheiere la care veți face check-in cu progresul dvs. Creșterea nivelului de activitate mă poate ajuta să slăbesc și îmi reduc riscul de diabet. Îmi voi reevalua obiectivul în 8 săptămâni și îmi voi crește timpul de mers sau voi face ajustări pentru ca activitatea fizică în majoritatea zilelor de săptămâna devine treptat un obicei al stilului de viață ".

25 mcg t3 pierdere de grăsime eco slim verkopunten belgie